Nou beter wil ik niet zeggen
Maar ik zag een paar dingen die je moet opgeven en die hadden zij niet gedaan, terwijl ik dacht… dat moet wel? (Volgens de webinars en dingen die ik er over had gelezen, haha).
(Bijv. als je iets verkoopt wat je zakelijk aankocht, moet je dat op een bepaalde manier verwerken, hadden zij helemaal niet gedaan etc. terwijl ik dat nadrukkelijk nog had aangegeven dat ik dat verkocht had.) En meer van dat soort dingen, mijn zakelijke spaarrekeningen waren niet meegenomen in de berekening etc.
En zeker met je eens, ik zou het ook liever toevertrouwen aan iemand met kennis van zaken. Maar vond het wel heel interessant om zelf te doen want had echt geen flauw idee ook wat alles betekende en nu dus wel. Wellicht dat ik het dit jaar en zelf doe (maar niet indien) en laat doen door iemand, om te kijken of mijn berekening een beetje klopte. Zou dat in ieder geval iedereen aanraden om een keer te doen want dan begrijp je echt veeeeeel meer wat je door het jaar heen moet doen. Nou snap ik bijvoorbeeld hoe precies het komt allemaal.
Edit: oh en als ik het nu zou laten doen en samen zouden invullen, dan kan ik mijn boekhouder ook gerichte vragen stellen er over! In plaats van dat ik denk ‘jij hebt er verstand van dus zal wel joe he’.