Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Echt TE klein :see_no_evil:

6 likes

Ohhh excuus! Ik dacht vandaag

2 likes

Ho ho ho, wel een zelf gekochte én gepimpte keuken hè!!! (Aka zelf besteld, waarschijnlijk laten bezorgen, verf uitgekozen en door iemand anders laten verven)

7 likes

Er staat toch zelf gepimpt? Waarom denk je dan dat dat niet waar is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wouter had zijn vorige huis toch ook helemaal zelf verbouwd? Volgens mij is hij best handig. Ja het is een irritant stel, maar ze kunnen ook echt niets goed meer doen volgens sommigen hier :sweat_smile:

17 likes

Elise heeft het over laten spuiten, dus niks zelf gepimpt.

3 likes

En boeiend. Deze mensen hebben 2 jonge kinderen, een op komst, een druk sociaal leven en het geld klotst tegen de plinten omhoog.
Ik zou ook zoveel mogen laten doen.

21 likes

Ik heb er verder geen (negatief) oordeel over hoor. Als je het geld hebt om het uit te besteden, waarom zou je dan zelf met schuurpapier en verf aan de slag gaan. Ik probeerde alleen het bericht van @Jones te ondersteunen. Dat ze er weinig zelf aan hebben gedaan, behalve het uitzoeken.

1 like

Bovendien, spuiten is gewoon wel echt het beste. Dat zelf doen is (1) een hel en (2) niet zo makkelijk.

3 likes

Ik zou sowieso geen poot meer zelf uitsteken qua verbouwen if I had the money :money_mouth_face:

22 likes

Het is best makkelijk om je keuken zelf te verven/lakken, maar het is wel echt een kut klus en als ik het geld had gehad had ik 100% laten spuiten ipv zelf aan de slag gaan.

2 likes

Maar verven/lakken is iets anders dan spuiten. Heb dat zelf idd ook gedaan, bizar hoe veel zweet dat heeft gekost. Ze waren bij ons ook allemaal krom getrokken? Daarna wel weer goed gekomen. Maar goed, dat is een ander verhaal haha. Spuiten geeft vaak wel echt het mooiste resultaat dus ik snap wel dat als mensen het geld hebben ze idd dat laten doen.

1 like

Volgens mij is het punt meer dat ze doen laten lijken alsof het wel allemaal zelf gedaan is.
Hij zegt we hebben hem zelf gepimpt.

Heb ook zon vriendin die zegt ja we zijn dit weekend naar de stort geweest en hebben de woonkamer behangen. Dan blijkt dat haar vent dat gedaan heeft en haar moeder heeft behangen. Daar is niks ‘we’ aan.

Maarja prima, ook wat credits voor jou :sweat_smile:

6 likes

Ik vind spuiten juist veel makkelijker dan verven. 10/10 aanbevolen

2 likes

Ik lig er echt niet wakker van hoor, no worries. Maar we hebben het er gewoon over?

5 likes

Ik vind het wel echt een hele gave kleur voor de frontjes van de keuken!

18 likes

Nou ik vind het ook echt prachtig, interesseert mij vrij weinig of het zelf gespoten of niet is haha… Ik zou deze kleur ook echt willen!

8 likes

Ben ook heel benieuwd naar de rest van het huis! Vond hun huis in Leiden ook zo mooi ingericht

2 likes

Ja zij doen wel echt lekker zelf hun eigen ding qua interieur hè! Het is niet kopiëren+plakken-werk. Ik zou bepaalde keuzes die zij maken ook zelf niet durven, ben ik veel te basicbitch voor helaas

4 likes

Echt super dik

9 likes