Hahahah mijn eerste gedachte was ook ‘O dit gaat over de Satisfyer’ haha.
Maar toen zag ik wie het was en dacht ik terug aan de discussies en bedacht ik me dat het dan de Dyson moest zijn.
Hahahah mijn eerste gedachte was ook ‘O dit gaat over de Satisfyer’ haha.
Maar toen zag ik wie het was en dacht ik terug aan de discussies en bedacht ik me dat het dan de Dyson moest zijn.
Nou zeuren over de airwrap werkte wel, want ze heeft m nu gratis gekregen
Op de een of andere manier lijkt het mij ook vrij sterk dat ze met een peuter de hele dag in 14 graden zitten thuis dus misschien is de verwarming niet aan een beetje een simplificatie van niet op 21 graden maar op 19. Ofzo. (maar wie weet)
Ik heb haar ook wel eens met een jas aan zien zitten in huis, maar dat was omdat ze dan weggeweest was overdag (en de verwarming dus uit had staan) en daarna in een koud huis terugkwam. Bij mij is mijn huis ook niet direct warm bij binnenkomst.
Nou dikke doei. Ik vind kou het ergste wat er is. Dan maar geen NY.
Ik denk ook eerder zoiets. Aangezien je Pip niet in haar skipak thuis ziet zitten
Denk dat ze gewoon een koukleum is. Ik kan me haar niet anders herinneren dan in badjas of dikke grote trui.
Maar… dan kan je kind later nooit vertellen dat ze toen ze 20,5 maand was een week in New York was en toen in een speeltuin in Central Park heeft gespeeld (en verder niks gedaan), dat kun je een kind toch niet aandoen!
Wij hebben Tado met een app. Ik kan per ruimte verwarmen en instellen. Als we naar huis gaan, zetten we de verwarmen aan voor de huiskamer. Kost wat, maar dat kost een Dyson ook.
Daarom heb ik ook geen kinderen
Stel je voor dat na gebruik van de Satisfyer je haar ook nog in model zit Ik zie een gat in de markt.
Denk dat het deze is
Scheelt wel een hoop met nieuw, maar mij niet gezien.
Edit: en waarom niet wachten met een foto maken tot het schoon is?
Haha ik dacht echt precies hetzelfde toen ik dit zag, wilde het ook komen posten. Lijkt me nog zoveel geld voor een gebruikte autostoel.
Toch bijzonder dat Dyson besluit om Annemerel te sponsoren. Ze krijgt nog geen 1000 likes (m.u.v. zwangerschapsaankodiging) op haar foto’s. Haar hoogtijdagen als influencer lijken een beetje voorbij.
Ze raden vaak ook aan om geen tweedehands autostoelen te kopen omdat je echt zeker moet weten dat er bv geen ongeluk mee gebeurd is en alles dus nog goed zit van binnen. Qua veiligheidsstandaarden.
Dat is met (motor)helmen ook zo dacht ik me te herinneren.
Motorhelm moet je eigenlijk al weg doen als je hem een keer laat vallen en gaan officieel maar een paar jaar mee. Geen idee wie zijn helm daadwerkelijk wegdoet na 5 jaar, maar schijnbaar is het wel beter.
T lijken zo op t oog gewoon wat schoenvegen die je er zo af kan poetsen maar waaaaaarom zet je zo n foto erop hahaha jezus, haal er ff een doekje over dan is 't volgens mij al meteen opgelost en kun je 'm prima voor 200 verkopen.
Lijkt mij ook echt totaal niet lekker Maar Bonnie is toch (half) Brits? Dus zal ze het daarom misschien wel gewend zijn om te eten.
Huh sinds wanneer?
Of bedoel je volgens zo’n commerciële dna-test?
Whahahaha ja dat is van die DNA test. Half Brits
Ja en in van die stoeltjes zit een schuim wat na een paar jaar in zonlicht heel hard wordt en dan ipv de klap opvangt/absorbeert breekt, dus dan zijn ze niet meer veilig. Dacht dat dat ook iets van 5 jaar was ofzo.