Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Eens. Ik doe toch al alles zelf dus voor mij klinkt het gewoon als een privékok :sweat_smile:

8 likes

Ik denk dat hij dat vooral zei om de comments te ontkrachten dat Ghislaine niets zou doen. Wat zij alleen doet, dat filmt hij niet. De vlogs draaien vooral om hem.

3 likes

Zonder vragen nog wel, voelt zij dan aan haar water dat je niet tevreden bent? Heeft ze een glazen bol?

9 likes

Haha ja dit dacht ik ook meteen xD

3 likes

Zonder vragen (van Cynthia), niet zonder te vragen.

6 likes

Ik vind het opvallend dat wij hierover klagen en dat zij dan steeds dingen blijft veranderen. Ik.vind dit niet echt coach achtig. Dat is meer fake it till you make it. Of zou haar dm ook vol zitten met klachten /mensen die aangeven er niet aan mee willen doen.

3 likes

Dit is ook een voorwaarde gewoon van Charlotte Celine (of andersom lol) maar die doet dat ook altijd bij haar cursussen

5 likes

Maar Cynthia doet dat meestal niet toch. Ik vind het nu een beetje opvallend omdat ze eerst haar poll veranderde en daarna nog allemaal andere stories met kortingen en ik doe dit voor jullie bullshit.

4 likes

In het kader van Cynthia die dit gaat doen, bedacht ik me sowieso dat ik het echt heel kwalijk vind hoeveel influencers eetschema’s, fitnessplannen of cursussen hierover verkopen zonder dat zij daar voor geleerd hebben. Waarbij de kans dus groot is dat ze gewoon ronduit onzin en ongezond advies verkopen. Sowieso krijg ik uitslag van dieetboeken en fitnessplannen, maar ik vind dus echt dat hier wel wat strenger beleid op mag komen ook.

23 likes

Daarom dekt ze zich in door te zeggen dat het HAAR ervaringen en tips zijn.

12 likes

Ik heb ook het idee dat er veel mensen afhaken en dat ze daarom elke keer met iets nieuws op de proppen komt in de hoop dat er iets aanslaat. Ik hoor haar ook niet meer zeggen dat ze nieuwe cliënten heeft en eerst was dat volgens mij wel zo. Vind het jammer dat de maandag video’s nu zoveel over haar 1 op 1 traject gaan.

5 likes

Ik zou echt niet weten waarom mensen willen horen hoe Cynthia is afgevallen omdat het neerkomt op meer bewegen en minder calorieen eten.

23 likes

Net als alle andere diëten die ook als goed geld verkopen

1 like

Laura ponticorvo is weer zwanger!

14 likes

Haha ja ik moest ook echt lachen om zijn reel, heerlijk. Zo serieus ook met die data erbij🤣

3 likes

Plus het ’ niet wachten op motivatie maar het inplannen in de structuurjunkie planner’ en dan wellicht een linkje naar die planner en de plantraining

5 likes

Mooi dat je precies 59 likes hebt hierop :laughing:

12 likes

Niet Mascha die weer kinderachtig en overtrokken in de aanval gaat omdat volger een comment maakt die haar niet aanstaat. In dit geval over haar te snelle ademhaling. Waarop Mas het nodig vindt om ‘stop met ademen’ te antwoorden op diegene. :sweat_smile::smiling_face_with_tear:

Lekker volwassen en verstandig als altijd die Mascha. :laughing:

5 likes

Hoezo ga je lopen bitchen op iemand zn ademhaling :roll_eyes:

6 likes

Hoezo voelen mensen zich tegenwoordig om elk klein dingetje aangevallen? :yawning_face:

8 likes