Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Annemerel en de airwrap: als je op je bruiloft je haar in een elastiekje in een knotje gooit. Zegt geen tijd te hebben om te douchen en totaal niet om uiterlijk geeft: Ga dan idd eerst eens naar de kapper voor advies en een goede knipbeurt. En als je dan al zo’n airwrap wil koop dat ding gewoon en doe ons versteld staan en heb eeuwig spijt van het elastiekje op de trouwfoto’s.

16 likes

Bedoel je een Suzanne die aan wielrennen deed?

5 likes

Mag ze Tuurtje ook wel meenemen. Dat korte haar stond, vind ik persoonlijk, veel vlotter. Ze zijn beide een beetje in een corona kapsel blijven hangen denk ik.

8 likes

In google kom ik steeds Suzanne Luijckx tegen, maar zelf geen idee.

4 likes

Ja zij!

12 likes

Ja die bedoelde ik ook :joy: ze is wel openbaar te vinden op insta zag ik!

6 likes

Het enthousiasme van Nathan/acid in Enzo zijn vlogs :smiling_face_with_three_hearts: Zo lief.

13 likes

Wat een leipo is het, ik geniet ook! Altijd die lach, zo aanstekelijk.

10 likes

Ik ben dus ook echt fan van Stefan en Monica. Die groep is echt een combinatie die ik nooit zag aankomen :joy:

6 likes

Same, als die maar niet dumpt zoals alle andere voorgangers waar ze ineens heel veel mee omging.

11 likes

Waren zij altijd al vrienden? Voor mijn gevoel is het een nieuw gezicht?

6 likes

Als ik het goed heb begrepen was die Nathan altijd een grote fan. Via Joost Klein of Tice hebben ze elkaar geloof ik echt leren kennen en zo elkaar verder ontmoet.

6 likes

Nah! Wat leuk die ken ik! :smirk:

6 likes

vanaf 16:35

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:

6 likes

Ik mis het denk ik?

4 likes

Ik denk dat de betreffende acteur compleet geseksualiseerd wordt?

5 likes

Ik heb de context nog niet dus ik hoor gewoon een verhaal over clausules.
Ik hoop dat het een flauwe grap is dat hij zegt dat iemand hem “de beelden” wel opstuurt wel…

9 likes

Ik zit dit interview te kijken van Iris Enthoven met Israël van Dorsten en ik vind dit weer zo goed laten zien dat niet elke gek met een camera ook daadwerkelijk een goed diepte-interview kan houden.

Zij verteld continu zijn verhaal en vraagt dan om bevestiging door “toch?” te zeggen. Waarom stelt ze geen open vragen en laat ze hem niet zelf het verhaal uitleggen/vertellen? Ik vind het verhaal van Israël super interessant, maar ik hoef het niet uit haar mond te horen tijden een interview met hem.

Edit: of mag ik dit geen interview noemen, omdat dit een podcast is?

21 likes

Maar ook echt niet iedereen kan een podcast maken, influencers denken dat er wel even bij te kunnen doen maar het is zo vaak zo slecht

31 likes

Ik luister haar podcast wel eens en ik stoorde mij hier ook aan. Dat begint ze: ‘het lijkt me heel ingewikkeld/zwaar/ingrijpend om dit mee te maken en waarschijnlijk voel je je dan ook zus en zo, toch?. Nee, laat mensen lekker zelf hun verhaal vertellen. Het gaat er niet om wat jij vindt.

16 likes