Het andere YouTubers/bloggers topic #21

De polderversie van de Vuitton harnesses die 3 jaar geleden veel voorbij kwamen:
image

35 likes

Ik vind het ook tof!!!

2 likes

Die pup van Romy is wel een sloper volgens mij. Net een nieuwe Jeans alweer een gat erin. Ik zou daar zooo van balen als ik wat nieuws koop en het is binnen een dag al weer gesloopt pfff maar ja zij vindt het blijkbaar wel grappig :joy:

6 likes

Ik vind het wel tof maar het is idd niet mooi gemaakt.

2 likes

Ik kijk nu voor de tweede keer een afl Goudhaantjes, die gesponsorde onzin met Daan (de enige normale gast), Tobias om wie ik wel kan lachen en Jasper. Jezus dat is toch een domme irritante vent. Hij was in Expeditie al vervelend maar ik denk dat dit echt op slaande ruzie gaat uitlopen tussen Tobias en Jasper :joy:

7 likes

Haha ik vind het zo mooi hoe Jasper altijd random dingen de schuld geeft wanneer hem iets niet lukt.

6 likes

Hahaha ik heb expeditie niet gezien maar hij valt toch best mee? Vind m wel relatable eigenlijk haha met dat overal altijd maar halve inzet geven, niet voorbereid zijn en overal een beetje doorheen fladderend. Maar misschien zegt dat veel over mij.

Ik vind zijn en Tobias dynamiek juist leuk, vind Daan altijd de minste. Vond dat hele The Dean ook niet zo’n succes, hij is wel prima als lacher zo tussen Jasper en Tobias maar er komt weinig vanuit hem vind ik.

10 likes

Ik kan daar echt slecht tegen hahaha, maar ik kan gewoon weinig van hem hebben denk ik.

Edit @Zemraluani ja de interactie is wel grappig! In expeditie was hij gewoon een beetje een whiney bitch vond ik (van wat ik me herinner)

4 likes

Ja ze lijkt het zelf geen probleem te vinden maar ja die hond maakt straks geen onderscheid tussen wat kapot kan en wat niet lijkt me. En leer dat maar eens af…

10 likes

Tsja, als je dat gedrag alleen maar filmt en ‘hihi-haha-t’ in plaats van corrigeert, is dat inderdaad het resultaat…

6 likes

In de fomo show was jasper ook al zo’n vreselijk irritant mannetje. Hij denkt ook dat ie alles kan en faalt vervolgens overal in ugh echt. Wat een clown.

5 likes

Wat een prachtige trouwvideo van Bonnie en Nick!

37 likes

Nou ik kwam indd ook hierheen om dit te posten. Echt super mooi, en ik moest hardop lachen toen Bonnie die Feyenoord grap maakte :laughing: Ziet er allemaal zo down to earth en echt uit, echt heel mooi

25 likes

ik kon echt niet luisteren naar die video, met die plakbek van nick. je hoort de hele tijd zn lippen aan elkaar plakken

5 likes

Wow

47 likes

:woozy_face::woozy_face: ook goeiemorgen

67 likes

Ben je jaloers?

13 likes

Ja wow inderdaad zeg.

9 likes

Onderbewust hè, onderbewust.

10 likes

Jij bent geen glimlach in een schil, eerder zo zuur als een citroen