Haha ja ik was de eerste paar keer stiekem blij dat hij langsliep zodat ik hem extra kon bekijken, maar na de 3e keer werd het raar
Ik vind het echt jammer dat Eamon & Bec vrienden zijn met hun. Die gezamenlijke videos skip ik ook maar. Ik kan de energie van die mensen niet aan.
Niet om nu een hele nieuwe discussie te starten over het woord performatief . Maar ik vroeg me toen ik het schreef al af of het een anglicisme was. Ik gebruikte het in de zin van ‘performative activism’ want dat is in mijn ogen precies wat zij doet. En dat was de meesten ook wel duidelijk volgens mij.
Haha daar had ik helemaal niet aan gedacht, snap m nu wel. Ben t verder wel met je eens trouwens
ik verwacht ook niet dat ze opeens pretenderen wel bewust te zijn, maar in zo’n regio komen en hysterisch genieten van de natuur en er vervolgens niks over zeggen is wat mij betreft hetzelfde als in een bosbrand kamperen en vervolgens doen alsof er niks in de fik staat
je zou prima kunnen aangeven dat het landschap intens aan het veranderen is zonder meteen alle open deuren in te gooien qua eigen verantwoordelijkheid
Anna Nooshin heeft nu een insta live maar 87 kijkers, en soms 112 hoe kan dat zo laag liggen als je bijna een miljoen volgers hebt
Volgers gekocht? Niet meer relevant?
Lekker tijdstip ook
Er kijken er nu maar 46😅 niet heel geloofwaardig dat aantal volgers.
Het algoritme is ook wel echt gestoord en als je pech hebt dan maakt het je echt zo goed als onzichtbaar
Er kijken soieso nooit veel mensen naar een live toch. Ik vind het altijd vreselijk saai.
Omdat ze heel veel volgers heeft gekocht
Iemand die live is komt altijd vooraan te staan in de stories
Gaat iemand van jullie wel eens kijken nav de pushmelding ‘X start nu een livevideo’? Ik zelf echt nooit. Kijk ook bijna nooit terug.
Alleen omdat ik er per ongeluk op klik.
Net nu ik dit lees krijg ik een melding
Haha ik ook
Van Porterenee
De teaser van de trouwfilm van Bonnie en Nick staat online
https://www.instagram.com/p/CjJAypMj0Vk/
Hoe lang gaan we nog horen over die bruiloft denken jullie Een teaser? Alsjeblieft zeg