Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Maaar als antwoord op vraagsticker zegt ze dat ze wel heeft genoten! :grin:
En wederom “ik heb geen goede pc om te editten, dus er komen geen vlogs”

5 likes

Bonnie had toch ook gezegd dat ze van plan waren om even lekker helemaal niks te doen tijdens hun vakantie. En dat de vlogs ook niet heel spannend worden. Dus dat mensen het misschien saaie vinden is ook niet heel verrassend. Ze heeft er zelfs voor gewaarschuwd.

8 likes

Ik dacht dat ze iemands oude macbook gekregen had?

2 likes

Dacht ik ook.

En Bram ( vd belastingaanslag) gaat naar Praag op citytrip. Snap dat dit misschien al was gepland maar ik vind het apart. Hij moet toch bezuinigen. 2 video’s maakt hij over dit zwaard van Damocles want hij weet niet wat hem boven het hoofd hangt. Ik ben dan zo iemand dat ik dat moeilijk kan afschudden om relaxed er heen te gaan.

1 like

En ook buitengewoon slecht voor mensen met rosacea, of welke gevoelige huid dan ook. Prima voor Vera, zij moet geld verdienen, maar dit apparaat is echt niet ok.

6 likes

Die ene skinfluencer Fleur gebruikt 'm ook regelmatig maar waarom zou het slecht zijn voor je huid? Het pulseert toch alleen maar een beetje?
Edit: ik heb hier echt 0,0 verstand van, laat dat duidelijk zijn :sweat_smile:

3 likes

Het is een extra exfoliatie. En met zo’n mechanische methode is het risico dat je dat op de ene plek te veel en de andere plek te weinig doet. Als je dat met een zuur (AHA of BHA) doet, is het veel gelijkmatiger en gecontroleerder. Daarnaast, als je zo’n apparaat niet goed schoonmaakt, maak je je huid veel erger.

3 likes

Daar zit zeker wat in. Vind het trouwens echt een belachelijk duur ding. Voor dat geld smeer ik wel gewoon dure Paula’s Choice op mijn hoofd met de vingertjes :joy:

4 likes

Scheelt dat Bonnie en Nick kattenfan zijn. Ik had ergens zelfs nog verwacht dat ze die kleine rode kater misschien zelfs nog wel zouden adopteren. (Maar dat kon dan waarschijnlijk niet door poppy?)

2 likes

Bram had die videos beter niet kunnen maken denk ik. De feedback is niet bepaald supportive over t algemeen en je weet gewoon dat bij elke zak chips die hij koopt er irritante comments komen als “Lays? Je moet toch zuinig aan doen?”

16 likes

Ik weet niet meer precies wat het verhaal is. Maar die was uiteindelijk toch te oud, te langzaam oid. Het duurde heel lang/lukte niet om video’s op te slaan ofzo? Kortom ik heb geen idee. Maar ze heeft iig geen goeie pc/laptop :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

ik ben zelf behoorlijk allergisch voor katten, ik kan er helaas wel echt goed ziek van worden, niezen, jeukende tranende ogen en uiteindelijk als er heel erg veel haar ligt echt moeite met ademen. Dus dat zou voor mij geen ontspannen vakantie zijn en ik zou het wel graag van tevoren willen weten.

Los daarvan zag het eruit als een hele fijne huwelijksreis!

11 likes

Nouja hij zal ze toch vooral gemaakt hebben voor de views nu hij die extra inkomsten wel kan gebruiken.

2 likes

Met ongeveer 10K per video is dat niet meer dan 50 euro, dus dat geloof ik niet.

5 likes

Daar kun je toch weer zo’n 20 zakken Lays chips van kopen!

13 likes

Was het niet ook een samenwerking met een bank? Of verzin ik dit nu? Ik meende dat ik daar wat van langs zag komen op instagram.

De comments onder de eerste video vond ik eigenlijk best wel positief. De tweede video heb ik niet bekeken dus weet niet hoe het daar is

6 likes

Die twee video’s zullen het verschil niet maken maar hij heeft er wel interesse mee gecreëerd, hij maakt er een hele saga van en hij bouwt de spanning op over die schuld die hij al dan niet heeft en hoe hoog die zal blijken, dus ik denk wel dat hij hiermee veel kijkers trekt + nieuwe kijkers aanspreekt. En natuurlijk zullen sommige mensen afhaken en zal zijn geloofwaardigheid wat afnemen, maar ik denk wel dat hij op deze manier een wat meer mainstream (en dus grotere) youtuber kan worden. Dat iemand een product promoot waarbij je denkt ‘okeee…’ is volgens mij voor veel kijkers niet per se een reden om af te haken.

@MakeFezHappen ja één van de vragen die hij beantwoordde was gesponsord door een bank?? Toen dacht ik ook hoe dan, betekent dat dat zij die vraag zelf ingestuurd hebben ofzo?

9 likes

Zo maar echt. Ik heb daar zon hekel aan he. Dat hele “Hij kan wel dat betalen maar niet dat” ja en? Jij koopt wss weer andere troep. Lekker laten levuh.

14 likes

Bij die video van Bonnie dacht ik alleen maar waarom zijn er zoveel kittens? Laat je katten castreren/steriliseren :weary:

Volgend jaar zijn het er 50

26 likes

Maar het was een gesponsorde video, dus dat zal er ook wel achter zitten.

3 likes