Haar online cursus is nu gewoon al €497 en haar 1 op 1 cursus €3.997 wat een geld
Hoe langer je erover nadenkt, hoe stommer het wordt, hahaha.
Nog even mij 2 cents over de Airwrap en Annemerel:
Zij moet dat ding echt niet kopen / gespond krijgen voordat ze haar veel te lange dikke bos haar in luchtige laagjes geknipt heeft. Ze vind dat gestylde haar zo mooi, maar dat is met haar huidige kapsel echt niet te bereiken.
Annemerel als je dit leest: ga naar de kapper en in plaatst van de eeuwige puntjes knippen, ga eens los met de laagjes! Weg met die alles op één lengte! Doe eens gek!
Kan ik ook gratis advies krijgen hier?
Haha ja volgensmij zijn dat psychologische prijzen ofzo. Heb daar ooit iets over gehad op m’n opleiding geloof ik, maar uiteraard niet echt goed opgelet.
CC leert iedereen dat in haar cursussen. Ja die 3 euro maakt echt een wereld van verschil op 4.000 euro. 3997 klinkt dan toch ineens als een koopje
Voor mijn gevoel is zij echt veel veranderd, mss ook door de cursus die ze zelf gevolgd heeft…
Ze is nu alleen nog maar beschikbaar voor succesvolle mensen die écht willen en bij haar passen. Oftewel, mensen met veel geld.
Ik vond Marloes altijd heel toegankelijk. En in tegenstelling tot Cynthia heeft zij wel echt de kennis om mensen te helpen met afvallen. Vind het heel jammer. Blijkbaar zijn dikke mensen die onzeker zijn over hun gewicht een goed verdienmodel.
De dieetindustrie is eentje waar ontzettend veel geld in omgaat, helaas. Ik vind het jammer dat iemand als Marloes daar ook op deze manier een flink slaatje uit probeert te slaan. Juist zij zou beter moeten weten, toch?
En daarnaast: als ik als ondernemer 4K of meer wil uitgeven aan mijn eigen ontwikkeling dan ga ik wel naar de Baak of iets in die contreien, ipv naar een diëtist die bij Suzanne een coachingstraject heeft gevolgd.
Marloes geeft/gaf één dezer dagen ook een masterclass (op locatie, dus incl koffie en thee) voor €50…
En de doelgroep is ook alleen maar professionals/ondernemers zodat die ook weer de coaching pyramide kunnen voeden
Ik wil ook zoveel vertrouwen in mn eigen hersenspinsels hebben dat ik daar zo veel geld voor durf te vragen.
Er zijn al zoveel goede diëtisten die kunnen helpen met afvallen. Vanuit een ondernemersperspectief is het juist slim om je te onderscheiden. Ik denk alleen dat haar huidige doelgroep op YouTube/insta niet aansluit op deze nieuwe richting die ze op wil gaan.
Charlotte blitzblum heeft aan het forum gerefereerd op haar instagram haha
Hahahah dat bericht wat ze plaatst heb ik hier ooit geschreven
Ze kan er in ieder geval om lachen dat vind ik wel leuk!
Dan wens ik haar heel veel succes hahaha.
Hoop ik niet voor haar. Volgensmij werden er toen dingen over haar geplaatst die niet echt sympathiek waren. Is niet echt chill om over jezelf terug te lezen denk ik.
Als ik dit soort dingen teruglees, heb ik pas door dat ik ook echt wel bitchy opmerkingen heb gemaakt over influencers hier. Echt naar gedrag eigenlijk.
Long shot, maar misschien weet iemand het hier. Af en toe herinnert mijn hoofd me heel random aan bloggers die ik ooit volgde maar bijvoorbeeld gestopt zijn. Zo volgde ik jaren geleden een Suzanne (als ik me goed herinner), zij had een persoonlijke blog en op het laatst schreef ze veel over sport. Ze heeft ook een tijdje geblogd voor Fitgirlcode. Ze was geloof ik geen hele grote blogger, maar ook niet helemaal onbekend. Weet iemand wie ik bedoel?
Ik leef echt voor de vriendschap tussen Monica Geuze en Julia Heetman
Nee haar had ik ook gevonden idd, maar zij was het niet. Degene die ik bedoel was (toen in ieder geval) ook geen wedstrijdsporter