Kost je wel een tientje fieftig!
Samen zingen is ook heel leuk natuurlijk. En lid worden van een koor is vast goedkoper
Wow die outfitwissels ook en hoe ze steeds zo rode loper achtig opkomt? Echt heel vreemd en weird ook dat andere volwassen vrouwen hier zo in mee gaan
Hahahaha ik vond deze story ook om te gieren (nee ze gaat inderdaad niet echt weg he he ze zit op een hoepel dus lijkt me vooral heel akward moment als haar âexitâ voorbij is, van die hoepel afklimmen enzo alsof niemand dat meer ziet?)
Ik ben wel heel erg benieuwd of die Marloes van optimavita nou daadwerkelijk meer geld verdient nu ze zoân typische Suz volger is geworden en totaal niet meer sympathiek overkomt
âDe outfits!â Ja hallo die kan ze kopen omdat jullie deze cursus massaal boeken. Bedank jezelf pfff
Moet een beetje lachen om sanneke. Natuurlijk is het een teleurstelling als je hotel of dagtripjes anders zijn dan je ze had voorgesteld en ik wens haar echt een hele leuke tijd met alleen maar zon en alles maar hoezo had sanne verwacht in Palma de mallorca een complete spaanse belevenis te ervaren?
ze zat een beetje te klagen op instagram wat natuurlijk mag maar ze had ook even kunnen googlen. Bepaalde plaatsen op het eiland staan aar bekend om toch
Denk wel dat Marloes meer verdient nu de de prijzige 1 op 1 trajecten verkoopt.
Zou die kabel niet opzij kunnen en dat ze ergens anders naar beneden zakt?
Wel een tenenkrommende toestand zeg dat event.
Een boekhouder is natuurlijk in principe ook geen belastingadviseur. Al doen sommigen alsof ze van alles verstand hebben. Maar daar gaat nog een hoop mis.
Kan bij Suz eig alleen maar aan die gestoorde ex bij all you need denken
Huh ik snap hier dus echt geen ene reet vanđ€Ż
Dit is net zoân vraag van de slimste mens. Een courgette is een groente met gele bloemen. In het Italiaans ook wel zucchine genoemd. Welke nederlandse fietsmerken kun jij noemen?
Ik heb hard en lang over die laatste vraag moeten nadenken. Volgens zoek mijn iPhone zit ik momenteel alleen op kantoor en verder niet ook nog ergens anders op de wereld. Mijn antwoord luidt dan ook: één keer.
Die ophemeling van elkaar ook hahah komt zo nep over. En zo van:als je maar hard genoeg roept hoe geweldig alles en iedereen is dan ga je er in geloven ofzo. Of is dat ook het punt? Ik begrijp er niets van. Die hele opkomst en die jurken ook haha echt iets waar je jaren later op terugkijkt en denkt omg wat dacht ik
Ik heb even de instagrams bekeken van alle gefeaturede dames en ik vraag me wel echt af of ze nu ook nog concrete tips geven? Ik hoor heel veel âkracht zit in jezelfâ, âgelovenâ en dat soort vage dingen, maar ik ben wel serieus benieuwd of ze ook inhoudelijk nog iets te zeggen hebben. Of zijn dit gewoon inspirators
Hoezo? In loondienst spaar je ook voor je vakantiegeld
Dat zou ook heel goed kunnen haha, ik heb geen idee. Maar lijkt me niet slim
Ik heb ook het idee dat het echt gebakken lucht is. En dat de financiĂ«le situatie van deze mensen kwetsbaarder is dan ze doen voorkomen. Ik weet ook niet meer of het op dit forum was of een docu ofzo, maar ik meen me te herinneren ooit iets gezien te hebben over dit soort influencers, waarbij het adagium is: veel geld âinvesteren in jezelfâ (aka mooie website, professionele fotoâs in een beige interieur, kortom âluxeâ uitstralen) en dan komt het vanzelf naar je toe.
Maar ja ik vraag me nog steeds af waar deze mensen hun geld mee verdienen. Kan natuurlijk zijn dat ze die coachingstrajecten allemaal voor heel veel geld weg weten te zetten, maar hun socials overtuigen mij in ieder geval niet dat ze meerwaarde hebben.
Dit is denk ik een mooi voorbeeld dat, ondanks dat Mo haar dochtertje niet meer in beeld laat zien, iedereen hier van alles bij haalt/verzint. En dat door 1 korte zin.
o m g