Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oh nee niet deze mensen! Een vroegere vriendin van mij was helemaal in de ban van hen. Ik was een keer ergens waar zij blijkbaar ook waren (in Thailand denk ik?) en toen stuurde die vriendin allemaal foto’s naar me door zodat ik ze kon “spotten”. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Dit woord moet echt de prijs krijgen voor woord van het jaar, hier op het forum.

7 likes

Oh tijd om weer ff te gaan lurken dus. Zij zijn echt mijn favoriete guilty pleasure om eens in de zoveeltijd te lurken :joy:

5 likes

Zie net via groenemuts op insta dat het Wylde pad te Koop staat. Is bekend waarom ze het alweer verkopen?

14 likes

Mijn speculatie: Ze hebben er alweer genoeg aan verdiend, kunnen het nu met stevige overwaarde verkopen vóórdat het punt komt waarop ze stevig moeten gaan investeren om dat park een beetje leefbaar te houden.

91 likes

Ja klinkt plausibel.
Daarnaast vraag ik mij wel af hoe het met Martijn gaat. Hij lijkt al een hele tijd uit de running.
Maar goed, daar kan ik enkel over speculeren.

2 likes

Ja dat. Energieprijzen, lastig personeel vinden, benzineprijs, economische crisis. Komt een tijd aan waarin het mogelijk financieel niet zo lonend gaat zijn om een afgeragd park te bezitten.

30 likes

Oh ja dan zullen ze hopen er voor de winter vanaf te zijn.

6 likes

Hadden ze niet laatst ook een crowdfunding opgezet?

Op funda staat:
“Nu is het moment gekomen om dit object te verkopen zodat de verkopers zich weer op andere projecten kunnen focussen.”

4 likes

Maar ze hebben toch net veel geld bij elkaar “gecrowdfund” om fase 2 te realiseren? Nou ja, het zal wel.

6 likes

Ja 300.000 opgehaald.
Totaal geen verstand van maar wat gaat er met dat geld gebeuren?
Men heeft geld gegeven maar naast dat het een investering is voor het park hebben ze natuurlijk ook geld gegeven omdat het “de Huismuts” is…

11 likes

Hoelang heeft dat park nu bestaan joh. 1 jaar?

9 likes

Of Martijn wil niet meer en ze moeten hem uitkopen. Maar daar is niet genoeg geld voor.

Ik denk dat een vakantiepark runnen iets te veel op gewoon werken leek.

35 likes

Volgens mij was het een crowdfunding waarbij het bedrag later zou worden terugbetaald plus wat extra’s zoals de overnachtingen. Ik neem aan dat ze iedereen gewoon terugbetalen inclusief een kleine aanvulling als bedankje (waarschijnlijk is dat laatste te positief gedacht).

5 likes

Flink bedrag! Of toch te weinig voor ze en kunnen ze niet doen wat ze willen… En dan ja verkoop je de boel maar…

5 likes

Ze hebben mensen laten werken in ruil voor een t shirt…

39 likes

Mensen krijgen hun geld idd gewoon terug. Maar als je nog geen shirt heb gekregen zou ik wel snel zijn als je ‘m nog wilt hebben…

3 likes

Je koopt wel de grond met de huisjes, maar niet het concept/bedrijf “het Wylde pad”. Dus dat bedoelt ze met niet de onderneming overkopen.

2 likes

O dat wist ik niet. Er gebeurd niet iets juridisch achter de schermen? Ik dacht ik geef ze het voordeel van de twijfel maar dan kunnen ze dus gewoon de stekker eruit trekken en het geld houden?

2 likes

Oef, dat ik nog niet eens aan mismanagement had gedacht. Dat zonder ervaring een heel vakantiepark beginnen niet lekker uitpakt is eigenlijk een nog wel leukere speculatie

80k😂

12 likes