Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ohh heerlijk dit soort videos! Ik ga gelijk kijken haha. Ken heel deze youtuber niet.

6 likes

Deze bitterheid my god😂

22 likes

Ik kijk bijna nooit naar Bonnie, heb er niks mee maar ook niks op tegen. Maar hoe kun je die trouwvideo nou níet lief vinden? Liefde straalt er vanaf bij die twee. Echt goals

45 likes

Er zijn mensen op dit forum waarvan het me niet zou verbazen als ze nog iets te zeiken hebben bij het winnen van de loterij.

113 likes

Love it dat Gaston dit zegt :smile:

101 likes

nou ja blijkbaar vind jij haar belangrijk genoeg

2 likes

Dylan Haegens on Instagram: "O ja, nog een kleine verrassing: wij worden papa en mama! 👶🏼 Iets waar we heel lang van dromen en nu eindelijk mag gebeuren. Het is geen vanzelfsprekendheid geweest en dat het nu précies zou samenvallen, hadden we nooit verwacht. Net als dat we nooit verwacht hadden dat we de bruiloft 2 keer zouden moeten verzetten. Maar precies dát is het leven. Het is niet te voorspellen. Het is accepteren hoe het loopt, iets dat soms heel moeilijk kan zijn, en soms tot een intens mooie samensmelting van twee bijzondere levensgebeurtenissen kan leiden. We zijn intens gelukkig en hebben het gisteren tijdens de bruiloft op een heel mooie manier bekend kunnen maken aan onze familie en vrienden. En dat we het nu met jullie kunnen delen is mega bijzonder! En het zou ons kind niet zijn als ie niet al een beetje humor zou hebben. Baby Haegens is uitgerekend op 1 april 2023. Geen grap. Echt waar." Dylan Haegens en Marit Brugman zijn getrouwd en ze worden pappa en mamma :baby:

50 likes

Ah dit vind ik echt leuk voor hen!

11 likes

Ah heel leuk en wat een bijzonder moment om dit nieuws bekend te kunnen maken!:heart:

8 likes

Aw dit vind ik wel zielig voor Sanneke, ze hoort op vakantie dat haar contract niet wordt verlengd

4 likes

Dan ben je als werkgever ook wel een zak hooi hoor.

80 likes

Ja echt hè, vind het echt asociaal

13 likes

Nou idd! Lekker persoonlijk ook om het per telefoon of e-mail te laten weten… Denk ik althans, gezien ze dus iig geen face-to-face gesprek gehad heeft. Bizar. Hoop voor haar dat ze snel weer iets nieuws vindt

4 likes

Idd super aso. Maar haar werkgever staat sowieso wel slecht bekend op dat vlak :roll_eyes:

5 likes

Ja echt sneu, waar werkt ze nu eigenlijk? Hoop dat ze snel iets anders vindt waar ze het naar haar zin heeft.

7 likes

Wat raar dat ze nooit ergens lang mag blijven werken

30 likes

Alsof er een vloek op rust ofzo. Echt wel rot dat ze maar niks stabiels vindt.

6 likes

Misschien moet je dit niet delen want ze heeft het zelf bewust nooit gedeeld geloof ik

4 likes

Oh sorry mijn fout, ik wist niet dat ze dat voor zichzelf hield :grimacing:

3 likes

Verwijderd!

5 likes