Ze heeft helemaal geen tijd om te airwrappen. Daar zit je toch wel een uurtje aan.
Zit je dan om 15.00 uur in de middag in je badjas met je gewrapte haar.
Maar een airwrap geeft welke warmte dus dan hoeft Tuurtje de verwarming niet aan te zetten
Dit is zo petty om te zeggen maar ik keek dus net de nieuwe vlog van Widya. En kan me herinneren dat zij heel veel waarde hecht aan dat haar vriendinnen goed over haar verjaardag nadenken, ze verwacht om 12u 's nachts felicitaties en leuk ingepakte cadeautjes etc. Is nu dr bestie jarig en ⦠airdropt ze een cadeaubon. Hhahahaa I mean, no disrespect maar ga dan niet zo moeilijk doen als anderen ook een leven hebben ipv jou om 12u snachts feliceren.
Ik lees nu op juice channel dat Nikkie zich als een diva gedragen zou hebben richting kinderen. In hoeverre dat waar is, is natuurlijk de vraag maar dit verwachtte ik niet. Het is ook een dun lijntje tussen een kutdag hebben en daadwerkelijk systematisch naar doen.
Edit: Nikkie tutorials
Oh dat vind ik helemaal geen dun lijntje eigenlijk
Telt het nog wat juicechannels te zeggen hebben?
Ik snap deze reactie nooit. Juicechannels zitten 9 van de 10 keer juist, juist omdat ze de āBNāerā het hand niet boven het hoofd houden in tegenstelling tot andere roddelpers
Ik heb haar een paar keer gezien op mijn werk en kan wel beamen dat ze niet perse heel vriendelijk is dus ik geloof die juicechannels meteen. š«
Ik denk dat ik het anders bedoelde dan dat jij interpreteert & dat we eigenlijk hetzelfde bedoelen.
Dat je soms gewoon een kut dag kan hebben maar dat je dan meteen zo wordt weggezet
Neee nee nee, Nikkie is echt mijn God dus ik wil dit niet horen/weten.
Ik ben juicechannel
Waarom zou je uberhaubt aardig doen tegen kinderen.
Dat Nikkie tijdens opnames onaardig is, er tegen kinderen gezegd wordt dat er geen fotoās gemaakt mogen worden, je mag niet met haar praten, je mag niet naar haar wijzen, stil zijn als ze de ruimte binnen komt.
Ik vind een chagrijnig mens zijn niet echt juice⦠eerder ieders goed recht
Hoezo is dat nou weer onaardig? Dat is gewoon grenzen aan geven als je dat nodig hebt om op hoog niveau te functioneren. Lekker flauw. Hopelijk hebben ze na de opnames wel een uurtje gepland voor hysterie.
Ik denk dat een gemiddelde mens ook gewoon prima functioneert door even vriendelijk gedag te zeggen of te glimlachen, kost niks⦠En ze is ook niks meer dan een ander. Vind het nooit nodig om zo te doen, al helemaal niet tegen (onschuldige) kinderen. En als er na de opnames wel een momentje zou zijn, zou dit ook niet zo besproken worden.
Huh echt. Ik ging er vanuit dat het zo duur was omdat het goed Ʃn snel werkte
Not sure if serious. Waarschijnlijk niet. Maar je bent echt max 10 min bezigš
Die andere dingen zijn wel te begrijpen. Maar ik vind dit wel erg hoor