Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja snap ik wel wat je bedoelt. Ze zal door die bezuinigingen niet rijk geworden zijn. Ik denk dan ook meer aan haar mindset, oftewel rijke mensen zijn gierig zoals je ook benoemt in je comment. En dat ze niet zomaar haar geld uitgeeft maar juist extra zuinig is en zo nog meer geld bespaard (en dus ‘loaded’ blijft) omdat ze er wellicht extremer over doet dan de gemiddelde mens. Denk ook wel dat hoe rijker je wordt des te moeilijker je het geld uitgeeft (heus niet iedereen, maar kan me ook wel herinneren ooit gelezen te hebben dat mensen die de loterij winnen het op een rekening zetten, er een leuke auto van kopen en er verder niet meer aan durven te zitten).

Tot zover mijn invulling van andere mensen hun leven :rofl:

Edit: niet om goed te praten wat zij op haar website zet he. Kan me niet voorstellen dat ze met een waxinelichtje 's avonds thuis gaat zitten :rofl:

3 likes

Mijn moeder had een oudtante die inderdaad ook rijk was en geen kinderen had. Afwisselend wilden wat neven en nichten of buren wel boodschappen voor haar doen maar die werden er gek van dat ze drie winkels af moesten voor de koffie bij de Vomar, brood van de Aldi en groenten van de Lidl. Toen waren er opeens een stuk minder mensen bereid om in te springen

7 likes

Jeetje wat preuts

19 likes

ik krijg telkens zo’n irritante reclame van die saar op tiktok en omdat het een ad is kan ik het account niet blokkeren (wat ik bij haar natuurlijk allang heb gedaan). vreselijk.

3 likes

Mijn two cents over die cursus: ik denk dat het feit dat mensen er blijkbaar lyrisch over zijn komt doordat die cursus een stok achter de deur is om aan de slag te gaan met iets dat ze al langere tijd wilden aanpakken. Inhoudelijk kan er niets in zitten dat niet op blogs of in boeken over het onderwerp te vinden is. En dat geldt voor de meeste insta-cursussen denk ik. Enige meerwaarde die ik kan bedenken is dat zij persoonlijk feedback geeft op je bespaarplannen maar weet niet of dat het geval is. Maar dat zou je ook gewoon aan een vriend of bekende kunnen vragen. Of hier in het bespaartopic :point_up_2:t2:

8 likes

Ja met die helicopter of niet
Zo irritant

7 likes

Bedoel je dat deelnemers van die cursussen gratis promotie willen van hun account (omdat ze ook instafamous willen worden) en om die reden een positieve review gaan posten? Zo had ik er nog nooit over nagedacht maar zou heel goed kunnen dat het zo gaat ja!

5 likes

COME FLY WITH ME :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

7 likes

Ik heb de cursus gekocht. Niks nieuws onder de zon, gewoon een herhaling van alles wat je al weet, maar dan overzichtelijk bij elkaar. Althans, voor mij, tweeverdiener met financiële zaken redelijk goed op orde. Had gehoopt op meer bespaardingen, bewustwording en tips en tricks, vooral op gebied van hypotheek aflossen, maar helaas… Had ik ook wel kunnen weten natuurlijk, maar goed. Nu betaal ik een stukje van haar tripje naar Texel :joy:

6 likes

Ik vind het tof dat Casey Neistat weer in New York woont. Hij maakte daar altijd zulke leuke filmpjes.

Oud filmpje:

21 likes

Ik heb hem niet meer gevolgd maar was nog wel abonnee en jazeker, ze heeft nu een kantoor boven die van Casey haha.

5 likes

Nou ik hoef geen enkele lichaamssapmasker tbh. Ook geen zweetmasker of melkmasker

7 likes

Kaasmasker?

8 likes

1 april Mascha humor, jaren geleden

3 likes

Haha volgens mij heeft ze die trip #gekregen. In het begin van porterenee stelde ze op Reddit bij dutchfire veel vragen over vermogensopbouw.

Toen ReneeL een x de vraag stelde: wij hebben een ton gespaard, wat zouden jullie hiermee doen? Dacht ik dit moet Porterenee zijn. Het was in de tijd dat ze opnieuw een ton aan het sparen waren. Toen ik dit vroeg onder de post heeft ze niet meer gereageerd.

Dus al haar content uit in control haalt ze van Reddit af.

12 likes

“I’ve waited for this my whole life!!!”
Lollllll, de meid is 21. :cry: I feel poor.
Haar interieur is wel 10/10. Precies mijn smaak.

19 likes

Wow mooi huis! Waarom is zij eigenlijk bekend? Ik probeerde haar podcast een keer en werd gek van de vocal fry?

9 likes

Lol haar woonkamer is net zo groot als mijn hele huis samen.

10 likes

Je gebruikt vaak het woord performatief maar volgens mij heb je de definitie ervan niet helemaal helder haha.

6 likes

Bah seks!

4 likes