Wat vinden jullie dan van het huis van Leonie ter Veld? Heb nog geen house tour gezien oid maar volgens mij is dat ook echt een kleur explosie ![]()
Zeer leuk die kleuren maar soms iets té: de verschillende tegels in de badkamer, de muurtegel die ik niet echt vind passen bij die leuke vloertegel in de gang en elke keer als ik haar visgraatkeuken zie dan vind ik het ook jammer.
Maar leuker om naar te kijken dan de dertien in een dozijn-huizen.
Ik vind sommige dingen wel heel leuk maar sommige stukken ook niet mooi uitgepakt. Maar ook qua materialen, ik vind de keuken niks met dat lichte hout en motief en de balustrade vind ik ook niet mooi passen daar.
Die tegels in de gang vind ik erg leuk maar ook daar wel weer iets te druk door alle vormen/materialen bij elkaar.
Wc zag er ook iets te bij elkaar geraapt uit.
Nou wat @Daelyss eigenlijk ook zegt haha
Ja haar wc, was ik vergeten. Leuk behang maar die gouden tegel daar dan bij. Het lijkt alsof ze heel veel restpartijen had en ze dan maar allemaal in een ruimte van 2mé heeft geplaatst.
Haha ik ging net even in haar stories kijken waarom ik het alweer lelijk vond maar het zijn idd die tegels. In combinatie met een druk behang EN drukke tegels op de vloer echt too much. Behang past ook niet bij die gouden tegels vind ik.
Babykamer ziet er wel leuk uit trouwens
Ik vind sommige dingen echt super, maar op veel plekken is het met net wat te druk. Zoals die tegels in de gang in combinatie met de tegels tegen de wand. En ik vond de keuken top, maar die roze tegels erbij dan weer net niet.
Ik vind het heel leuk dat ze zo’n originele en kleurrijke stijl hebben en ook het lef hebben om wat onconventionelere keuzes te maken. Ik zou het allemaal nooit zo bedacht hebben maar als ik haar huis zou kopen zou ik heel veel zo laten omdat ik vind dat het wel echt leuk heeft uitgepakt. Bijv. de hal, keuken, woonkamer en badkamer. Wat hier ook al benoemd is en wat ik wel echt vreselijk vind is dat toilet met dat roze oranje behang, die gouden wandtegels en die zwart witte zig zag tegels op de vloer. Die tegels vind ik niks en het zou wat mij betreft of het behang of de vloertegels moeten zijn maar niet in combinatie met elkaar.
Ik hou wel van de keuzes die ze maakt. Het zijn niet allemaal mijn keuzes, maar fijn dat ze eigen keuzes maakt. De badkamer had van mij bijvoorbeeld wel spannender gemogen. Maar de tegels van de gang vind ik echt geweldig. Ik zit nu in mijn hoofd dat ik die tegels als achterwand van mijn donkere (qua licht) keuken wil. Iedereen die ik het vraag, verklaart me voor gek, want te heftig, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. Dus het gaat denk ik wel gebeuren.
Gewoon doen en als het toch niet je ding is dan kan je nog altijd veranderen toch, dure beslissing wel maar wel die van jou ![]()
Precies!
Ik vind het echt leuk dat Joy van BeautyNezz weer vlogs maakt!
Ik vind het echt een heerlijk huis. Het is eigen, en gelukkig eens iets anders dan al die beige huizen met Arte behang
Ja doen!! Vrijwel alles in huis is uiteindelijk te vervangen, dus ik zou gewoon nu kiezen voor wat je mooi vind en als je het over een paar jaar zat bent kun je altijd wat anders kiezen ![]()
Heb jij al ergens die tegels kunnen vinden? Ik vind ze ook echt fantastisch, maar ik kan ze helaas niet vinden.
Designtegels in Breda of Utrecht, online kan ook aan 80 euro/m2. Ze zijn in het echt nog mooier.
Jammer dat je ze daar met 10 doosjes tegelijkertijd moet kopen.
Vind die nieuwe reel van Cynthia zo cringy. Krijg er ook echt Kelly Caresse vibes bij, van die lekker gekke moves.
Edit: kleine omg op m’n eigen engels gebruik in deze post.
Ben het echt heel erg met je eens. Superleuk om kleurrijke keuzes te maken. Maar niets is matchy matchy. De wandtegels en vloertegels in de hal hebben echt een afwijkende vibe van elkaar. Het hypermoderne van de vloertegel tegenover zo’n rustiekere-kleurrijke ‘romy boomsma’ wandtegel.
Denk dat kleur gebruiken en matchen sowieso lastig is, maar het is gewoon inderdaad niet een geheel erdoor. Maar… als ze hier zelf helemaal happy van worden: go your gang ![]()
Laatst ging het hier (of in mommybloggers?) over een term die aangeeft dat een kind profijt heeft in zijn/haar carrière door het beroep van zijn/haar ouder. Liesbeth Rasker gaf bijvoorbeeld eerlijk toe dat dat voor haar ook geldt. Ik had het er vanmiddag met een vriendin over en we kwamen maar niet op die term, zit me suf te googlen en wil het gewoon weten haha dus wie o wie kan me verlossen ![]()