Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik kots alleen al bij het lezen hiervan. Cannot wait tot het hele boeltje (‘coaching’ niet die schommel) ineens neercrasht pleaaaase

16 likes

Ik vind het echt jammer dat sommige influencers die ik vroeger leuk vond op insta nu echt 8/10 posten of stories spon hebben. Denk je oo leuke story een update over hun huis,mode,maatschappij,lifestyle… ga je naar story 2 is het natuurlijk weer spon

Het hele creatieve of interessante van insta is daardoor wel een beetje klaar voor mij

6 likes

Holy shit wat cringe om te bekijken. Hele filmpje staat op Suz dr insta. Wat een grootheidswaanzin…:flushed:

17 likes

Hahaha ik ging me nog weer even verdiepen in suz en ik zag ook dit filmpje:

HELDEN & HORDES Podcast shared a post on Instagram: "Wat als de wet van aantrekking zich niks aantrekt van jouw mind? Dit is een fragment uit de Helden en Hordes aflevering ‘De rijkdom van een simpel leven’ waarin Eddy Boom Suzanne van Schaik...

“Je kan wel met je mind je gedachten gaan overrulen, maar de wet van aantrekking werkt op je frequentie, weetjewel”

14 likes

Ik vind het eigenlijk wel cool en stoer.
Lijkt me zo’n bucket list ding. Ik wil ook ooit wel op zo’n manier mijn entree maken.
En past volgens mij wel bij die visie die die coaches hebben.

Dit wil niet zeggen dat ik het eens ben met al die coaching bullshit.

9 likes

Of vanwege de meerdere relaties van jongens die letterlijk half zijn leeftijd zijn

11 likes

Ik vind het idee ook leuk maar het werkt toch totaal niet in deze setting :sweat_smile:
Iedereen ziet je van te voren hangen en gaat op een akward afstand staan, de piano klinkt voor geen meter, de ruimte lijkt op een tuincentrum en als ze naar beneden gaat hoor je de bzzz van het systeem…

Het is niet alsof Britney uit de lucht komt zetten bij een stadionconcert.

34 likes

Misschien lette ik te hard op maar dit soort dingen zijn bij mij gewoon behandeld tijdens economie? Niet tot in detail en daar heb je op dat specifieke moment ook niks aan, maar ze komen zeker wel aan bod en het voordeel is: die vakinhoud verandert niet zo snel.

@viking kan je vinden ja. Denk ik anders over. Zeker als je ze bewust zo jong opzoekt.

12 likes

Hahaha meid, niemand dwingt je die video te kijken. En boeien.

8 likes

Ik zie echt voor me hoe ik m’n onderzoek op een congres moet presenteren en zo op een hoepel binnen kom, lijkt me fantastisch

29 likes

Go big or go home toch. Akosua would approve.

36 likes

Ik kan me niet herinneren dat die praktische kant toegelicht werd, hoogstens dat het belastingstelsel werd uitgelegd aan de hand van de verschillende schijven.

Maar ja, wellicht moet het inderdaad gewoon onder de eigen verantwoordelijkheid vallen.

6 likes

Ik zeg dan ook niet tot in detail en dat is maar goed ook want als we alles waar je de fout mee in kan gaan in het funderend onderwijs gaan stoppen zitten we er op ons dertigste nog

En er is een middenweg tussen eigen verantwoordelijkheid en alles voorgekauwd krijgen. Die heet: hulp vragen.

16 likes

Ja, ik kan dit ook echt niet sneu vinden voor die vent hoor. Dit is gewoon je kop in het zand steken en hopen dat het allemaal wel vanzelf goed komt.

42 likes

Volgens mij heeft niemand hier beweerd dat hij helemaal geen inkomsten heeft opgegeven.

6 likes

Het is ook wel makkelijk oordelen over de fouten van ander, vind dat sommigen hier wel heel zwart wit over denken.

boekenonderzoek

Het is best gecompliceerd allemaal die zakelijke aangiftes. En heeeel stressvol zon onderzoek. begrijp zijn verhaal wel.
Zelf ook ooit een boekenonderzoek gehad uit steekproef, niks bijzonders bij mij gelukkig maar ze zijn echt mega op de details en een foutje is snel gemaakt, zo moet ik bepaalde inkoopkosten verleggen, dus ergens opgeven en dan bij een ander deel weer terugvragen. Best wel omslachtig. Alles lang zelf gedaan, op een gegeven moment iemand ingeschakeld, maar zelfs met een boekhouder was niet alles 100% kloppend en waterdicht bleek bij de rapportage.

Begrijp ook niet wat zijn huidskleur en geslacht hier nou weer mee te maken hebben :sweat_smile:

11 likes

Ja oké maar je tv? Daar heb je toch geen boekhouder voor nodig om te bedenken dat dat geen aankoop van de zaak is?

19 likes

Ik vind het ook allemaal wel heel naïef voor een naar mijn idee prima slimme man van half/eind 30? Het komt op mij wel een beetje over alsof hij zich bij elke aangifte semi express van de domme heeft gehouden met de hoop dat hij er financieel voordeel aan zou hebben. Net zoals met zo’n tv, klinkt als het overenthousiast declareren van sommige politici. Ook een beetje dat idee dat @Suikerklontje benoemde: ‘ze komen er toch niet achter’.

En idd het allemaal niet snappen maar toch geen hulp vragen? Beetje raar verhaal, je weet na alle verhalen over de belastingdienst toch wel dat dat nooit verstandig is…

En nu hij dan toch gecontroleerd wordt, wat komt er dan sympathieke over (en waar ga je meer volgens mee krijgen/houden): toegeven dat je per ongeluk expres een beetje hebt gefraudeerd of naïef doen en zeggen dat je er helemaal niks van snapte?

9 likes

Dat onderzoek loopt nog hè, als hij gaat toegeven dat hij fraudeerde is dat helemaal dom :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dan zitten er naast terugbetalen ook mogelijke sancties aan vast

2 likes

Gezien de geschiedenis van de belastingdienst denk ik dat als je een niet Nederlandse achternaam hebt je nooit meer zo laconiek hiermee om kunt gaan omdat je denkt dat het toch wel losloopt zoals hij dat kan.

32 likes