Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik neem aan dat Vera niet een Billy van de Ikea bedoelt, maar een of andere op maat gemaakte unit met speciale rondingen ofzo.

16 likes

Dat kan inderdaad. Alleen hoor ik het wel vaker bij haar.

Maar aan de andere kant vertrouw ik geen enkele influencer meer en denk ik bij alles wat ze benoemen wat ze nodig hebben dat ze hopen op een #spon :crazy_face:

9 likes

Hahaha ja dat sowieso, altijd blijven proberen

12 likes

Teach me your ways, you hair god :exploding_head:

1 like

Thanks voor je antwoord. Snap ook wel dat het gepolijste ook wel weer lekker oogt (ik heb er zelf ook een zwak voor). Ik merk wel dat ik de laatste tijd een beetje moe ervan word. Allemaal op dezelfde wijze bewerkte foto’s op zo’n monotone feed.

En waar ik inderdaad ook een hekel aan heb is de geveinsde emotionele posts omdat de engagement dan lekker hoog is. Goed voor je stats. Maar dan wel ook dat polijsten. Of coaches met diepzinnige captions a la Boeddhistische monniken en de quote ondersteunen met een foto van een photoshoot met jezelf in de hoofdrol
.
@Lula ja als je op die locatie op zo’n leeftijd zo een huis kunt kopen, dan heb je het erg goed voor elkaar. Insomnia suckt wel echt, maar hoort er helaas wel bij met een peuter + verbouwing. C’est la vie.

3 likes

Nee welke haartang is nou echt 500 euro waard

32 likes

Wat mij betreft zeker weten!

@Ivory

mijn tricks

Ik kam mijn handdoekdroge haar eerst in een scheiding, dan verdeel ik het in twee delen (boven en onder) bovenste zet ik vast met een klem.
Dan ga ik het onderste deel eerst doen, als dit klaar is maak ik dit (het al droge en gekrulde deel) met een losse elastiek vast in een staart zodat het niet bij het natte haar komt.
Dan ga ik het bovenste deel los maken uit de klem maar omdat dat meer haar is doe ik dat in 3 of 4 delen. Steeds als er een deel klaar is doe ik dat in de losse elastiek bij het andere droge en gekrulde haar. Als alles droog is haal ik de elastiek eruit
Op t laatst doe ik nog een keer m’n curtain bangs wat langer zodat het goed blijft zitten en dan ben ik klaar !

Bij mij blijft het 3 dagen zitten (oke het zakt wel iets uit maar dat vind ik juist wel mooi) en daarna was ik het weer en begint het weer van vooraf aan

12 likes

Ja echt, ze vroeg ook in een vlog naar ervaringen van mensen die een langeafstandsrelatie hebben, doe ff normaal :raised_hand:t2:

14 likes

Neeee hahaha

8 likes

Omdat ze dat interessant vond om te lezen en omdat dat haar echt moeilijk leek, niet omdat ze vond dat zij dat nu ook heeft :sweat_smile: ik vond haar zelf eigenlijk niet heel dramatisch doen, ze zei ook dat ze het mee vond vallen allemaal

10 likes

Wel ontzettend jammer voor Nick dat hij door zijn internationale avontuur vandaag niet bij de feestelijke opening van de Dirk kon zijn.

Ik ben net geweest, en eerlijk is eerlijk, het stelde niet teleur. Veel bredere gangpaden en alle Alpro deze week voor 99ct :sunglasses:.

52 likes

Ik had ook zo een vriendin. Afschuwelijk. We zijn geen 16 meer.

4 likes

Het is natuurlijk niet 1 tang. Een gemiddelde haartang is al gauw 100 euro. Hier heb je een fohnborstel, een fohn, een styler en 2 verschillende krulformaten. Bij de nieuwe zit zelfs nog een extra opzetstuk. Opzich vind ik het nog niet eens zo raar.

8 likes

Wow echt heel knap inderdaad, en ook fijn dat ze dit laten zien. Armoede.

2 likes

cries in onderwijs

4 likes

Ik weet wel dat zij Nederlandse TED-sprekers begeleidt bij het vormgeven van hun talk.

5 likes

Mijn ex vriend kreeg op zijn muziekopleiding Engelse les van haar en was altijd wel over haar te spreken. Ze is wel echt een begrip en heeft heel veel ervaring en is goed in lesgeven. Dus ik zou haar wel aanraden.

9 likes

Oef op die Alpro waren Bon en Nick wel losgegaan.

8 likes

Zag deze story voorbij komen van Optima Vita en moest er wel om lachen. Ze weet nog niet wat voor cursus ze gaat aanbieden maar weet al wel dat ze de prijzen lekker omhoog gaat gooien. Duidelijk ook in de leer bij Celine CharlottešŸ˜‚
Volgens mij was haar oude cursus trouwens ook al behoorlijk aan de prijs.

25 likes

Ugh en het zijn natuurlijk ook geen prijzen, nee, het is een :sparkles: investering :sparkles:

23 likes