Nou ik heb geluisterd en me vooral ontzettend geërgerd. Ik vond het niet echt gevaarlijk klinken behalve dat de leiding de noodtelefoon vergeten was, dat is echt onverantwoord. En raar dat het voedsel niet goed afgesloten was en dat ongedierte erbij kan. Vooral in gebied met poema’s en andere wilde dieren wil je niet dat ze bij je eten kunnen komen.
Verder vind ik het vooral dom en naïef van haar dat ze hieraan begonnen is terwijl ze nog nooit in een kano heeft gezeten, niet van survival of kamperen houdt, niet sportief is en bang is van water en spinnen?? 
Ik ga zelf regelmatig de natuur in en in gebieden zoals dat (zonder bereik, ver van de bewoonde wereld) is het gewoon heel belangrijk dat je weet wat je te wachten staat, wat je in bepaalde situaties moet doen en dat je de juiste spullen bij je hebt.
Als ik dan hoor dat ze 1 dag van te voren spullen heeft gekocht die amper geschikt waren, zich niet heeft voorbereid op 8 dagen roeien, dacht dat er toiletten en picknick tafels waren en dat de rivier helder was met stroming ter ondersteuning dan denk ik echt ??? Heb je überhaupt IETS gegoogled? Maarja ze verteld in de eerste minuten al dat ze het had geboekt omdat er een zangeres waar ze tegen op keek mee ging. Volgende keer kan ze beter gewoon naar een concert gaan.
Ik ben zelf afgelopen winter in die omgeving in Canyonlands geweest en het is echt ontzettend mooi daar!