Ik snap nooit zo goed dat ene Sanneke hier soms wel uitgebreid besproken wordt, maar een Viora met 41k volgers dan dit als reactie krijgt?
Geen vraag aan mij maar omg ik kwam echt niet door die stories heen. Ik kijk voor het hoofdbord laat me aub het hoofdbord zien. Ik vond het wel een leuke diy verder
Sanneke was een pionier op youtube in Nederland.
Dit is toch een normale reactie? Ik had ook nog nooit van Viora gehoord. Ik lees er in ieder geval niets negatiefs in.
omg JA ik zat roadtrippers met oa haar terug te kijken en ik zat me zo te ergeren. alle deelnemers maakten ook telkens van die vage racistische/denigrerende opmerkingen over ādie chinezenā enzo. heel raar dat dat gewoon op yt staat.
Blijkbaar zit niemand van die 41K hier. Dat kan toch? Ik ken haar alleen van naam uit de tijd dat Nikki en Daisy vlogden en viora ook ziek was.
Je kon haar van 41k kijkers toch ook zelf introduceren als je āeneā Sanneke bijzonder vindt. Ik had gewoon nog nooit van haar gehoord en gelezen.
Al was ze niet besproken, boeiend. Je mag het hier toch over elke youtuber hebben. Alleen kan het zo zijn dat iemand anders dan vraagt: wie? Dat is toch geen punt verder?
Ja tuurlijk mag je dat vragen, maar dat wordt toch heel irritant als iedereen dat doet bij wat minder bekende YouTubers/instagrammers. En viora is hier idd ook wel vaker besproken.
Ja prima als je jezelf een YouTuber connaisseur vindt, maar in de tijd dat je hier wie??? hebt gereageerd had je ook ff kunnen googelen denk ik dan
Denken is voor paarden
Hahaha Jezus. Ik had laatst wel weer zin in een leuke YouTube rel maar dat mensen nu allemaal comments moeten lezen als reactie op mijn wie is wel een beetje een teleurstelling.
Wanneer heb Tati en James Charles weer eens problemen. Is Jeffree Star weer aan het discrimineren. Is Serena nou weer vrienden met beautygloss en missgloss?
Ik zag net een filmpje dar Jeffree Star nu in een soort lamavlees handelt (geen grap)
Ja op een of andere Yak-ranch ergens in de middle of nowhere dacht ik. Zag toevallig pas een TikTok voorbij komen
Ik heb zelf ook een kat dus ik hou best van katten. Maar ik snap dat gedweep van Bonnie met al die straatkatten in Griekenland niet. Mijn zus is ook zo, krijg je weer een foto van haar met een random kat op vakantie
Het zou echt mijn nachtmerrie zijn die huwelijksreis. 11 katten die ze verzorgen in de airbnb. Mij nie bellen.
Ahhw zo leuk die katten voeren en als je dan weg bent hebben die katten helemaal niks meerā¦
Love katten dus ik snap Bonnie wel maar ik kan alleen maar denken aan de ziektes die onbekende katten met zich mee kunnen dragen
Het zijn toch geen straatkatten? Volgens mij zijn al die katten van de eigenaar van het huisje
Ze worden gevoerd door de eigenaren van de woning.