Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oh jongens ik dacht vandaag ik moet weer eens kijken hoe het met mijn BFFs Conor & Brittany gaat, en het is weer helemaal chaos daar!! Conor heeft er een vriendin bij, en Brittany is niet meer vegan!! Daar heeft ze een podcast aflevering over gemaakt (ze heeft een podcast!!) maar daar kan ik me even niet toe zetten, dus helaas kan ik niet vertellen waarom. Oh en ze hebben besloten om hun kind niet meer genderneutraal op te voeden maar hem een jongetje te noemen en Conor organiseert nu een soort mannenuitjes waarin mannen met elkaar gaan praten over man zijn. Ik weet niet of ze nou op een soort Jordan Peterson toer zijn of wat er aan de hand is maar ik maak me ernstige zorgen over de C&B waar ik voor gevallen ben.

27 likes

Ja opeens zijn die volledig tegen gendergelijkheid en totaal voor het oeroude beeld van een stoere, vleesetende man.

6 likes

Ojaaa! Af en toe denk ik aan ze en dan kijk ik even hoe het met ze gaat. Wat een aparte wending ineens!

5 likes

@grace heb je die Caroline Calloway docu al gekeken en is het de moeite waard?

3 likes

Ik vond ‘m niet zo boeiend. Uiteindelijk valt het best mee wat ze geflikt heeft, en de meid die het meest aan het woord is/die zich het meest bedrogen voelt moet voortaan ff 2 keer nadenken voor ze iemand die ze op instagram volgt eenzijdig tot haar bff bombardeert en dan teleurgesteld is dat het niet wederzijds was.

14 likes

Oh nee niet deze mensen! Een vroegere vriendin van mij was helemaal in de ban van hen. Ik was een keer ergens waar zij blijkbaar ook waren (in Thailand denk ik?) en toen stuurde die vriendin allemaal foto’s naar me door zodat ik ze kon “spotten”. :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Same!! Brittany vind ik echt zo’n navelstaarder, precies dat wellness rechts eigenlijk, maar Conor is helaas een stud.

@Lula nee nog niet gekeken
 misschien zo even ‘tijdens het werk’

3 likes

Dit woord moet echt de prijs krijgen voor woord van het jaar, hier op het forum.

7 likes

Oh tijd om weer ff te gaan lurken dus. Zij zijn echt mijn favoriete guilty pleasure om eens in de zoveeltijd te lurken :joy:

5 likes

@Lula de CC docu is jankerds die dachten dat ze bffs met Caroline waren omdat ze haar volgden en naar haar evenement gingen, wel vermakelijk op die manier maar geen juice

9 likes

Zie net via groenemuts op insta dat het Wylde pad te Koop staat. Is bekend waarom ze het alweer verkopen?

14 likes

Mijn speculatie: Ze hebben er alweer genoeg aan verdiend, kunnen het nu met stevige overwaarde verkopen vóórdat het punt komt waarop ze stevig moeten gaan investeren om dat park een beetje leefbaar te houden.

91 likes

Ja klinkt plausibel.
Daarnaast vraag ik mij wel af hoe het met Martijn gaat. Hij lijkt al een hele tijd uit de running.
Maar goed, daar kan ik enkel over speculeren.

2 likes

Ja dat. Energieprijzen, lastig personeel vinden, benzineprijs, economische crisis. Komt een tijd aan waarin het mogelijk financieel niet zo lonend gaat zijn om een afgeragd park te bezitten.

30 likes

Oh ja dan zullen ze hopen er voor de winter vanaf te zijn.

6 likes

Hadden ze niet laatst ook een crowdfunding opgezet?

Op funda staat:
“Nu is het moment gekomen om dit object te verkopen zodat de verkopers zich weer op andere projecten kunnen focussen.”

4 likes

Maar ze hebben toch net veel geld bij elkaar “gecrowdfund” om fase 2 te realiseren? Nou ja, het zal wel.

6 likes

Ja 300.000 opgehaald.
Totaal geen verstand van maar wat gaat er met dat geld gebeuren?
Men heeft geld gegeven maar naast dat het een investering is voor het park hebben ze natuurlijk ook geld gegeven omdat het “de Huismuts” is


11 likes

Hoelang heeft dat park nu bestaan joh. 1 jaar?

9 likes

Of Martijn wil niet meer en ze moeten hem uitkopen. Maar daar is niet genoeg geld voor.

Ik denk dat een vakantiepark runnen iets te veel op gewoon werken leek.

35 likes