Rip Bonnie
Volgens mij heeft ze Sarah er ook mee ingetrokken, die begint gelijk goed met een sound die maanden geleden viral was
Nou na âdag in het leven van een dertigerâ part 300 is toch wel duidelijk dat de inspiratie op isđ
haha zo tenenkrommend
Wowww die tiktok van Bonnie is inderdaad wel een dieptepunt zeg.
âDeze is echt HEEL leuk om te zeggen, âstoerâ als je het juist niet stoer vind!!â
Wat in de cringe?
Hoe ze ook continu bitchy reageert op mensen die het ook cringe vindenđ
Soms maakt ze zelfs daar content van, de âhaatcommentsâ.
Mijn God die reclame post van Lotte. Heel charmant ongesteldheidsbroeken aanprijzen in je gore witte sokken.
Die sokken zijn toch gewoon schoon? Schaduw heet dat.
Ja precies, of door het filter
niks goors aan
Bobbie
Ohhhhh het is nog erger dan ik vreesde. Hoe kun je dit opnemen, hoe kun je hier zelf naar kijken en hoe kun je dit online zetten zonder schaamte? Is zij 13? Wat erg dit
Sick stoer filmpie dit.
Verschrikkelijk.
Ze is er wel op teruggekomen. De operatie is zo goed gegaan als maar kan. Die hond moet nog even verder helen en nog een paar weken rustig aan doen maar is verder ok.
(Idioot om zoân type rashond te fokken/aan te schaffen maar ok.)
De grap is ze is zo in to tiktok maar heeft niet door dat gen z âmillenialâ post onder tiktoks die het net niet zijn.
Ik word er vooral fucking moe van dat er constant zoân onderscheid wordt gemaakt tussen boomers, millennials en gen z en dat dit vooral door gen z voortdurend benoemd moet worden, echt give it a fucking rest
Oh ik ken juist alleen maar millenials die het er continu over hebben. Verder met je eens hoor, want boeien . Maar het is niet alleen gen z haha
Ik vind die eerste paar voorbeelden van rip en sick en stoer wel grappig (en zeg ik zelf ook) maar dat zijn hele andere voorbeelden dan die kattenstand? Dat zijn gewoon eigen bedachte uitspraken en niet dingen die âalleen zijâ verkeerd gebruikt
Zijn er daadwerkelijk mensen die (al langere tijd) in Rotterdam wonen die Dirk zeggen ipv Bas?
Ik ken/ hoor niemand die dit doet. Lees het alleen op het forum. Heb ook geen idee wie waarin valt.
Is het niet de Bas van der Heijden meer dan?