Het andere YouTubers/bloggers topic #21

10 minuten??? Van je haar nat naar gekruld? Als je 3 haren hebt misschien

13 likes

Ik fohn het semi droog en dan ben ik met de meeste koppen echt met 10 min klaar (inc fohnen). Met krullen misschien 5 min langer maar echt niet meer. De lang haar koppen zijn echt een uitkomst.

7 likes

Wss omdat dan de opnames beginnen. En niet wijzen vind ik ook meer dan normaal.
Ik heb hierbij t gevoel dat zon kind een hele fantasie had om bffs te worden met Nikkie en een boze ouder dan Nikkie geen bffs wou zijn met diegenes kind en daarom is ze arro en naar en blabla.

24 likes

Hoe dan? Ik heb middel lang haar en ben echt 35 minuten bezig met krullen, met die lange opzet stukken. Wel met dat dunne opzet stuk. Verdeel mijn haar in drie lagen en per laag maak ik ongeveer 8 krullen.

3 likes

Wie is Koert-Jan?

18 likes

Vroeger speelde hij volgens mij in GTST en nu presenteert ie één of ander vaag ski programma

2 likes

Dennis! De zoon van Robert en Laura.

81 likes

De laatste keer dat ik GTST keek, heette hij Arnie… :rofl: maar ik heb gegoogled. Ik herken hem van een matrasreclame.

2 likes

Ik kwam deze net tegen. Prima dat je geen realistische foto uploadt, maar own dan ook gewoon dat je alles voor de esthetische feed doet.

Poll: ik denk dat:

• de meeste social media gebruikers wel moe raken van de gepolijste foto’s
  • de meeste social media gebruikers gepolijste foto’s waardeert
  • de meeste social media gebruikers opgezette kwetsbaarheid willen blijven zien

0 stemmers

4 likes

Ik vind deze video grappig :joy:

15 likes

Ik volg maar een paar influencers op Instagram, maar mijn voorwaarde daarvoor is juist dat ze in mijn ogen “perfect” zijn en een bijzonder of extravagant leven leiden. Ik hoef geen (echte of geveinsde) kwetsbaarheid op mijn feed van mensen die ik niet ken (en waar ik dus maar beperkt geïnteresseerd in ben). Snap die hele cultus rond “echt” of relatable zijn op Instagram niet. Vind het ook een beetje zielig dat mensen zich daardoor verbonden voelen met een influencer, het is toch geen vriendin van je? Ik wil tijdens het scrollen gewoon esthetische content en escapisme.

Ik snap overigens wel dat al die “perfectie” een negatief effect kan hebben op jongeren, dat zij denken dat het leven van anderen zoveel leuker of spannender is dan dat van henzelf etc. Maar dat is een andere discussie.

22 likes

Ja die seks had met z’n moeder hahah
Wat een verhaallijn was dat :joy:

5 likes

Mwoah ik heb haar nooit ontmoet en ze boeit me nul maar weet wel dat ouders al staan te janken als hun kinderen een “nu even niet” te horen krijgen en dan is de persoon in kwestie gelijk een arrogante kwal.

4 likes

Oh wat rot dat ze zoveel stress had van de verbouwing van haar gigantische monumentale Amsterdamse woning. Sowieso lijkt het me heel heftig om uit zo’n rijke familie te komen. Zoveel potentiële struggles. Dat zien wij allemaal niet op insta!

12 likes

Lijkt mij ook. Tenminste ik heb van mijn ouders geleerd dat het ongelofelijk onbeleefd is om naar mensen te wijzen. Dan maakt het toch niet uit of diegene beroemd is ja of nee

11 likes

Bonnie is nu al in Florence. Dacht dat waren een snelle 3 weken zonder Nick, maar het waren net ietsje meer als 2 weken zo blijkt.
Nu zal ik verder daar niks over zeggen, want moet er niet aan denken om zo lang zonder mijn vriendin te zijn :see_no_evil:

5 likes

Lol ik wel, ik vind het echt overdreven om dramatisch te doen over twee (of drie of víer) weken zonder elkaar te zijn. En ik vind het ook vrij wonderlijk dat mensen in tien jaar ofzo relatie nog nóóit een week apart zijn geweest :joy:

53 likes

Ik heb het laatst getimed (moest een punt maken tegenover mijn moeder, ik en m’n Dyson zijn 1💜)
Ik heb lang haar en met handdoekdroog haar ben ik binnen 13 minuten klaar, dus volledig droog en gekruld

hair-flip-starts

12 likes

Misschien zit ik er naast. Maar Vera zegt in haar laatste vlog dat ze nog het 1 en ander moeten kopen voor het huis (o.a. een kast) maar dan zegt ze ‘Het geld is op’ Even later loopt ze met haar moeder bij de Sofa Company waar ze haar oog laat vallen op een soort poef/bankje twv 299 euro. Nu zag ik op insta een poll voorbij komen welke kleur ze moet nemen. Ben ik dan zo gek om te denken: skip dat bankje en haal een kast?

19 likes

Misschien geeft ze gewoon geen prioriteit aan de kast en vond ze het bankje gewoon leuker. Denk dat iedereen wel eens dingen nodig heeft/wil en denkt 'johh geen geld voor, geen prioriteit, komt wel een keer"

10 likes