En?? Was het lekker?
Het kraakt lekker, daās grappig. Meer niet.
Jennie (ooit from the blog) heeft weer een nieuwe community. Klinkt best vergelijkbaar met het forum dat ze eerder had opgericht. Ik vind haar altijd erg leuk om te volgen, maar dit komt bij mij toch niet heel lekker aan. Want ook voor dit platform vraagt ze lidmaatschapsgeld. Dat mag natuurlijk⦠Maar gaat ze dit om de paar jaar doen? Ik vind het niet sympathiek overkomen. Het andere forum is niet eens twee maanden gesloten.
Erger vind ik dat ze het over ānieuwetijdskinderenā. heeft. En reclame maakt voor een waterfilter (aanrader is de aflevering van KvW hier over) en een of andere lamp met een mineraalschijf die 33 essentiĆ«le mineralen bevat die bij verwarming door de infraroodlamp worden opgenomen door het lichaam. Helemaal de weg kwijt.
Haha Niet perse onsympathiek, maar vooral ongeloofwaardig en onbetrouwbaar ofzo na al die probeersels en dat geldverhaal
haha bij die artikelen over nieuwetijdskinderen en die lamp rolden mijn ogen zowat uit hun kassen, wat een onzin.
Vooral in combinatie met een Biostabil
Al die influencers met hun reclame over Emma sleep en snugg menstruatie ondergoed⦠nu weten we het wel.
Oh en Lotte met haar geschooi om een dyson airwrap, iets te overduidelijk meid ![]()
Hahaha, waar is dit? Ik wil hier heen.
Huh?
Jij bent toch onze maanhamsterindigokind ![]()
Soundos heeft het in haar podcast over dat zij familievloggers verschrikkelijk vindt en het is zooo fijn om te zien dat er zoveel mensen het met haar eens zijn. Het gaat in de reacties onder op TikTok en Insta voornamelijk over hoe kut iedereen de Bellingaās vindt.
Goed dat een bnāer dit eens onder de aandacht brengt.
Heeft arjen lubach ook al een tijdje geleden gedaan
Ohja! Hahahha vroeg me laatst nog af waar het voor stond
Co (with the flow) die het geslacht van hun baby met een vliegtuigje aankondigen (blauwe of roze wolk in de lucht en zij staan op een boot), misschien ben ik zuur maar kom op, doe 1 niet zo overdreven en 2 zo zonde van dat vliegtuigje en dus het milieu.
Ze heeft zelf meerdere keren benoemd dat het over the top is.
Oh oke dan is het goed
Ik vind het eigenlijk best raar dat zij zich nog profileert als stewardess. De laatste keer dat ze heeft gevlogen is toch minstens een jaar geleden, als niet twee. En met de baby op komst zal het voorlopig ook niet worden opgepakt
Ze zou in maart weer gaan vliegen. Maar dat gaat dus niet meer door nu
https://www.instagram.com/reel/CoxOBbsO7xY/?igshid=MDJmNzVkMjY=