Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Rip Bonnie

19 likes

Volgens mij heeft ze Sarah er ook mee ingetrokken, die begint gelijk goed met een sound die maanden geleden viral was :smiling_face_with_tear:

10 likes

Nou na “dag in het leven van een dertiger” part 300 is toch wel duidelijk dat de inspiratie op is😜

5 likes

haha zo tenenkrommend :cry:

1 like

Wowww die tiktok van Bonnie is inderdaad wel een dieptepunt zeg.
“Deze is echt HEEL leuk om te zeggen, ‘stoer’ als je het juist niet stoer vind!!”

Wat in de cringe?

Hoe ze ook continu bitchy reageert op mensen die het ook cringe vinden😂
Soms maakt ze zelfs daar content van, de “haatcomments”.

8 likes

Mijn God die reclame post van Lotte. Heel charmant ongesteldheidsbroeken aanprijzen in je gore witte sokken.

5 likes

Overdrijven is ook een vak zeg

48 likes

Die sokken zijn toch gewoon schoon? Schaduw heet dat.

10 likes

Ja precies, of door het filter
niks goors aan

6 likes

Bobbie :skull:

21 likes

Ohhhhh het is nog erger dan ik vreesde. Hoe kun je dit opnemen, hoe kun je hier zelf naar kijken en hoe kun je dit online zetten zonder schaamte? Is zij 13? Wat erg dit

11 likes

Sick stoer filmpie dit.

Verschrikkelijk.

11 likes

Ze is er wel op teruggekomen. De operatie is zo goed gegaan als maar kan. Die hond moet nog even verder helen en nog een paar weken rustig aan doen maar is verder ok.

(Idioot om zo’n type rashond te fokken/aan te schaffen maar ok.)

5 likes

De grap is ze is zo in to tiktok maar heeft niet door dat gen z “millenial” post onder tiktoks die het net niet zijn.

14 likes

Ik word er vooral fucking moe van dat er constant zo’n onderscheid wordt gemaakt tussen boomers, millennials en gen z en dat dit vooral door gen z voortdurend benoemd moet worden, echt give it a fucking rest

58 likes

Oh ik ken juist alleen maar millenials die het er continu over hebben. Verder met je eens hoor, want boeien :yawning_face:. Maar het is niet alleen gen z haha

5 likes

Ik vind die eerste paar voorbeelden van rip en sick en stoer wel grappig (en zeg ik zelf ook) maar dat zijn hele andere voorbeelden dan die kattenstand? Dat zijn gewoon eigen bedachte uitspraken en niet dingen die ‘alleen zij’ verkeerd gebruikt

11 likes

Zijn er daadwerkelijk mensen die (al langere tijd) in Rotterdam wonen die Dirk zeggen ipv Bas?

4 likes

Ik ken/ hoor niemand die dit doet. Lees het alleen op het forum. Heb ook geen idee wie waarin valt.

4 likes

Is het niet de Bas van der Heijden meer dan? :open_mouth:

:wink:

2 likes