Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Jaaa thank you thank you

6 likes

Ik vind het ook gewoon echt niet bij haar passen, krijg het idee dat ze het zelf ook erg ongemakkelijk vindt.

6 likes

Nou de kritiek op Annemerels haar is aangekomen. Hoop dat ze nu ook gewoon voor die Dyson gaat.

8 likes

Echt precies dit haha ik werd er zo ongemakkelijk vanđŸ€­

3 likes

Het was van begin af aan al een eenmalige actie

8 likes

Zeer exclusieve items! Heel Nederland zal over 10 jaar gillend van verdriet op e-bay rondstruinen om nog voor 5K een exemplaar te bemachtigen. Alleen de uitverkorenen hebben er nu 1.

13 likes

Ze zeiden in een vlog ook wel dat ze het hadden onderschat qua werk inderdaad.

5 likes

Wouter zit bij Jinek haha over Nederlandse mannelijke modellen

5 likes

Hij deed laatst ook mee met NOS stories over scammy modellenbureaus

5 likes

Haha aah arme jongen. Ik vind hem vooral zooo onsympathiek, zit me dood te ergeren

5 likes

Tjee je zou maar ouder worden :roll_eyes:

34 likes

Had Wouter altijd al van die ingevallen wangen? Het lijkt wel alsof hij die ene ingreep heeft gedaan die ook in Hollywood hip is (buccal fat removal, bijv. Lea Michele heeft dit laten doen)

Ik heb nog nooit iets van dat emma van dichtbij gezien maar ik heb me toch een pleurishekel aan dat bedrijf.

43 likes

Julia Mekkes postte vandaag toevallig een instastory. Had ooit een samenwerking en daarna zelf nog wat besteld en daar fĂșcking veel gezeik mee (topper, niet de juiste na proberen dus moest retour). Nog een reden om te haten :tipping_hand_woman:

5 likes

Ik vind deze post eerder ongepast

Bonnie heeft het hier ook nooit over gehad dus waarom post je dat hier.

54 likes

Mind is blown! :exploding_head: Twee dekbedden! Ik ga meteen een consult inplannen

4 likes

Het is ook een rot bedrijf in mijn mening dan. :joy::see_no_evil:
Heb 2 keer iets besteld en geannuleerd omdat het na weken nog niet binnen was.
En vervolgens kan je nog 10 keer erachter aan dat ze de factuur juist sluiten bij afterpay dus geluk nog dat ik niet via iDeal had betaald. Heb laatst ook serieus tegen die klantenservice medewerker gezegd dat ze misschien eerst eens hun orders normaal moeten kunnen handelen en misschien wat minder met influencers moeten werken. Zelfs hij zei dat ze dit zelfs intern ook hadden doorgezet maar ze luisteren blijkbaar van hogerop niet :sweat_smile: Maar ze kunnen het duidelijk niet aan , maar blijven doodleuk met influencers gooien

6 likes

Verwijderd

7 likes

Ik doelde op de details, aangezien ze dat nooit hebben gedeeld. Alles wat ik zeg hebben Bonnie en Nick ook online besproken. Ik zal het verwijderen omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten, maar iets herhalen dat mensen zelf ook online posten vs ‘nieuwe’ details, vind ik toch een andere situatie.

6 likes

Dat heb ik idd ook gezien. Heb de post verwijderd. Soms lastig inschatten wat hier wel en niet over YouTubers/influencers gedeeld mag worden.

3 likes