Dat kan! Maar dan moet je het ‘Branden’ als een ‘storytime’.
Wat heftig, ik hoop dat het nu goed met je gaat?
Dat kan! Maar dan moet je het ‘Branden’ als een ‘storytime’.
Wat heftig, ik hoop dat het nu goed met je gaat?
Ik herken dit heel erg van sommige vrienden en vriendinnen en het is echt vervelend gedrag. De meesten beschouw ik niet eens meer als vrienden omdat ik idd amper nog weet ze zijn, want hun persoonlijkheid verandert mee met levensstijlen en hobby’s die meestal zijn aangepraat door coaches. Ook geven ze steeds adviezen en creëren ze op een arrogante manier een afstand tussen ons. Want zij vinden steeds weer opnieuw nieuwe inzichten en hobby’s die alles oplossen, en ik “heb het allemaal nog niet door” en “reflecteer niet genoeg” (terwijl zij zelf beter eens zouden moeten reflecteren)
Al mijn frustraties komen er even uit want wat je zegt over Cynthia is spot-on en er zijn volgens mij een heleboel Cynthia’s in NL mede dankzij de coaching trend
Ja dit
De adviezen van die mensen zijn zo irritant. De ene maand moet alles worden gefrituurd en als je zegt ik kan geen vettigheid meer zien ben je flauw bezig.
En de andere maand zeggen ze " Wist je dat daar heeeel veel suikers inzitten" als je een banaan eet.
Ja precies dit! En ik ken ook iemand met deze ontwikkeling: eet normaal, geen sport en drugs → experimenteert met alle mogelijke drugs en ziet dit als oplossing voor alles → anti drugs, clean dieet lifestyle waarin koffie al verboden is want cafeïne maakt je kapot → extreem sporten en juist veel eten, bulken maakt gelukkig
Natuurlijk profileert deze figuur zich ook als online coach.
Niet goed geld terug garantie!!
Alsof iemand zal durven zeggen dat ze er niks uit hebben gehaald.
Vind het echt heel kwalijk dat ze zegt dieetcultuur - wat bouwt op het verkopen van dé oplossing om af te vallen - vreselijk te vinden en dan dit doet.
Hmm ik krijg door haar post ook het idee dat niet veel mensen enthousiast zijn.
Eerst dr vraagsticker aanpassen zodat je niet meer kan aangeven dat je geen interesse hebt
Dan 15 euro korting
en nu ook nog een niet goed geld terug garantie.
Ik ga echt kotsen van ‘ik weet dat ik waarde ga leveren’ en ‘een investering in jezelf’
Het leest allemaal vooral alsof ze zelf weer een of andere money/mindset-cursus heeft gedaan. Jammer.
Zij zit toch bij die twee coaches.
Maar zij heeft toch vaker betaalde content (structuur cursus?) gedaan? Of gooi ik weer mijn influencers door elkaar?
Haha ja deze bullshit komt weer recht uit het handboek van sjon en sjanet
Ze bedoelt denk ik dat Structuurjunkie los staat van haar persoonlijke blog/insta. Daar krijg je alles wel gratis, muv deze cursus voor het eerst
Ik vind 59 een raar getal. Is dat omdat ze eigenlijk 60 euro wil vragen maar 59 klinkt goedkoper…
En leuk verhaal dat je het besloten wilt doen maar dat kan dan best voor een tientje.
Je hoeft geen dingen te kopen enzo om je verhaal te doen.
Ik wil me veilig voelen om dit te delen met alleen mensen die hier oprecht interesse hebben dus daarom moeten jullie mij betalen.
Ik voel me veilig als hier geld voor wordt betaald.
Volgt Cynthia dezelfde cursus die Marloes van OptimaVita heeft gehad?
Bij Marloes vind ik het echt jammer. Die volgde ik altijd graag, snap echt niet wat zij doet
Nou idd, je haalt me de woorden uit de mond. Zij was gewoon een nuchtere diëtiste die online leuke filmpjes van oefeningen e.d. deelde. Wat er sinds haar coachingstraject bij het All You Need is Love meisje is gebeurd met haar account is echt om te janken. Vage, lange teksten, exclusieve trajecten, ik stop met mijn product X. Een en al wazigheid als je het mij vraagt.
(Ik zou met liefde alle huistaken overnemen als het zou betekenen dat ik nooit meer zou hoeven koken en hoef te bedenken wat we gaan eten )