Ik weet niet wat het beste hieraan is, het gezicht van de vader, het kind dat zich voor zijn leven moet vastklampen aan zijn moeder die als een idioot begint te springen of de hond die zich rotschrikt en er vandoor vliegt
Ik heb haar jaren geleden een beetje gevolgd. Waar is zij nu actief? Blogt ze nog? Of is het nu vooral instacontent waar ze van leeft? Ik vond dat ze 5-10 jaar geleden al veel verhuis/reno-content had.
Edit: ik weet weer wanneer ik gestopt ben haar te volgen: toen ze mircovezeldoekjes had ontdekt en er een honderdtal (?) klaar had liggen als alternatief voor de vervuilende keukenrol
Edit 2: het waren er 150 https://abeautifulmess.com/clean-living-how-we-gave-up-paper-towels/
Haha ja ik zag het ook en dacht meteen āOh ze verveelt zich gewoon en wil een nieuw huis opknappen/heeft nieuwe content nodigā. Waarvoor overigens juist respect, lijkt me heftig zoveel verbouwen en verhuizen maar ze zullen vast ook wel verdienen met die āhuis flipsā
Hebben zij niet ju ook zoān narnia kast in hun huis gebouwd ipv deur naar een andere kamer? Ik las haar blog vroeger altijd, en had haar toevallig van de week eens opgezocht. Nog steeds idd grotendeel irritainment, maar sluit niet uit dat ik haar weer ga volgen voor de verhuizing
Hahaha ja ik dacht ook: alweer verhuizen? Daaaaamn daar zou ik echt niet de energie voor hebben maar ze geeft zelf ook aan dat het een soort van onrust is die ze ervaart en dat ze heel erg van verandering houdt. Maar ook dat ze niet haar kinderen wil opzadelen met altijd om de paar jaar verhuizen. Dus ik ben wel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen over de tijd.
Ik vind de renovaties enzo wel altijd leuk om te volgen.
De blog en de podcast hebben ook wel iets gezelligs vind ik. Dus waarschijnlijk blijf ik het gewoon tot in de eeuwigheid volgen hahaha.
Ik zie nu dat Shifra zwanger is van baby nummer 3 en vanwege de complicaties rustig aan moest doen.
Love Bonnieās vlogs hoor maar moest wel lachen bij dār recap van haar vorige vlog bij haar nieuwe vlog. āDeden we een heel spannend spel op de trapā > was wie er eerder boven was, op de trap of met de lift en ādeden we een sicke quiz over fruitā Weet nou niet of ze sarcastisch is of niet
Nee.
Sowieso die hele recap van een vlog van 2 dagen geleden??? Die meid houdt tegenwoordig echt van een voice over momentje.
āJe zit lekker op je Instagram te scrollen, tot je op een gegeven moment een reel tegenkomt van Bonnie. Het is de 37ste versie van āeen dag uit leven van een dertigerā. Je begint de reel te kijken. Na ongeveer 30 seconden blijkt dat er een geen kut gaat gebeuren. Toch blijf je kijken, hopend dat er deze keer misschien iets van een clue in gaat zitten. De monotone tonen van de voice-over wiegen je langzaam in slaap. Welk jaar is het? Hoe lang duurt dit al? Dit is de langste video die je ooit hebt gekeken. Is dit performance art? Is het een psychologisch experiment? He er komt een paard langs. Kijk, ongeĆÆnspireerd eten. Joggingpak aan, einde.ā
Tering wat zijn die dingen saai
Misschien is het een TikTok-ding, geen idee. Maar het is ook zoān rare vibe icm wat ze dan zegt.
āJe opent de gordijnen van je geweldige appartement in Valenciaā¦ā op een toon alsof er net zes mensen zijn overleden
dat is juist de āāhumorāā
ik snap het ook niet
Het is geen humor het is juist begonnen als realistisch kijkje in iemands leven wat vaak helemaal niet zo rooskleurig is als tegenhanger van alle mensen met een druk leven op de socials. Het is nu gewoon overgenomen door een groep mensen die alsnog een druk leven heeft (althans dat pretendeert). Het leven (althans mijn leven) is ook monotoon
o! ik dacht dat ze het expres met zoān monotone stem vertelt en heel hard grappig probeert te zijn. maar dat is dus niet het doel
Nee ik had nog een edit toegevoegd van mijn leven is ook monotoon. Dus dan praat je ook zo.
Ah, en is Bonnie dan een van die mensen die het verkeerd heeft overgenomen? Het lijkt me op zich namelijk leuk en helemaal niet monotoon om een paar weken vanuit een andere stad te werken. Echt knap dat ze zelfs dat teringsaai en deprimerend doet lijken.
Dat monotone is een āaesthetic choiceā
. Een soort van Joeās voice over in āYouā
Vermoed alleen niet dat ze in Italie mannen omlegd, maarja je weet maar nooit.
Het is wel Bonnie he. Die maakt allemaal onwijs sicke dingen mee dus wie weet waar ze tot instaat is.
Ik zat laatst nog te denken aan de mogelijkheid van een āsickā compilatie, want dat roept ze in elke vlog minimaal 5 keer. Maarja, daar heb ik geen tijd voor en dan wordt je geshamed door bepaalde forumleden