Nee want dan zou ze zeggen dat ze pa 5 dagen getrouwd is
Is bonnie getrouwd??
toch niet genoeg uitgemolken zo te zien (ja)
Oh man, dat verhaal van Celine Charlotte over haar kano/survivaltrip. Wat een nachtmerrie. Ik zou het net zo hard gehaat hebben en doodsbang geweest zijn. (Maar goed, ik zou me hier om te beginnen al nooit voor inschrijven.) Ze vertelt het wel heel smakelijk allemaal. Podcast van een half uurtje.
Ik vind het ook gewoon zo dom om zonder degelijke voorbereiding, en terwijl je survivallen/kamperen haat, te vergeten dat je het haat en je voor zo’n die hard 8 daags ding zonder ontsnappingsmogelijkheid op te geven. Ook niet heel mindful
Maar dan props dat je jezelf opgeeft voor 8 dagen iets doen dat je haat of staat dit als aanrader in een zelfontwikkelingsboek?
Haha ik vond het wel echt vermakelijk, zij kan erg goed een verhaal vertellen. Het perspectief van een mede-reiziger of organisator zal wel weer heel anders zijn haha.
Dat door de modder waden om op het land te komen en dat ranzige bruine water de hele tijd lijken me vet vervelend, verder wel vette trip! Als het een andere omgeving was leek het me wel wat.
Al die rode dorre boel daar lijkt ook op elkaar dus dat lijkt mij ook heel saai. En als je ook nog introvert bent dan is 8 dagen in een groep met Amerikanen extra vermoeiend. In Zweden heb je ook van die kanotripjes, dat spreekt mij veel meer aan.
Die tent ook die ze mee had, wat een verschrikking
Over Bonnie’s bruiloft en de content: Volgens mij post ze nu 2 weken niks, dus begin oktober komen alle bruiloft videos op youtube en dat moet ook allemaal geplugged worden op de socials dus voorlopig gaat dat nog wel even duren vermoed ik
Wss komt het dan ook op brams kanaal en andere die miss gevlogt hebben.
Hebben jullie de stories van angel ook gezien? Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte. Wat is toch haar obsessie met piemels…
Welke? Ik zie niks meer, of kijk ik scheef
Of ze heeft jou ook geblokt haah
-verwijderd door moderator-
Onder andere deze. En dan nog 1 over de ‘lul’ van wa en ober amalia…
-verwijderd door moderator-
dit doe je toch niet?! Of ligt het aan mij en snap ik de humor niet. Ik ga haar maar ontvolgen.
En laat me raden, allemaal van die “one of the boys” vrouwen die dit hiiiilarisch vinden.
Ik vind dit echt zo’n rare opmerking van haar. Dit is toch niet iets om grappig over te doen? Wtf echt boomerhumor dit
@Soy.peor heeft ze jou ook al geblokt haha?
Nou ik vond haar vroeger wel echt heel leuk. Heb een aantal keer echt dubbel gelegen om haar stories. Maar dat was nog in de tijd dat ze niet zo heel veel volgers had. Vind haar humor op IG gewoon veranderd, en dat vind ik jammer. En ik kijk toch iedere keer weer en dan hoop ik dat ze weer veranderd is maar helaas…
Ja zeker weten. Elke keer als er iets over haar voorbijkomt is het van dat soort rare “humor” over de beukpaal van Rutte of hele rare beschrijvingen over haar bevalling. Van die extreem geforceerde humor, als het maar over geslachtsdelen gaat. Echt groep 8.