Ja uiteraard, maar ik vind het zo’n contrast met alle andere youtubers die meestal besproken worden. En ik dacht dat de meerderheid Enzo Knol en Stuk al kinderachtig vinden en dit valt een beetje in dezelfde categorie toch? Dus gewoon een oprechte vraag waarom het leuk om te kijken.
Ik vind dat ze echt totaal niet in dezelfde categorie vallen als Enzo. Enzo is aardig maar totaal niet grappig, de humor is compleet anders.
Tobias haat gewoon de hele wereld behalve alcohol en dat laat hij ook goed merken en de andere spelen daar gewoon lekker op in. Vind ze echt niet vergelijkbaar met Enzo of Stuk.
Ik houd van hun soort humor. Vind het ook totaal niet te vergelijken met Enzo of Stuk, bijna een belediging voor hen
Ja dit wordt het wel steeds meer vind ik, en Tobi slaat een beetje door in z’n act
Het was in het begin leuker
Ja vooral dit. Toen Tobias nog de ‘onbekende’ was, was het leuk… maar nu lijkt het daar de hele tijd om te gaan
Tobias is nog steeds mijn spirit animal.
Ja dit. Het worden steeds meer typetjes / karikaturen van zichzelf. Jammer want in het begin lag ik echt in een scheur maar nu denk ik mwaahhh tandje minder en doe niet zo geforceerd.
dit ja. maar Tobias op lowlands blijft leuk
@Spaarlamp @Blush haha oke, een heel ander soort humor. Dan klopt mijn beeld - op het schreeuwen na - dus niet helemaal en moet ik het misschien nog eens proberen om de hype te snappen
Nee.
Ik vind dat er veel verschil zit in de eerste paar videos en nu, dus niet zo zeer bepaalde humor
Zoals gezegd, ze leggen het te dik erop nu en ben met je eens dat t daardoor voor een jonger publiek bedoeld lijkt te zijn
Ik ben al jaren best fan van die groep dus kan bijna alles ook wel waarderen wat ze maken haha. M’n lievelings is wel Stijn, die kerel is zooo droog.
Tobias vind ik soms ook een beetje té het chagrijnige typetje spelen
Daan en Jasper deden vroeger het programma Streetlab samen met Stijn en Tim. Dat waren ook experimenten.
En Stijn is er volgensmij nu vaak bij als Daan en Tobias als The Dean optreden.
Totaal niet relevant maar dit vind ik echt een geweldig voorbeeld want ik heb me toch een grafhekel aan dat programma
Vind Gwen van Poorten zo fake, elke keer als ik weer iets van haar zie denk ik “Best sympathiek” maar ze heeft elke keer precies de mening van de persoon met wie ze praat. Dan is ze het weer helemaal met die eens, en de volgende keer spreekt ze zich compleet tegen want dan is ze het weer met de ander eens. Echt zo’n meid die op een bepaalde manier nonchalant over wil komen maar het eigenlijk helemaal niet is.
Ik vind haar idd niet echt iemand met echt een duidelijke eigen persoonlijkheid, vrij leeg ofzo met momenten ja. Vroeger dacht ik dus dat ze heel chill was, maar nu ik zelf ook ouder wordt vind ik haar steeds nietszeggender overkomen.
Ze praat ook steeds door mensen heen die ze interviewt om haar eigen verhaal te vertellen (in haar podcast met Vera bijv)
Jaa ik had er iets meer van verwacht haha. Die randen storen mij idd ook haha