Bedoel je dat deelnemers van die cursussen gratis promotie willen van hun account (omdat ze ook instafamous willen worden) en om die reden een positieve review gaan posten? Zo had ik er nog nooit over nagedacht maar zou heel goed kunnen dat het zo gaat ja!
COME FLY WITH ME ![]()
![]()
![]()
Ik heb de cursus gekocht. Niks nieuws onder de zon, gewoon een herhaling van alles wat je al weet, maar dan overzichtelijk bij elkaar. Althans, voor mij, tweeverdiener met financiële zaken redelijk goed op orde. Had gehoopt op meer bespaardingen, bewustwording en tips en tricks, vooral op gebied van hypotheek aflossen, maar helaas… Had ik ook wel kunnen weten natuurlijk, maar goed. Nu betaal ik een stukje van haar tripje naar Texel ![]()
Ik vind het tof dat Casey Neistat weer in New York woont. Hij maakte daar altijd zulke leuke filmpjes.
Oud filmpje:
Ik heb hem niet meer gevolgd maar was nog wel abonnee en jazeker, ze heeft nu een kantoor boven die van Casey haha.
Nou ik hoef geen enkele lichaamssapmasker tbh. Ook geen zweetmasker of melkmasker
Kaasmasker?
1 april Mascha humor, jaren geleden
Haha volgens mij heeft ze die trip #gekregen. In het begin van porterenee stelde ze op Reddit bij dutchfire veel vragen over vermogensopbouw.
Toen ReneeL een x de vraag stelde: wij hebben een ton gespaard, wat zouden jullie hiermee doen? Dacht ik dit moet Porterenee zijn. Het was in de tijd dat ze opnieuw een ton aan het sparen waren. Toen ik dit vroeg onder de post heeft ze niet meer gereageerd.
Dus al haar content uit in control haalt ze van Reddit af.
“I’ve waited for this my whole life!!!”
Lollllll, de meid is 21.
I feel poor.
Haar interieur is wel 10/10. Precies mijn smaak.
Wow mooi huis! Waarom is zij eigenlijk bekend? Ik probeerde haar podcast een keer en werd gek van de vocal fry?
Lol haar woonkamer is net zo groot als mijn hele huis samen.
Je gebruikt vaak het woord performatief maar volgens mij heb je de definitie ervan niet helemaal helder haha.
Bah seks!
hmm…
Ik irriteer me buitenproportioneel aan het feit dat die onnedi zichzelf nu profileert als een true crime kenner met d’r programmas en podcast, heb het idee dat ze zich dat een beetje is gaan aanmeten nadat d’r content ideeen op waren.
Ja het speelgoed was op en alle shein bikini’s al eens gepast
Ik ook
Zij had ook nooit zoveel luisteraars gekregen als ze niet al fans had
Vind sowieso het hele make up doen en ondertussen moordzaken bespreken een bijzondere combinatie?
Dat is van bailey sarian overgenomen