Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ze doet haar boek elke vlog eer aan.

5 likes

Tering lang… tiktok hoort kort te zijn

6 likes

Ik erger me vooral aan dat ā€˜Main character vibesss’ te pas en te onpas.

Maar zal wel een boomer zijn. Ben 3 jaar ouder dan Bonnie maar het voelt vaak als 20 :joy:

4 likes

Ik denk dat Bonnie gewoon teveel op social media zit. Ik ben jonger dan haar en ik vind dit ook totaal niet herkenbaar haha

10 likes

Ik als wannebee zoomer vind dat Bonnie de plank mis slaat wat betreft tiktok haha. Ze doet mee met trends maar slaat er in door of maakt er een niet grappige variant van.

9 likes

Maar toch heeft ze wel veel views en veel positieve reacties dus veel mensen vinden ā€˜t ook leuk, dan snap ik wel dat ze ermee doorgaat :smiling_face_with_tear: ook al is ā€˜t mega cringe

3 likes

Ik weet totaal niet of jullie dit interessant vinden maar Maaike van tiktok die altijd van die flauwe woordgrappen maakt in de kantine op werk enzo schijnt al haar grappen te stelen van andere ā€˜moppentappers’ op internet. Op zich is het doorvertellen van moppen natuurlijk geen probleem maar zij verdient er nu ook geld mee dmv een scheurkalender. Hier is de thread, ik vond het wel interessant om te lezen.

15 likes

Nja die ā€œmoppenā€ die die Bruun uittypt zijn ook gewoon al bestaande moppen?

4 likes

Ja dat staat er ook bij in de threads en is voor diegene het probleem ook niet maar er een scheurkalender mee vullen en daar geld mee verdienen is natuurlijk niet zo netjes (vind ik ook)

1 like

Ik vind daar op zich niet zoveel mis mee. Het is niet heel origineel want er zijn al 100 verschillende moppenkalenders. Ik zou het anders vinden als diegene op Twitter de grappen echt zelf bedacht had en zij daarmee aan de haal ging.

4 likes

Ja hij claimt wel dat hij een deel zelf heeft bedacht en er auteursrecht op heeft. Ik weet het ook allemaal niet hoor. Vind het gewoon wel boeiend dat het hier een keer over gaat

2 likes

Hebben wij ook auteursrecht op onze forum grappen want dan ga ik even een hoop mensen aanklagen.

29 likes

Ik heb wel al vaak gedacht dat je zeker een bestseller kunt schrijven door een aantal forum-posts en forumgeschiedenis bij elkaar te pakken.

15 likes

Mn forum scheurkalender ligt over drie weken in de winkel

17 likes

Jou gun ik wel

5 likes

Late reactie, maar ik moet dit echt even zeggen, dit vind ik zo’n mooie zin:

ā€œDe drukknop van het urinoir is veel hoger dan die van het wc, dit doet pijn.ā€

3 likes

Bakken met geld hebben en dan zulke gekke keuzes maken.

5 likes

Elise haar nieuwe reels…… :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik vind Vera en Sophie ousri zo’n leuke combi, hele mukbang over niks maar toch gelachen

8 likes

Dit past voor mij echt bij dat fenomeen dat het krijgen van dochters enorm gehyped wordt tot iets boven-natuurlijk bijzonders door veel mensen op insta… ik merk dit omdat ik hier als ā€œboysmomā€, aanstoot aan neem natuurlijk :yum:

7 likes