Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Bobbie :rofl:

31 likes

Misschien wil ze op Nick lijken met die kuif met scheiding in het midden? 🫣

7 likes

Ik vind haar als ze het vast heeft nu dus echt een donkerharige Nick. Los vind ik wel leuk.

Ze heeft ze zelf geknipt toch?

4 likes

Matilda Djerf haar:

( ik bespaar jullie een ritje naar Google haha)

9 likes

Dit is echt van dat haar dat je als inspiratie bij de kapper laat zien terwijl je dan zelf zo’n dun troosteloos bosje hebt, kan alleen maar een teleurstelling worden :joy:

58 likes

Ik vind dit dus echt geen inspiratie, krijg er hevige Leco-vibes van :sweat_smile:

42 likes

Hahaha ik ging gisteren met een foto naar de kapper (wel een voor mij realistischere haarinspo dan dit) met de opmerking ā€˜ik snap dat het bij mij waarschijnlijk anders valt omdat ik minder haar heb’ en toen zei de kapper ā€˜ja goed dat je realistisch bent’ :wilted_flower::wilted_flower:

105 likes

Haha nee dit specifieke kapsel is ook niet mijn ding, bedoelde meer voorbeeldfoto’s in het algemeen :sweat_smile:

6 likes

Hahahaha omg Bobbie :joy: ik poste dit ook terwijl ik half ging slapen. Eerst stond er ook Mathilda dierentassen ofzo… dacht dat ik alle autocorrect fouten er wel uit had gefilterd.

Tja dat Mathilda haar, echt prachtig. Ik wil het ook. Ga het toch proberen bij de kapper binnenkort :joy:. Denk eerder dat het meer op Bobbie gaat lijken. Ik denk ook vaak dat mathilda de reden is dat al die influencers een dyson air wrap willen. (En ja nu wil ik er ook een)

6 likes

Ik vind die zonnebril die Bonnie vaak op heeft ook zo verschrikkelijk. Het zal heel weinig mensen sowieso staan, misschien wel niemand, maar bij haar staat het echt totaal niet.

15 likes

Vera vliegt naar berlijn… ze woont in arnhem en kan zo hop met de trein. Vind het ook wel typisch dat ze dr reacties uit heeft staan.

46 likes

Jeetje dan duurt vliegen ook echt bijna langer geloof ik (met naar/van vliegveld gaan etc). Waarooommm. Die IC’s naar Berlijn zijn echt prima en duizend keer beter voor het mileu

37 likes

Jaa ze was om 10 uur op t vliegveld (dus 9 uur van huis) en pas om 14.30 in berlijn. In die tijd had je ook de trein kunnen pakken. Duurt minder lang haha. En dan had ze ook rustig kunnen eten en dr haar kunnen doen.

8 likes

Er is een heel haar/kapsel topic waar mensen vast antwoord hebben op je vragen haha

3 likes

Haha oke is het meteen duidelijk in welk topic ik dus nooit kijk :eyes:. Ga m’n bericht daar posten.

2 likes

De trein is toch vaak meer dan 6 uur. Dus langer dan wanneer je vliegt. En dat is als de treinen in duitsland op tijd rijden en je al je overstappen in 1x haalt. Wat zeldzaam is haha.

Ik heb het zelf een jaar lang elke week gedaan. Met de trein geen doen dus ik ging op een gegeven moment vliegen. Van deur tot deur vanaf arnhem was ik 4,5 uur onderweg.

4 likes

Ben het er helemaal mee eens hoor. Het was alleen geen privƩ trip, maar een persuitje, dus ik weet niet in hoeverre ze zich dan naar iemand aanpassen die met de trein wil.

Die 2 uurtjes zijn als alles volgens schema loopt. Ik heb nog nooit volgens schema een trein gepakt in duitsland waardoor er altijd minimaal een uur bovenop kwam maar vaak zelfs veel meer.

En ja, elke week vliegen is vd zotte maar wat toen nodig was voor mijn werk. Trein was niet te doen omdat ik vaak dezelfde dag op en neer moest of door moest vliegen naar een andere locatie.

3 likes

Alles kan. Maar ik begrijp dat ze het niet doet haha. Maar ik heb dan ook echt echt echt een hekel aan de duitse bahnoff waardoor ik ook niet meer met de trein durf. Dus ik ben hier ook niet de juiste persoon voor.

1 like

Ik vraag me serieus af of dit een keuze van Vera is. Het is waarschijnlijker dat een PR bureau dit voor haar regelde en de tickets reserveerde en betaalde?

8 likes