Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja ik snap het ook wel @Soy.peor maar het is zo dom eigenlijk, alsof zij iets gaat uitbrengen dat nog niet 1003x bestaat.

Get Money en er is vast een markt voor maar gevoelsmatig denk ik van niemand zit hierop te wachten. Echt niemand heeft Monica Geuze make-up nodig in hun leven.

7 likes

Ik denk dat Mo’s strategie tegenwoordig ook is; dingen uitbrengen die dichtbij haar staan en zo geloofwaardig overkomen (ipv die rare cadeau box etc). En zij geeft zelf (of krijgt?) bakken vol geld uit aan make up, houdt van kaarsen etc. Ik denk dat ze hierna a la Martha Stewart richting handdoeken, dekbed oversets, kussens en theedoeken gaat. Die hele lifestyle business

8 likes

Deze “psych” liegt en geeft de situatie heel anders weer in haar comment btw, ik zie deze scène nu voorbijkomen:

ZL zegt: “je moet mee naar mijn kamer” (zij maakt zich klaar voor bad). Monica loopt gewoon direct mee, relaxt hand in hand.
En vervolgens zegt ze: “nu moet jij hier blijven!”Ik denk voor als zij in bad gaat, pas daarop zegt Monica; “ik moet helemaal niks”.

6 likes

Die vrouw lijkt wel psychotisch.

4 likes

Psychotisch bedoel je?

5 likes

Of kookboek

7 likes

Haha, autocorrect had kennelijk ook een mening :laughing: ik bedoel inderdaad psychotisch, ja.

8 likes

Ik vind Vera echt zo’n lieverd :face_holding_back_tears: Deze video ook weer, echt een voorbeeld vind ik!

29 likes

Is het echt nodig om meteen weer ziektebeelden te koppelen aan dit soort dingen?

11 likes

Meine geute wat loopt Sanneke te zeiken over die vakantie zeg. Het eten is kut, het geluid van de kinderen is kut, de volwassenen zijn kut, het feit dat de kamer vaak wordt schoongemaakt is kut, de tour die ze doet is kut. Jezus hee

17 likes

Is het nog steeds zo erg? Ik volg haar al heel lang niet meer. Ben ooit in 2014 op twitter geblokkeerd door haar, omdat ik reageerde op een tweet dat ze altijd zo negatief was.

7 likes

Heerlijk ze heeft me geblokt. Waarschijnlijk kon ze mijn commentaar niet hebben :joy:

9 likes

Waarom gaat ze dan ook naar zoiets toe? Er zijn ook only adult hotels en vele andere opties. Sanneke is echt een Gerda/Karen in de dop aan het worden. Of worden… zo is ze al jaren.

12 likes

Haha maar wat voor reactie verwachtte je dan?

Geen idee wat voor ‘commentaar’ je hebt geleverd maar aardig zal het vast niet zijn

13 likes

Ze wist niet hoe het zou bevallen. We weten allemaal dat Sanne niet zo rijk is en zo’n reis als dit is vaak ‘goedkoop’. Het beviel haar en haar vriend niet. Volgende keer beter, toch?

30 likes

Whut dat apparaat waar ze reclame voor maakt is gewoon bijna 300,- :scream: :sob: Het lijkt me echt een fijne gezichtsreiniger maar die prijs is niet normaal.

1 like

Haha het contrast tussen hoe blij en ontspannen Bonnie in die vlog is en hoe negatief en zuur deze post erover is, is echt enorm :laughing:
Ik vond het een leuke vlog, fijn om te zien dat ze zo ontspannen en genieten en het leuk hebben samen.

71 likes

De Airbnb eigenaren hadden wel voorgesteld om de katten te verplaatsen naar een andere plek als ze het niet prettig vonden. Bonnie en Nick hadden toen zelf aangegeven het leuk te vinden

9 likes

Ik vond het echt een leuke vlog juist, ook weer mooi om te zien welke ‘spelletjes’ zij en Nick altijd bedenken en hoe ze daar helemaal in op gaan :joy:

9 likes

Nouja er is wel een verschil tussen een kat die een keer door je tuin heeft gelopen als je allergisch bent en 10 katten die in de tuin leven en op alle buitenmeubels liggen te slapen.

16 likes