Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Iemand die ik ken “van vroeger” was laatst een van de Bali babes van Kim Munnecom en is ook bezig met NLP. Zoveel lege termen en tegelijkertijd zoveel overtuiging bij haar dat ze met iets goeds bezig is

3 likes

Ze begint met de podcast (zit vloerkleed lijm te krabben, dus ideaal om te luisteren) dat ze met de coaching begon om uit te kunnen leggen wat haar anders maakt

Laatst in de vlog de vraag: kunnen jullie me helpen om op te schrijven wat mij uniek maakt?

4 likes

Omg haha @Soy.peor we hebben nog een boomer

19 likes

Is een trend ja. Maar het lijkt mij heel goor. Omdat het dan gewoon hard snoep word… en zure matten zijn juist chill omdat ze chewie zijn.

9 likes

Guilty. Beïnvloedbare millenial hier! 🫶

8 likes

En?? Was het lekker?

5 likes

Het kraakt lekker, da’s grappig. Meer niet.

6 likes

Jennie (ooit from the blog) heeft weer een nieuwe community. Klinkt best vergelijkbaar met het forum dat ze eerder had opgericht. Ik vind haar altijd erg leuk om te volgen, maar dit komt bij mij toch niet heel lekker aan. Want ook voor dit platform vraagt ze lidmaatschapsgeld. Dat mag natuurlijk… Maar gaat ze dit om de paar jaar doen? Ik vind het niet sympathiek overkomen. Het andere forum is niet eens twee maanden gesloten.

14 likes

Erger vind ik dat ze het over ‘nieuwetijdskinderen‘. heeft. En reclame maakt voor een waterfilter (aanrader is de aflevering van KvW hier over) en een of andere lamp met een mineraalschijf die 33 essentiële mineralen bevat die bij verwarming door de infraroodlamp worden opgenomen door het lichaam. Helemaal de weg kwijt.

14 likes

Haha Niet perse onsympathiek, maar vooral ongeloofwaardig en onbetrouwbaar ofzo na al die probeersels en dat geldverhaal

5 likes

haha bij die artikelen over nieuwetijdskinderen en die lamp rolden mijn ogen zowat uit hun kassen, wat een onzin.

2 likes

Vooral in combinatie met een Biostabil

29 likes

Laat dat @Maestoso niet horen

2 likes

Al die influencers met hun reclame over Emma sleep en snugg menstruatie ondergoed… nu weten we het wel.
Oh en Lotte met haar geschooi om een dyson airwrap, iets te overduidelijk meid :v:t2:

14 likes

Hahaha, waar is dit? Ik wil hier heen.

8 likes

Huh?

3 likes

Jij bent toch onze maanhamsterindigokind :dizzy:

5 likes

Soundos heeft het in haar podcast over dat zij familievloggers verschrikkelijk vindt en het is zooo fijn om te zien dat er zoveel mensen het met haar eens zijn. Het gaat in de reacties onder op TikTok en Insta voornamelijk over hoe kut iedereen de Bellinga’s vindt.

Goed dat een bn’er dit eens onder de aandacht brengt.

28 likes

Heeft arjen lubach ook al een tijdje geleden gedaan

11 likes

Ohja! Hahahha vroeg me laatst nog af waar het voor stond

5 likes