Dooodeng, maar dit is zo’n guilty pleasure ![]()
Nu je het zegt, ik bedenk me ineens dat na die The Dean serie ik ook niks meer gehoord heb van Daan als rapper, of leef ik onder een steen? ![]()
Ik vond de trouwvideo super lief en mooi in elkaar gezet. Een hele mooie herinnering voor later voor ze, ook leuk met die beelden van vroeger erbij geedit. En wat zagen ze er mooi uit ![]()
Volgens mij hebben ze afgelopen zomer best vaak opgetreden!
Oh en dit weekend ook nog
https://www.instagram.com/p/Cjat6p8Ixov/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Maar niet altijd hele bijzondere plekken. Dancing bruins klinkt niet heel groots iig
maar leuk voor m
Ja prachtige trouwvideo! Kreeg er wel tranen van hoor!
Volgens mij heeft ze eerder verteld dat er een YouTube versie is en daarnaast een uitgebreide versie voor hen zelf. .
Prima Gerda.
Vergeet je Tas niet.
Hahaha excuus excuus
Goeie zondagavonden beleefd daar ![]()
Ohh heerlijk dit soort videos! Ik ga gelijk kijken haha. Ken heel deze youtuber niet.
Deze bitterheid my god😂
Ik kijk bijna nooit naar Bonnie, heb er niks mee maar ook niks op tegen. Maar hoe kun je die trouwvideo nou níet lief vinden? Liefde straalt er vanaf bij die twee. Echt goals
Er zijn mensen op dit forum waarvan het me niet zou verbazen als ze nog iets te zeiken hebben bij het winnen van de loterij.
Love it dat Gaston dit zegt ![]()
nou ja blijkbaar vind jij haar belangrijk genoeg
Ah dit vind ik echt leuk voor hen!
Ah heel leuk en wat een bijzonder moment om dit nieuws bekend te kunnen maken!![]()
Aw dit vind ik wel zielig voor Sanneke, ze hoort op vakantie dat haar contract niet wordt verlengd
Dan ben je als werkgever ook wel een zak hooi hoor.