Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Jaa een x toen ik dr zei dat afrika geen land was

10 likes

Dat is al een paar jaar geleden. Nog voordat ze moeder werd en voor ze in het hele traject van zwanger worden zat. Misschien was mijn humor een paar jaar geleden wel slecht hoor
 maar kan me deze vreemde grappen van een paar jaar geleden niet herinneren.

6 likes

Doodsbang!? Waarvoor dan.

@Atlas het lijkt me best leuk alleen dan niet in zo’n groepssetting maar die tent inderdaad, echt claustrofobisch. Echt typisch ook dat ze die kocht zonder er naar te kijken. Wat voor tent je hebt lijkt me toch wel essentieel als je daar de hele tijd in moet zitten.

7 likes

Nou, die overstromingen in de canyon en het onweer bijvoorbeeld. Zoals ze het omschreef was het echt heel gevaarlijk (en slecht begeleid).

4 likes

Ooh ik heb alleen haar stories gezien! Zag er gewoon uit als kamperen. Ik moet duidelijk ff naar de podcast luisteren maar volgens mij vindt zij best snel dingen eng (net als Bonnie) dus zou me niet verbazen als ze een beetje overdrijft :sweat_smile:

4 likes

Oh, in dat geval ben ik benieuwd naar je oordeel als je de podcast hebt geluisterd haha.

9 likes

Nou ik heb geluisterd en me vooral ontzettend geĂ«rgerd. Ik vond het niet echt gevaarlijk klinken behalve dat de leiding de noodtelefoon vergeten was, dat is echt onverantwoord. En raar dat het voedsel niet goed afgesloten was en dat ongedierte erbij kan. Vooral in gebied met poema’s en andere wilde dieren wil je niet dat ze bij je eten kunnen komen.

Verder vind ik het vooral dom en naĂŻef van haar dat ze hieraan begonnen is terwijl ze nog nooit in een kano heeft gezeten, niet van survival of kamperen houdt, niet sportief is en bang is van water en spinnen?? :face_with_raised_eyebrow:

Ik ga zelf regelmatig de natuur in en in gebieden zoals dat (zonder bereik, ver van de bewoonde wereld) is het gewoon heel belangrijk dat je weet wat je te wachten staat, wat je in bepaalde situaties moet doen en dat je de juiste spullen bij je hebt.

Als ik dan hoor dat ze 1 dag van te voren spullen heeft gekocht die amper geschikt waren, zich niet heeft voorbereid op 8 dagen roeien, dacht dat er toiletten en picknick tafels waren en dat de rivier helder was met stroming ter ondersteuning dan denk ik echt ??? Heb je ĂŒberhaupt IETS gegoogled? Maarja ze verteld in de eerste minuten al dat ze het had geboekt omdat er een zangeres waar ze tegen op keek mee ging. Volgende keer kan ze beter gewoon naar een concert gaan.

Ik ben zelf afgelopen winter in die omgeving in Canyonlands geweest en het is echt ontzettend mooi daar!

31 likes

Haha, mooi verslag! Tuurlijk heeft ze het hartstikke dom aangepakt. Dat staat wat mij betreft buiten kijf. En uiteraard is dit voor de mensen die hiervan houden een fantastische trip. Maar ik blijf erbij dat sommige dingen (zoals de overstroming en onweer) echt gevaarlijk klonken.

4 likes

Sjeeezus hoe nep kan je een “verrassings”-video maken :joy:

6 likes

Wow echt saai 12 minuten lang felicitaties van youtubers en bners :joy:

1 like

Na die saaie 12 minuten van Stuk dan maar 20 leuke minuten van de jongens van FOMO show. Nieuwe serie op het kanaal van Daan.

31 likes

Roomy is zo cringe. Ze filmt haarzelf in de trein met de caption “staren van vermoeidheid”. Vraag me echt af hoe en waarom ze besluit dit vast te leggen haha oh ik ben moe, laat ik hier een story van maken

13 likes

Wie?

51 likes

American Tries Dutch Snacks - YouTube ik ben het met David eens marsepein is idd niet te vreten

10 likes

Nog nooit van gehoord

30 likes

Leuk! Fijn dat alles goed is gegaan. Is ze zo gegund!

4 likes

Ah ik was al aan het wachten hierop! Zie dat ze het pittig heeft gehad, maar ze stralen op de foto :blush:

4 likes

Ik heb al zoooo vaak willen reageren op haar stories maar dan word ik waarschijnlijk geblokkeerd en kan ik niet verder cringen. Echt, zij is het toppunt van “kijk wat een kwetsbare special snowflake ik ben”

13 likes

Wat is er zo leuk aan de FOMO Show? Ik zie het zo vaak voorbij komen hier en heb wel eens geprobeerd te kijken maar het is gewoon een stel gasten die “grappige” dingen doen? :laughing: Misschien moet ik het nog eens proberen maar ik kan me alleen iets herinneren dat ze echt rare dingen doen en de hele tijd schreeuwen. Een beetje zoals Enzo Knol in zijn eerste jaren, die is nu (meestal) gewoon serieus en volwassen :sweat_smile: StukTV vind ik ook niet leuk als ze domme opdrachten doen en mensen lastig vallen enzo. Hun serieuzere reisprogramma’s zijn wel leuk.

4 likes

Ja zo kan je over alles wel vragen wat is daar nou leuk aan toch

24 likes