Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Of “vieze dingen doen met jongens” :sweat_smile:

Zoiets deelde toch ooit iemand hier, die op school had gezeten met Bonnie xD

2 likes

Vast door die coaches aangeraden.

59 is veel. Voor reference: Bernie Sanders vraagt ook 59 voor tickets voor zijn boek promotie tour (vandaag gekocht als afscheidcadeau voor collega) :upside_down_face:

8 likes

Oh oeps! 10 gram natuurlijk! :crazy_face:

2 likes

Oja!!! Dat was het “vieze seksdingen” :joy::joy::rofl:
Echt 14 jarige taal xD

7 likes

Ik lees die notitie bij haar personal trainer als “Zij kan je wél nuttige tips geven!”.

4 likes

Dat is ook de aanvulling van @Beutyschooldropout, toch? Niet Cynthia zelf :grin:

9 likes

Ahhahahah lezen wat er boven staat is niet mijn ding zo blijkt

8 likes

Waar lees je die vage reactie? Wat staat erin?

1 like

In haar story, dat het een reden heeft maar dat ze geen half nieuws wil geven dus dat we nog even moeten wachten

8 likes

Net als die smiley lol

3 likes

Ze houd het heel vaag.

5 likes

Thankss volg haar niet op insta en wil dat graag zo houden.

5 likes

Heb het ook maar opgezocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zou het wel zielig vinden mocht het niet uitdraaien zoals ze zelf had gewild, het horeca verhaal. Ze leek me wel enorm gedreven (en chaotisch, maar toch :sweat_smile:)

10 likes

Ik ben geen 14… :face_with_raised_eyebrow::scream:

Groetjes van Gerdina en pootje van Toos :dog:

6 likes

Voelt een beetje als een biecht maar ik vond Cynthia de afgelopen paar jaar dus echt best wel inspirerend. Omdat ze dus was gaan sporten en daar plezier uit haalde maar ook nog steeds gewoon met lekker eten bezig was en dan niet dieet recepten. En heel stellig over niet diëten. Was wel een relatie met sporten en eten en chill zijn met je lichaam die ik ambieerde.

Maar nu is het opeens een ‘plan’ dat ze heel bewust uitgevoerd heeft en ‘mijn afval verhaal’ en overal heel specifiek die 23 kilo vernoemen.

Dus ok nvm, we zitten nog steeds gewoon in de onontkoombare dieet cultuur.

58 likes

Het is zooooo doorzichtig. Van het eerst niet eens willen benoemen dat ze was afgevallen, naar dit nu uitmelken en dik geld vragen voor haar succesverhaal. Oh en lekker voor je als je er niet live bij kan zijn, want dan nog even extra afrekenen :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Ze zegt dat het afvallen geen doel op zich was, maar een gevolg is van haar primaire doel gezond leven, maar het geld verdienen aan dit verhaal is nu wel een doel op zich geworden. Hallo dieetcultuur!

22 likes

Het is idd een hele duidelijke omslag in de boodschap die ze brengt. Zag ook een reel dat ze zegt: ik haatte mijn lijf. Had echt niet verwacht dat ze zoiets zou zeggen omdat het zo haaks staat op hoe ze er eerst (leek het dan) in stond. Ook best wel kut om zoiets te lezen als je zelf dik bent, maargoed er staat wel een trigger warning bij :clown_face:

Edit: wilde de link hier delen maar wordt een afbeelding

8 likes

Staat nogal haaks op wat ze een aantal jaar geleden postte inderdaad. Toen probeerde ze populair te worden met bodypositivity. Maar blijkbaar is dit een nog beter verdienmodel. Alsof je alleen maar iets waard bent als je (23 kilo) afvalt. Daarnaast zou zij met eetproblemen in het verleden toch beter moeten weten.

22 likes

Zie trouwens alleen maar positieve reacties op die reel, zou ze de kritische berichten verwijderen?

7 likes