Omg, door jouw post kom ik erachter dat ik gewoon minder chips moet eten als ik geld wil besparen
Bonnie heeft een spon post voor armed angels op haar Instagram en schrijft daarbij dat de broek zo mooi aansluit. Ik vind die broek zo slecht en lelijk zitten (in haar stories staat een filmpje, daarop zie je het nog beter), vind het echt geen reclame voor het merk.
Oh even opgezocht maar ik vind die zakjes aan de voorkant zo lelijk wat een stom ontwerp
Ik vind het ook geen mooie broek, maar ik vind hem niet per se slecht/lelijk zitten bij Bonnie. Ook niet bijzonder goed/mooi trouwens, zeker voor zo’n prijs.
Ik denk dat ze hem vooral even had moeten strijken, zou een hoop schelen
Hij zit heel los en rimpelig bij haar liezen vooral, vind m echt niet mooi passen of mooi aansluiten (wat ze dus zelf wel benoemt).
Nja strijkboutje had niet misstaan, maar dat vind ik nog niet zo heel storend.
Ja ik heb zelf niet echt verstand van mode dus kan niet zeggen wat er niet goed aan is maar de broek is echt heel erg niet mijn smaak haha
Zij krijgt er zelfs geld bij
Teske had een aantal haatcomments geplaatst die ze regelmatig krijgt op haar instagram posts, ook o.a. op een foto van haar zoon, weet niet meer precies wat, hijzelf werd niet aangevallen volgens mij maar dan nog zou dit een reden voor mij zijn geen foto’s meer te plaatsen van mijn kind. Ik zelf zou zo’n “kritiek” nog kunnen hebben maar ze moeten niet aan mijn kind komen. Dan zou ik liever niks posten, hoe leuk ik mijn kind ook vind, het kan zich niet verdedigen.
Zo, inderdaad. Deze serie had van mij ook niet meer gehoeven.
Annemerel 2.0. Hoeveel dagen zijn ze al getrouwd?
Ik kijk af en toe of haar bruiloft content al overgewaaid is, maar het blijft maar doorgaan.
Ik weet niet of er mensen zijn die Sofie Senden volgen (Vlaams meisje met een dierenopvang). Ik vond haar wel leuk altijd, maar ik zie net dat ze Jorn Luka en Lisa Kriens volgt op instagram, en dat had ik nooit achter haar gezocht? Kan natuurlijk zijn dat ze die ook gewoon volgt “voor de cringe” ofzo, maar dat denk ik ook niet.
Las net dat ze vanaf deze week ELKE WOENSDAG trouwfoto’s met een “thema” gaat posten op insta😂 Dus met kerst zijn we nog bezig.
Echt heel fijn voor haar dat ze zo’n leuke bruiloft heeft gehad hoor, maar je bent toch wel een special kind of narcist als je het zó lang blijft uitmelken. Dat is toch alleen leuk voor vrienden en familie? Ik ben van plan om volgend jaar te trouwen dus ik ben denk ik de doelgroep en zelfs ik ben er nu wel klaar mee.
Volgens mij is dat haar handelsmerk. De verhuisvlogs gingen ook nog maanden na haar verhuizing door.
Ik vind het ook behoorlijk extra maar narcist? Dit is zo’n misbruikte term maar dit vind ik helemaal een uiterste hoor.
Denk ik dat Bonnie echt een narcist
is? Nee, maar het level van hoe leuk, bijzonder en speciaal ze haar bruiloft vindt en de mate waarin ze het wil delen is buitenproportioneel.
Gebruik dat woord dan gewoon niet!
Haha, ok rustig mei(d).