Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Wat een ontdekking, die Nelletje! :heart_eyes:

4 likes

Vlogt zij ook voor youtube? Vind haar tiktoks echt geweldig.

6 likes

Ik vind haar ook zo leuk! Vind haar Tiktoks echt geweldig

8 likes

Ja ik ook! Ik word vrolijk van haar en vind haar stijl inspirerend!

9 likes

Haha, de eerste TikTok van een dag als het leven van een DERTIGER staat online hoor​:joy::smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik heb net vlogs van enzo zitten kijken omdat ik stiekem fan van Acid ben. Maar wat is die Miron een saaie meid zeg.

7 likes

Enzo is ook een saaie kil

10 likes

Miron is dus nog saaier dan hem. Ze herhaalt ook veel van wat hij zegt. Of ze legt zijn grap die al niet echt grappig was uit.

(Dit us een bedacht voorbeeld niks uit de vlog)

Maar dan zegt Enzo iets van " Ik noem hem vanaf nu lange jan"
En dan hoor je Miron " Omdat hij zo lang is haha"

Ja dat snap ik meid.

34 likes

Echte lolbroeken die twee.

8 likes

Mocht Acid ooit in dat huis zijn zal ik kijken maar anders hoef ik geen vlog van hem meer te zien.

7 likes

Heb je acid gezien met Egbert samen dat ze Gio&Jade’s relatie en break up raten?

Aanrader.

3 likes

Jaa tuurlijk zoals ik al zei ik ben fan haha. Al veel te lang ook… mja er zijn te weinig vlaamse youtubers

4 likes

Average Rob :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Het is ook gewoon echt lelijk hoe meer ik ernaar kijk. Hopelijk wordt het iets beter als er meubels in staan en wat planten ofzo voor wat meer gezelligheid.

4 likes

Ik vind Myron en Enzo over het algemeen goed bij elkaar passen, maar dat huis is zo overduidelijk Myrons ding geworden. In het interieur zie je echt geen Enzo terug lijkt het, althans wat zeg ik ook eigenlijk want ik ken heel die man niet. Ik baseer deze gedachte op hoe zijn appartement eruit heeft gezien door de jaren heen. Super maximalistisch en kleurrijk en dus het tegenovergestelde van die beige, betonnen vlakte. :new_moon_with_face:

9 likes

Die tegel die overal terugkomt en ja lijkt op een modern plastisch chirurgiecentrum. Hun wasbak is toch ook veel te laag geplaatst, Enzo en Myron( hier stond Myring) zijn toch groter dan gemiddeld?
De drukknop van het urinoir is veel hoger dan die van het wc, dit doet pijn. Is er een video met de hele housetour?

5 likes

Ik begreep die wasbakken inderdaad ook niet.

8 likes

bestaat niet

5 likes

Marloes van Optima Vita heeft een podcast over waarom ze voor 27k coaching heeft afgenomen bij Suz van Schaik.

Ze heeft daar geleerd dat als je zoveel geld vraagt voor een coaching traject dat je zelf veel waarde leveren aan je klant en dan kan je klant er ook veel meer waarde uit halen… :roll_eyes:

8 likes

Toch knap dat al dit soort coaches het zelfvertrouwen en de ballen ervoor hebben om dit daadwerkelijk te doen. Ik zou teveel imposter syndroom hebben om (te) veel geld te vragen.

17 likes