Het andere YouTubers/bloggers topic #21

hmm…

20 likes

Ik irriteer me buitenproportioneel aan het feit dat die onnedi zichzelf nu profileert als een true crime kenner met d’r programmas en podcast, heb het idee dat ze zich dat een beetje is gaan aanmeten nadat d’r content ideeen op waren.

31 likes

Ja het speelgoed was op en alle shein bikini’s al eens gepast

33 likes

Ik ook
Zij had ook nooit zoveel luisteraars gekregen als ze niet al fans had

11 likes

Vind sowieso het hele make up doen en ondertussen moordzaken bespreken een bijzondere combinatie?

32 likes

Dat is van bailey sarian overgenomen

6 likes

Oh niet eens haar eigen idee ook :joy:

7 likes

Nee dat is nog een groter onderdeel van mijn frustratie jegens haar

11 likes

Was Bailey de eerste ja met MMMM? Ik had het idee dat dit echt al oud was haha

2 likes

Ik vind de ID reclame voor het programma met Dionne ook zo irritant. Ze brengen het alsof Dionne onderzoek heeft gedaan en met nieuwe feiten komt terwijl ze in de aflevering die ik heb gezien een paar zinnen tussen de beelden door doet. En er zijn een paar experts aan het woord die veel meer inbrengen.

15 likes

Precies dit, het is ook nog eens gewoon gejat. Heb echt het idee dat zij gewoon heeft gekeken wat het nu goed deed qua content en dat ook maar is gaan doen en nu zichzelf ziet als een Peter r de vries light

7 likes

Dionne heeft zo’n chille stem, luister haar podcast echt graag haha!

9 likes

Ja ik vind ze ook echt fijn om naar te luisteren, ook de interactie met haar broer vind ik leuk. De video’s kijk ik echt nooit.

10 likes

ik heb het idee dat ik eens in de zoveel jaar hier terugkom om dit te plaatsen

maar ik vind kara en nate (reisvloggers) zo verschrikkelijk :cry: :cry: :cry: :cry: hoe kan je naar de noordpool & svalbard op een exclusieve all-inclusive cruise gaan en niets zeggen over klimaat/vooral eigen verantwoordelijkheid terwijl je bij elk teken van natuur (ijsbeer, vogels, gletsjers, ijsbergen) overdreven gaat gillen van blijdschap

21 likes

@Blush vinden jullie het niet irritant dat ze de hele tijd blijft switchen tussen verleden en tegenwoordige tijd?

2 likes

Nee, helemaal niet eigenlijk.

5 likes

Mensen in bewaren :eyes:

27 likes

I too have watched Dahmer.

14 likes

Casey Neistat is weer terug in NY en het is weer helemaal als vanouds. I love it!

4 likes

Wel aardig van hem dat hij het plebs in economy toch even met zijn aandacht kwam vereren!

36 likes