Wie verzint zoiets???
Wij kregen een slab met: âIk heb geen Google nodig, mijn moeder weet allesâ.
Ned âI love my wifeâ Fulmer van de Try Guys is vreemdgegaan met Alex, een werknemer. Ned heeft de Try guys verlaten.
neeeee arme ariel
Ja, dit zag ik ook net! Ik volg ze al een paar jaar een ik denk dat het wel gek is dat ze opeens met drie zijn. Maar wel typisch dat de persoon die het hardst roept zo veel van zijn vrouw te houden vreemd gaat met een medewerker
Ik zag ook zoiets via Twitter, waar kun je lezen wat er gebeurd is?
Wat een ramptoerist vraag van mij wel bah. Maar ik lees alleen dat hij vreemd is gegaan maar voelt dan meer als een gerucht en ik wil blijkbaar maar weten
Edit: Ik had niet verwacht dat het gewoon op zijn eigen insta zou staan wat erg zeg
Ik volg de try guys echt nergens maar mân hele FYP van tiktok gaat al de hele dag nergens anders meer over.
Ze zijn samen zoenend gefilmd in een club. Tiktok staat vol met mensen die de receipts delen met commentaar erbij.
Via Google iets typen als âis ned cheatingâ en dan krijg je al een hoop items die hierover gaan.
Wow, als ze uit elkaar gaan heeft Ned een existentiële crisis want zijn hele publieke persoonlijkheid bestaat uit hoeveel hij van zijn vrouw houdt. Wel echt sneu voor zijn vrouw, niet alleen gaat je man vreemd met een medewerker maar dan kijkt de hele wereld ook nog mee
Dat had ik dan weer wel gedaan maar kwam niet echt op iets uit dat legit leek. Maar ik had blijkbaar gewoon naar zân eigen insta kunnen gaan
De subreddit van thetryguys staat helemaal vol hierover!
Wel bizar hoor, ook dat je dan letterlijk je hele leven en carriĂšre weggooit
Letterlijk?
Ja
Vroeger vond ik Porterenee wel leerzaam en ondanks dat het niet mijn type mens is ook sympathiek.
Maar met elke story die ik van haar kijk wordt ze meer mijn BEC. Iedereen die een beetje kan rekenen weet dat zij inmiddels echt loaded zijn. En dan heb ik het niet over de inkomsten van de cursus etc. (zij moeten ook personeel betalen natuurlijk, veel gratis content) maar vooral de klapper die ze gemaakt hebben met het vakantiehuis. Nou fijn voor hen hoor, maar ga dan niet in het donker in je woonkamer zitten (i.v.m. elektriciteitsprijzen) en doen alsof je alleen maar koud water gebruikt bij het douchen en je kind alleen bij uitzondering in bad mag en hier zelf voor moet âsparenâ. Ik geloof er echt helemaal niks van.
Volgens mij is in bad gaan ook nog eens zuiniger dan douchen maar dat weet ik niet zeker
Dat ligt dan weer aan hoe lang je anders zou douchen en hoe vol je het bad doet. Maar kort douchen is sowieso voordeliger.
Misschien hebben we dan een andere definitie van loaded. Het huis waar ze nu in wonen is 5 ton waard en er zit nog maar een restje hypotheek op. Ze hebben een goed salaris en weinig vaste lasten. Dan gaat het sparen / beleggen op een gegeven moment heel snel. Ik zeg niet dat ze een miljoen op de bank hebben staan, maar ze hebben het heel goed voor elkaar. Ik vind haar product verder ook prima en vind het ook sympathiek dat ze zoveel gratis content heeft (die voor haar natuurlijk niet gratis is, want idd personeel voor nodig). Dat noemde ik ook al in mân eerste bericht.
Waar ik me aan stoor is puur het etaleren van een super zuinige levensstijl (koud douchen, kinderen laten sparen voor alles wat âextraâ is en in het donker zitten).
Ik vind het ontzettend performatief.
Nouja, misschien doen ze dat wel echt zo. Extra zuinig om steeds meer te kunnen sparen. Het is dan inderdaad niet perse nodig, maar als jij je geld uitgeeft wordt je nooit rijker natuurlijk.