En dit is maar bij 1 persoon gebeurd (voor zover bekend)? Dan vind ik het ook heel vreemd. Sommige mensen vallen ook dood neer als ze een glas cola drinken (bij wijze van) maar dan is dat echt een enorme uitzondering op de regel.
Ja het is ook gewoon een onderdeel van de spon om die vraag te stellen en zo veel meer engagement te creƫren. Ze zijn zelf niet Ʃcht op zoek of benieuwd
Ik ben hem nu aan het kijken. Maar nog niet afgekeken want het is best een lange video.
Komt op mij over dat het bedrijf de disclaimers niet helemaal op orde had, maar desondanks, wat iemand in de comments ook zegt, als je allergisch bent voor pindaās en jij eet een zakje borrelnoten en belandt in het ziekenhuis, is Duyvis dan de schuldige? Niet echt. Comments zijn ook vrij positief over dat bedrijf.
Het is wel bekend dat dit ingrediƫnt leverproblemen kan veroorzaken. Daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan. Maar het is zeker wel een uitzondering op de regel ja, de meeste mensen hebben nergens last van.
Er zijn dus niet tientallen mensen die Boos gemaild hebben met dezelfde problemen. Ik gok dat er duizenden andere gebruikers zijn die nergens last van hebben. Vind de uitzending daarom een beetje dubbel.
Op een zakje borrelnoten staat alleen wel een waarschuwing dat er pindaās/noten in zitten.
dat heeft ze goed en snel geregeld!
Ze zei vorige week dat ze graag een lekker kleurrijk en hysterisch exemplaar wilde, vind deze dan eigenlijk maar saai/rustig. Zeker in vergelijking met haar heerlijk kleurrijke huis.
Klopt, dat zijn dus de disclaimers (/ingrediĆ«nten) die niet op orde zijn. Heb m afgekeken, vond het niet zoān sterke BOOS als normaal.
Wat werd er gezegd in die TikTok dan?
Ja, anders had ik er niet zoān stellige mening over gehad.
Ieder zān ding maar ga dan ook niet oordelen over iemand die speeltuinen bezoekt. Dat kan inderdaad ook in Nederland maar shoppen, de hele dag aan een zwembad liggen en/of vreten kan ook hier. En bijna aangereden worden door taxiās lukt ook prima dichterbij huis.
Aan de ene kant vind ik dat ze de disclaimers erbij moeten zetten maar aan de andere kant had zij na het lezen van een disclaimer alsnog niet geweten dat ze er last van zou kunnen krijgen.
Ik vind ook dat Boos had moeten adviseren om überhaupt niet zomaar klakkeloos supplementen te slikken en dat heel veel supplementen sowieso zinloos zijn en niet werken. Dus dat je gewoon je geld weggooit terwijl je beter wat meer fruit en groente kunt eten of een bezoekje kunt brengen aan je huisarts.
Sowieso heb ik echt een allergie voor orthomoleculaire therapeuten dus ik vind het wel goed dat zoān bedrijf negatief naar voren komt
Ik vind dit best een beetje flauw worden, we weten nu inmiddels wel dat ze anders/kariger eet dan anderen.
Hahahah gatverdamme
Van wie is deze story? Ik loop een beetje achter sorry
Willemijn gok ik? Ik heb geen insta maar gaat vaak over haar eten hier
Vind t wel lekker klinken
Is dit een oogtest? Want ik zie parmazaan
Ja, ik ook, wel drie flintertjes!
Als het er niet bij stond viel het me niet eens op.
Zou je die 3 flintertjes uberhaupt proeven? Homeopatische dosis.
Ik ontvolg dit soort mensen omdat ik te jaloers ben. Misschien de reden dat ik bijna geen influencers meer volgš©