Thanks girly, die zit
Wat een geweldige, lieve dingen zeiden ze ook over en tegen elkaar. Ik vind ze echt perfect bij elkaar passen
Heb geen geplak gehoord. Hele mooie video! En wajoo bonnie is echt prachtig
Ik vond juist dat Nick heel mooi vertelde!
Ahh Wike gaat dus ook echt verder als zelfstandig trouwambtenaar. Zo leuk!
De link stond onder de video van Bonnie
https://www.instagram.com/p/Cjd-mC4tC_f/?utm_source=ig_web_copy_link
Ik heb dat 3x terug gespoeld, maar ik verstond het niet. Wat zei ze nou?
Nick zei dat Sparta uiteindelijk toch promoveerde, daarna degradeerde en vervolgens weer promoveerde. Maar dat terzijde, want wat veel belangrijker is… en toen zei Bonnie “is Feynoord”
Vanaf 2:51
Ah zo! Thanks!!
Echt de meest “dramatische” (niet negatief) en filmische trouwvideo die ik ooit gezien heb. Die eerste paar shots met die muziek eronder, echt cool gemaakt net een trailer van een film! Aan de ene kant vind ik het ontzettend gaaf maar totaal niet passend bij een bruiloft, maar aan de andere kant past het wel goed bij de huidige tijdsgeest en zeker als je in je dagelijks leven al van alles een soort film maakt en op YT zet.
Maar ik denk wel dat ze zelf nog een privé video hebben met meer beelden want het leek dus ook wel een beetje als de trailer van de film. Een verlengde van de teaser zeg maar.
Oh ik vind de liefde wel eraf knallen zeg🥰
Nu je het zegt, ik bedenk me ineens dat na die The Dean serie ik ook niks meer gehoord heb van Daan als rapper, of leef ik onder een steen?
Ik vond de trouwvideo super lief en mooi in elkaar gezet. Een hele mooie herinnering voor later voor ze, ook leuk met die beelden van vroeger erbij geedit. En wat zagen ze er mooi uit
Volgens mij hebben ze afgelopen zomer best vaak opgetreden!
Oh en dit weekend ook nog
https://www.instagram.com/p/Cjat6p8Ixov/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Maar niet altijd hele bijzondere plekken. Dancing bruins klinkt niet heel groots iig maar leuk voor m
Ja prachtige trouwvideo! Kreeg er wel tranen van hoor!
Volgens mij heeft ze eerder verteld dat er een YouTube versie is en daarnaast een uitgebreide versie voor hen zelf. .
Prima Gerda.
Vergeet je Tas niet.
Hahaha alleen maar de grootste discotheek in Twente met zeven zalen en een snackbar IN het gebouw
Hahaha excuus excuus
Goeie zondagavonden beleefd daar