Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Tijdens onze vakantie op Lefkas was er een papier met huisregels in het huisje. Daarop stond extra genoemd dat je katten niet mocht voeren. En niet binnenlaten ivm evt allergieën van de volgende gasten. En t liefst ook niet aanraken ivm ziektes enz.

4 likes

Ja volgens mij zei ze dat ook? En dat de eigenaren gevraagd hadden of zij ze zouden willen voeren, maar dat ze het anders zelf zouden doen. Alleen vond Bonnie dat gewoon heel leuk zei ze dus wilde ze dat wel doen? Wordt hier wel weer lekker gereageerd op een half verhaal haha

16 likes

Heel eerlijk lijkt het me echt een droom met zo veel kittens :star_struck: echt geweldig haha
Volgens mij zijn het ook wel redelijk verzorgde katten wat griekse straatkatten komen niet zomaar op je schoot slapen. Als ze niet krabben en bijten kan het denk ik wel gewoon

16 likes

Ik zag wel in griekenland dat ze een castreerprogramma hebben want daar liepen veel katten met een hapje uit hun oor = teken dat ze al behandeld zijn en niet nogmaals gevangen hoeven worden

5 likes

Ach, de moeder van Scarlet is overleden. Dat waren de zorgen die ze dus hadden. Paar weken geleden waren ze nog een nieuw tehuis (is dit het juiste woord?) voor haar aan het zoeken. En nu is ze er niet meer. Wat verdrietig; ze krijgen echt veel voor hun kiezen.

14 likes

Huwelijksreis meets dierenasiel. Het moet maar net je ding zijn.

7 likes

Ik vind het irritant dat de Instagram stories van Bonnie supervaak gewoon een repost van een gewone Instagram post of een reel is, of een samenvatting van een vlog die ze pas geüpload heeft. En van sommige reels of vlogs plaatst ze zelfs meermaals stories als een soort reclame dat ze die content online gezet heeft, dus dan een paar dagen later weer dezelfde repost. En ze repost ook vaak stories van anderen bijvoorbeeld over haar boek ofzo. Heb echt het idee dat maar een heel klein deel van haar stories echt ‘unieke’ content is wat alleen op haar stories staat. Ik vind haar vlogs wel echt leuk om te kijken, dus ik denk nog steeds vaak ‘oh leuk een story van Bonnie’ maar dat is dus 9 van de 10 keer echt een tegenvaller.

19 likes

Het heeft echt een kookboek layout

2 likes

Een pagina over bier want je bent geen echte dad als je niet van bier houdt! Ik snap ook niet wat dat erin doet. Waarom worden zoveel boeken voor vader geschreven alsof alle mannen imbeciel zijn.

De meesten zijn het ook wel hoor, maar sommige mannen hebben wel hersenen.

29 likes

Hahahaha die had ik helemaal gemist.

Mannenhersenen = bier, auto’s en vrouwen

5 likes

:sparkles: een fles voor de baby, een fles voor papa :sparkles:

20 likes

Wel een goed boek om je vent mee wakker te meppen als de baby snachts huilt.

63 likes

Oh oh oh. Net terug van vakantie en alweer de volgende vliegreis op de planning. Je zal maar is een paar weken achter elkaar gewoon thuis zijn, dat kan echt niet hoor😓

10 likes

Ik las eens iets over hoe je je man (niet vriend natuurlijk, als je niet getrouwd bent kun je ook geen baby krijgen, toch?) kon vertellen dat je zwanger was. Daar moest je het juiste moment uitkiezen, niet 's ochtends net voordat hij moest beginnen aan een drukke dag op ‘de zaak’ :face_with_raised_eyebrow:

Ik zal me er maar bij neerleggen dat mijn vriend (niet mijn echtgenoot, niet de kostwinner, geen bierdrinker, geen voetbalkijker, geen autobezitter) nooit een betrokken vader kan worden.

17 likes

Ja dit inderdaad. Kijk, ik zou ook vaak op vakantie gaan als het financieel zou kunnen. Lijkt me heerlijk. Maar zij zitten gewoon meerdere keren per maand in het vliegtuig. Ga gewoon lekker met de trein naar Londen/Parijs/Praag/Berlijn etc. als je toch het geld hebt en graag weg gaat.

2 likes

Deze verontwaardiging komt ook iedere maand terug he

14 likes

Misschien lezen ze het dan eindelijk zelf ook eens.

6 likes

Wat denk je zelf, boeit ze echt nul

8 likes

Was ook zo blij toen ik als kraamcadeau een slab met ‘net zoals papa ook aan de fles’ erop kreeg🤩

10 likes

Kan je nagaan hoe vaak zij vliegen😉

17 likes