Zo, inderdaad. Deze serie had van mij ook niet meer gehoeven.
Annemerel 2.0. Hoeveel dagen zijn ze al getrouwd?
Ik kijk af en toe of haar bruiloft content al overgewaaid is, maar het blijft maar doorgaan.
Ik weet niet of er mensen zijn die Sofie Senden volgen (Vlaams meisje met een dierenopvang). Ik vond haar wel leuk altijd, maar ik zie net dat ze Jorn Luka en Lisa Kriens volgt op instagram, en dat had ik nooit achter haar gezocht? Kan natuurlijk zijn dat ze die ook gewoon volgt “voor de cringe” ofzo, maar dat denk ik ook niet.
Las net dat ze vanaf deze week ELKE WOENSDAG trouwfoto’s met een “thema” gaat posten op insta😂 Dus met kerst zijn we nog bezig.
Echt heel fijn voor haar dat ze zo’n leuke bruiloft heeft gehad hoor, maar je bent toch wel een special kind of narcist als je het zó lang blijft uitmelken. Dat is toch alleen leuk voor vrienden en familie? Ik ben van plan om volgend jaar te trouwen dus ik ben denk ik de doelgroep en zelfs ik ben er nu wel klaar mee.
Volgens mij is dat haar handelsmerk. De verhuisvlogs gingen ook nog maanden na haar verhuizing door.
Ik vind het ook behoorlijk extra maar narcist? Dit is zo’n misbruikte term maar dit vind ik helemaal een uiterste hoor.
Denk ik dat Bonnie echt een narcist
is? Nee, maar het level van hoe leuk, bijzonder en speciaal ze haar bruiloft vindt en de mate waarin ze het wil delen is buitenproportioneel.
Gebruik dat woord dan gewoon niet!
Haha, ok rustig mei(d).
Poeh. Ik snap dat ze er zelf nog helemaal vol van is, maar op een gegeven moment lijkt het me wel mooi geweest.
Naja haar volgers vragen er zelf om. Ik zag ook weer iemand die weer helemaal jubelend en ‘met tranen in dr ogen’ naar de eerste foto’s keek. Dus ja ze vindt het waarschijnlijk heel leuk om te delen, maar de fans vragen er ook wel actief om dus dan snap ik wel dat je het deelt.
Ze kan toch ook gewoon die foto’s posten als ze wil ipv er gelijk een heel thema aan vast te binden met Wedding Wednesday. Echt hou op hoor haha
En die stans zullen altijd wel blijven reageren
Ik denk niet dat ze het (alleen) doet omdat ze het zelf leuk vindt, maar voornamelijk omdat mensen meer willen willen zien. Geloof dat ze op insta vertelde dat 1 miljoen(!?) mensen haar reel van de trouwvideo hadden gezien, en ook op youtube was hij trending.
Als influencer is het slim om zulke dingen uit te melken, net als verhuizen, babys, scheidingen, trio’s. Blijkbaar is dat wat wij als kijkers willen.
De zure bonnie volgers van dit topic niet haha
Ik vind het niet erg dat Bonnie op Youtube veel over de bruiloft deelt, maar mis vooral andere content daarnaast. Een gewone huisvlog / recente dag in haar leven.
Ik volg haar trouwens niet meer op Insta want vond het daar wel echt irritant worden.
Ik volg Bonnie gewoon niet. Zie ik het ook niet.