Maar dan heb je het dus over de groeps interactie? En hoeveel mensen in totaal, als het heel groot is kan me voorstellen dat dit soms luchtiger of algemeen is.
Met 1op1 vrienden wel logischer als het meer diepgang of persoonlijk is
Ik hou nog steeds zo van Emmy en haar eindeloze creativiteit. En het is ook echt (bijna) altijd weer nuttig, nooit experimenteren voor clicks maar echt toffe en goed onderbouwde concepten.
Ik was vanmorgen halverwege haar nieuwe video gepauzeerd en t scherm open gelaten omdat ik weg moest en nu wilde ik verder kijken en moest lachen want het zag er zo belachelijk uit, dit is dan de screenshot
Zonder context is dit echt WTF ![]()
Love her.
Wie is dit?
Ik vond Bonnie wel erg overdrijven hoor, helemaal van ooo ik kan niet geloven dat ik je weer zie, het is zoooo raar om je weer in het echt te zien enzovoort. Lieverd het was 2,5 week? En superklef de hele vlog. Maar ik vind hun relatie ook wel weer heel cute en sowieso leuk vlogs in Florence!
Emmymade op youtube.
Ik vond het echt mooi om te zien hoe blij Bonnie en Nick allebei waren om elkaar weer te zien, het straalt er vanaf dat ze echt gek op elkaar zijn
Toen Bonnie op het vliegveld haar hoofd tegen Nick aanlegde en zei ‘oh hier hoor ik’ moest ik zelfs bijna huilen maar dat komt denk ik meer door mijn emotionele gestel haha
Ik volg Melanie Murphy en zij is recent van haar tweede kind bevallen en ik ben bij haar echt positief verrast over hoe ze het aanpakt met hun privacy. Geen herkenbare foto’s, altijd van de achterkant of met stickers op de gezichtjes/hoofden, niet de echte namen bekend maken maar een online bijnaam gegeven. Ik heb (gelukkig) echt geen idee hoe haar peuter eruit ziet. Het is eigenlijk the bare minimum, maar toch vind ik 't echt goed van haar dat ze dus een influencer is die wat dit betreft wel haar kinderen betere privacy gunt.
Ja, mega overdreven. Vond deze vlog echt vreselijk om te kijken
. Ik heb wel goede hoop voor de volgende vlogs
Zullen we dit even niet doen
Dit gaat echt te ver, kom op mensen we moeten ook hier een bepaalde lijn trekken. (Ik heb het over dit bericht, niet de inhoud ervan).
Echt bizar die reacties van een familie op de vlog van Charlotte, lijkt me dat ze echt totaal niet zit te wachten op dit soort reacties van een “bekende”
‘Wij zijn allemaal erg teleurgesteld in deze situatie
’ ook echt. Alsof diegene het grootste slachtoffer is. Echt mega raar om zo’n reactie achter te laten wtf.
Wat is nu het verhaal dan dat zo ‘ontzettend heftig’ is?
Dat is er niet, als ik Charlottes verhaal lees.
Kan me voorstellen dat de zaak zo kleinschalig was dat het ook missh wat pittig/veel was met zijn 2-en? Maar nu ga ik zomaar gissen dus we moeten de video maar ff afwachten
Heftig omdat een familielid door medische complicaties voor euthanasie moet kiezen. Vlog gaat zelf verder weinig in op het stoppen bij de zaak.
Ohhh jeetje. Thnx voor je antwoord!
Cynthia is echt een nieuw pad ingeslagen zeg. Kwetsbaarheid is het nieuwe ding. Ze refereert naar haar live als ‘mijn kwetsbare live’. ‘Je kan hem hier terugkijken, duurt even maar het is de moeite waard’. (Had ik jaren geleden maar zo’n vertrouwen in mijn scriptie…)
Ik schreef eerder dat ze haar ziel wel zou verkopen als het kon. Nou, dat blijkt helemaal niet nodig. Ze heeft (als het waar is wat ze zegt) 309 sessies verkocht. Sommige mensen metkorting, anderen vol tarief. Gemiddeld 50 euro per deelnemer? € 15.450!WTF
omg ja same zo cute! ben jaloers, heb nog nooit zo’n leuke relatie gehad.
Wat een debiele en valse comment zeg, van die “familie” (moest wel even lachen though🤐).