Hij heeft tijdens die interviews een gezichtsuitdrukking waar ik me aan erger, zo van ‘‘ik luister heel goed en knik heel meelevend’’
YouTube raadde mij heel random deze kringloopkwartier aan, kijk nou hoe zowel Bonnie als Teske veranderd zijn in die 3 jaar! Logisch, maar nu ze je het ineens.
Cowitheflow is zwanger! Zoo leuk voor ze ![]()
Ja super leuk voor ze!
Ik vraag me wel af wanneer ze de tijd heeft om straks te gaan vliegen, want én een b&b runnen én een baby lijkt mij mega pittig.
Net pas deze gekeken maar het valt me vooral op dat Bonnie altijd zo amicaal omgaat met vrienden, heel flirterig enzo / blijven slapen.
Of heb ik zelf gewoon saaie serieuze vriendschappen waar je elkaar nooit aanraakt?
Ergens ook jaloezie dat ik zelf van die meer oppervlakkige/ platonische vrienden heb, vaak mannen / vrouwen apart enzo, weinig diversiteit. Vrouwen praten vooral over kinderen etc. Eigenlijk redelijk saai allemaal ![]()
Hoe is dat jullie? Of meer ertussenin?
Haha ik vind verontrustender als je níet amicaal om gaat met vrienden, gezien amicaal letterlijk vriendschappelijk betekent. 🥹🥹🥹
Zwanger worden. ![]()
Ja vooral relaties/ werk / verhuizingen / dingen op tv. ![]()
Weinig juicy in ieder geval.
Ja.
Als mn vrienden zich niet gedragen als mn partners dan zijn het kennissen en geen vrienden.
Je vergeet de bbq!!
Ik vraag me juist eerder af hoe lang ze op Curaçao zouden willen blijven wonen en of zij die kleine echt op Curaçao willen laten opgroeien. Sowieso de zwangerschap en het moederschap zo ver van je beste familie en vrienden lijkt me lastig, dat had een vriendinnetje die aan de andere kant van het land woonde al haha
Het is toch juist normaal om zo met je vrienden om te gaan en bij elkaar te blijven slapen? Als ik niet amicaal bij “vrienden” ben dan zijn het gewoon kenissen. Ik heb ook vriendinnen waarmee we standaard bij elkaar slapen als we afspreken, liever dat dan dat iemand 's avonds nog alleen naar huis moet.
Edit: ook met mannelijke vrienden trouwens. Ze mogen altijd op de bank blijven slapen en ik ook bij hun.
Ik heb leuke vriendschappen, maar in de verste verte lijkt het niet op zo’n groep als Bonnie. Ik heb wel aanwaaimensen die even blijven hangen. Maar geen grote groep met mensen stelletjes, veel uitgaan, af en toe een relatie die uitgaat enz. Het gaat over verbouwingen en kinderen, maar gelukkig ook over de wereld, cultuur, psyche en vaak over werk.
Pewdiepie en Marzia krijgen een baby! Het regent zwangerschapsaankondigingen in YouTubeland
Ik vind het echt super leuk voor ze, maar ergens ook heel jammer. Ik hou van zijn vlogs en hoop echt dat ze niet gaan veranderen ![]()
Haha ik vind mn nieuwe vriendschappen sinds ik moeder ben dus over het algemeen wat saaier. Ik praat liever met mn oudere vrienden over alles, waaronder mn kids, maar ben ook benieuwd wat er speelt bij mn vrienden zonder kids, of op andersmans werk oid en ik hou ook enorm van gesprekken die echt nergens over gaan, bijvoorbeeld welke influencer wat postte ![]()
En dat zijn de vriendschappen waar we schaamteloos zijn, waar ik nogal goed op ga haha, maar door Corona en kinderen/volwassen leven moet ik wel zeggen dat die momenten waar het echt weer zoals vroeger is, minder wordt (nog steeds wel veel slap geouwehoer en veel knuffelen etc, maar de frequentie is gewoon minder en ook wel meer ruimte voor serieuzere dingen)
Ik vind ze vlogs ook heel fijn! Geen idee of het veel zal veranderen, maar wordt sowieso geen babyvlogs. Of nouja dat weet ik natuurlijk niet zeker maar ze zijn erg gesteld op hun privacy en ik verwacht dat ze hun kind zo veel mogelijk buiten beeld zullen houden. Is natuurlijk afwachten.
Ik verwacht inderdaad niet dat ze hun kindje in beeld zullen gaan brengen of er al te veel over gaan delen. Maar zelfs bij de vloggers waarvan ik dit dacht blijkt het toch anders te zijn, zoals bij Teske helaas.
Inderdaad maar afwachten!
Bonnie is echt mentaal 5 ofzo op sommige vlakken.
Hebben ze allemaal kleine gebakjes en ze snijd er 1 in 2en maar ze vond m zo lekker dat ze m gewoon helemaal opeet, nou zou ik ook doen daar niet van, maar Nick zegt dan “Oh ik dacht we delen ze allemaal” dan pakt Nick er 1tje en dan zegt ze “Mag ik ook een hapje ik ben pas net in Italië” met zo’n kinderachtig toontje ![]()
Kreeg er echt flashbacks van haar adventkalender momenten van.
Ik denk niet dat je serieuzere vriendschappen hebt, mijn vrienden/vriendinnenkring is misschien wel te vergelijken met Bonnie en ik vind mijn vriendschappen ook heel serieus en heel dierbaar
Hoe jij het omschrijft bij jou zie ik (persoonlijk; is dus voor iedereen anders) eerder als kennissen, eigenlijk serieus maar dan in de letterlijke zin haha
Dus is denk ik ook de beleving van vriendschap, is zo persoonlijk