Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Want boven de 30 mag je niet meer aan puberale dingen meedoen?
Come on… ik vind de clipjes van Bonnie vreselijk, maar laten we niet op leeftijd iemand afbranden. Dat gaat echt nergens over.

30 likes

9 van de 10 keer zet je jezelf of sta je gewoon voor lul als je denkt ‘leuk’ te zijn met een dronken kop. Maargoed, Bonnie is af en toe gewoon nog een pubertje die te lang onder een steen heeft geleefd.

2 likes

Zo defensieeef. Die is duidelijk niet op r gemak.

5 likes

Ik snap je punt wel: in de laatste: in haar tiktok zie je drie hele recente filmpjes met alcohol: die first vs last, dronken ei bakken en dronken kat zien.
Beetje alcohol glorification als je het mij vraagt.

En ja dat vind ik anders als tiener, of 20’er. Zeker als je 30+ bent moet je wel beter weten dat dronken zijn niet “coo”l is.

24 likes

Ik heb zelf niks tegen een keer dronken/flink aangeschoten zijn met vrienden maar echt no way jose dat ik dat vast zou willen leggen op film en later terug zou willen kijken, laat staan zo openbaar op insta zou willen zetten. Als je met meerdere mensen bent zit je vaak met z’n allen in die vibe en dan kan het wel leuk zijn maar als nuchter persoon ziet het er vooral erg ongemakkelijk uit.

8 likes

Ik kan me herinneren dat iemand ooit een comment hierover had geplaatst en dat zij zoiets zei van; ik ben geen rolmodel snap wel dat mensen naar me opkijken missh maar niet zo bewust voor gekozen en hoop dat iedereen eigen keuzes maakt. En vlg mij was ze ook wat geïrriteerd, ze haalde het later aan in een video of faq

Kwam hierop neer, kan de exacte woorden niet terughalen

2 likes

Mijn vrienden en ik leggen wel veel vast dus ook dat soort avonden haha. Maar die sturen we alleen naar elkaar om zelf om te lachen. Maar om het op tiktok te zetten vind ik meer iets voor tieners haha.

4 likes

Je kunt je ook afvragen waarom sonmigen commentaar op elk miniscuul ding moeten hebben, zoals in dit geval de snelheid van iemands fucking ademhaling. Ik snap wel dat je dan even met je ogen rolt en een sarcastisch antwoord geeft.

10 likes

Lijkt me vermoeiend om de hele tijd in de aanval te moeten schieten als een onbekende iets zegt wat je niet aanstaat. Maargoed je moet ook wel een hele dikke huid hebben als vlogger zijnde denk ik.

4 likes

Lijkt me ook heel vermoeiend als onbekende mensen heel veel over je te zeggen hebben, zoals bijvoorbeeld je ademhaling. Soms is het ook gewoon ok om niks te zeggen he?

7 likes

Wel echt bizar dat ze zelf nu trigger warnings geeft als ze heft over haar insta live toestand heeft en nu zelfs zo’n vraag van dus een scholier krijgt en dat ze nog steeds niet denkt van oké dit is niet handig.

4 likes

Die titel van Bonnies vlog. “Mijn totaal ontspoorde levenstijl zonder Nick.”
Echt nick kom terug om je vrouwtje in het gareel te houden want dit escaleerd totaaal uit de hand.

49 likes

Kan ook zijn van een moeder die de kinderen dan bij huis heeft en dan onhandig de live bij kan wonen? Hoop ik dan

17 likes

Oja dat zou ook kunnen! Had ik niet bedacht

4 likes

Ik denk dat dat een soort tactiek is zodat mensen min of meer genoodzaakt zijn om dan ook de opname er bij te kopen.

10 likes

Ja hallo het moet wel binnen haar werkuren passen hoor en die zijn nou eenmaal ma/di/wo van 09.30-12.00. Nee is ook een woord!!

50 likes

Zou ze dan aan het eind van haar 59€ praatje ook een exclusief aanbod doen :no_mouth:

2 likes

Dit is toch duidelijk zichzelf op de hak nemend omdat ze op dinsdag pas om half 11 wakker wordt. Ze bedoelt 't heus niet alsof ze nu al spuitend op de Zeedijk is gaan wonen.

10 likes

Spuitend op de zeedijk hahaha

8 likes

Omdat ze dan nog 10 euro extra kan vragen voor de opname. Echt bizar.

1 like