Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ze kan er in ieder geval om lachen dat vind ik wel leuk!

9 likes

Dan wens ik haar heel veel succes hahaha.

7 likes

Hoop ik niet voor haar. Volgensmij werden er toen dingen over haar geplaatst die niet echt sympathiek waren. Is niet echt chill om over jezelf terug te lezen denk ik.

Als ik dit soort dingen teruglees, heb ik pas door dat ik ook echt wel bitchy opmerkingen heb gemaakt over influencers hier. Echt naar gedrag eigenlijk.

10 likes

Long shot, maar misschien weet iemand het hier. Af en toe herinnert mijn hoofd me heel random aan bloggers die ik ooit volgde maar bijvoorbeeld gestopt zijn. Zo volgde ik jaren geleden een Suzanne (als ik me goed herinner), zij had een persoonlijke blog en op het laatst schreef ze veel over sport. Ze heeft ook een tijdje geblogd voor Fitgirlcode. Ze was geloof ik geen hele grote blogger, maar ook niet helemaal onbekend. Weet iemand wie ik bedoel?

7 likes

Ik leef echt voor de vriendschap tussen Monica Geuze en Julia Heetman

16 likes

Nee haar had ik ook gevonden idd, maar zij was het niet. Degene die ik bedoel was (toen in ieder geval) ook geen wedstrijdsporter

5 likes

Annemerel en de airwrap: als je op je bruiloft je haar in een elastiekje in een knotje gooit. Zegt geen tijd te hebben om te douchen en totaal niet om uiterlijk geeft: Ga dan idd eerst eens naar de kapper voor advies en een goede knipbeurt. En als je dan al zo’n airwrap wil koop dat ding gewoon en doe ons versteld staan en heb eeuwig spijt van het elastiekje op de trouwfoto’s.

16 likes

Bedoel je een Suzanne die aan wielrennen deed?

5 likes

In google kom ik steeds Suzanne Luijckx tegen, maar zelf geen idee.

4 likes

Ja zij!

12 likes

Ja die bedoelde ik ook :joy: ze is wel openbaar te vinden op insta zag ik!

6 likes

Het enthousiasme van Nathan/acid in Enzo zijn vlogs :smiling_face_with_three_hearts: Zo lief.

13 likes

Wat een leipo is het, ik geniet ook! Altijd die lach, zo aanstekelijk.

10 likes

Ik ben dus ook echt fan van Stefan en Monica. Die groep is echt een combinatie die ik nooit zag aankomen :joy:

6 likes

Same, als die maar niet dumpt zoals alle andere voorgangers waar ze ineens heel veel mee omging.

11 likes

Waren zij altijd al vrienden? Voor mijn gevoel is het een nieuw gezicht?

6 likes

Als ik het goed heb begrepen was die Nathan altijd een grote fan. Via Joost Klein of Tice hebben ze elkaar geloof ik echt leren kennen en zo elkaar verder ontmoet.

6 likes

Nah! Wat leuk die ken ik! :smirk:

6 likes

vanaf 16:35

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

6 likes

Ik mis het denk ik?

4 likes