Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Nou ik heb geen kinderen en kan me me echt wel voorstellen dat die eerste maanden echt alleen ff om ouderschap en je kindje draait natuurlijk! Maar de hoeveelheid van het delen vind ik echt niet normaal en dat is bij influencers denk ik indd een heel dun lijntje, want ja je deelt heel je leven en blijkbaar dan dus ook dat en dat vind ik zorgelijk. En voor mij is dat dus het moment dat ik mensen ontvolg, 1) niet interessant en 2) alsof ik het hele hebben en houden van het kindje op de voet volg,vind ik maar een naar idee

15 likes

Heeft het er niet ook gewoon mee te maken dat content over/met kinderen heel populair is, dus naast dat hun leven nu even volledig om de baby draait, dat het ook gewoon veel following en engagement met volgers oplevert?

6 likes

Het is geen maanden, maar sowieso jaren. Vraag mij inmiddels af of het ooit nog over gaat. En dat is helaas niet hoe jammer vinden werkt.

7 likes

Ik volg geen mannelijke influencers, ken alleen daddyhox en die was erg gefocust op vaderschap en laten zien dat ie nog steeds cool was enzo

2 likes

Ik had het bij Laura ook niet verwacht. Alleen maar elke ochtend dat ze slecht geslapen heeft en ze weer gaan proberen de dag door te komen. Ik vind het prima als iemand over z’n kind zegt: ja eerste weken waren zwaar, sliep zegt en wilde veel melk drinken. In het echt of op insta maar met een dagelijks verslag van hoeveel er geslapen is en om welke tijden kan ik gewoon echt niks haha. Ik volg toch vooral anderen om zelf vrolijk van te worden

11 likes

Ik volg dus @her.atlas op Youtube omdat ze in Japan woont en daar over vlogt. Het was al wel wat stiller maar ze was dus zwanger en heeft dat allemaal pas bekend gemaakt nadat dat kind er al laaaaang uit was! Zo van verrassing, ik was zwanger! En vlogt er nog steeds niet over en maar heel mondjesmaat maakt ze er soms video’s over. Vond dat heel verfrissend!

21 likes

Zojuist de hometour van Romee Strijd bekeken en alles is beige van binnen. De buitenkant van het huis vond ik prachtig maar de binnenkant is echt sfeerloos. De babykamer is mega klein. Dan heb je zoveel geld en laat je zo’n huis bouwen/inrichten. In de comments vindt bijna iedereen het mooi, ik snap het echt niet🤷‍♀️

10 likes

Je moet naar de renovatie van Amelia liana kijken. Echt het tegenovergestelde van beige, leuk en kleurrijk behang met die typische Britse touch. Haar badkamer is zo mooi.

22 likes

Ik vond het boven ook heel klein aanvoelen.

7 likes

Ik zie wel 1 reactie staan die gaat over ‘zou niet kunnen leven in een kleurloos huis’ en die is >300 keer geliked dus denk dat best veel het niet mooi vinden. Maarja zoiets reageeer je natuurlijk ook minder snel onder een vlog dan positieve reactie.

4 likes

ik vind haar huis en stijl zooo mooi

4 likes

Ben nu ook op zoek naar een :lemon: behangpapier. Echt prachtig, zit nu aan haar patio onthulling.

6 likes

De Britse influencers gaan meestal full on cottage core! (Behalve the Anna Edit :laughing:)

7 likes

Nu je over the anna edit begint, ik ben zo benieuwd wat de reden is dat ze niet meer met Lily Pebbles omgaat

5 likes

Newsflash: smaken verschillen.

7 likes

Dit heb ik helemaal gemist! Gaan ze niet meer met elkaar om? Ze waren echt zo :crossed_fingers:

8 likes

Er zijn nu veel events in London en ze zijn op events verschenen waar de ander niet was en hebben niets over elkaar gepost. Normaal meeten ze elkaar als Anna in Londen is maar nu hebben ze elkaar niet gezien alsof ze elkaar bewust ontlopen. En ze liken elkaars foto’s niet meer.

10 likes

Oooooh juicy.

Ergens in deze thread schijnt het te staan: Lily Pebbles #39 Always shoot ready, content pillars unsteady, shares every mundane thought in her head-y | Tattle Life

2 likes

Om even door te gaan over de Britse youtubers, Niomi Smart blijft mij fascineren. Met Valentijnsdag 2022 heeft ze haar relatie met Bradley bekend gemaakt met deze foto (met hem verdwaalde ze in de jungle). Vervolgens verhuist ze een paar maanden later ergens in juli naar Bali en zijn alle tekenen van Bradley verdwenen, dus ik dacht oh misschien is het snel uitgegaan. En ze geeft hints dat ze een nieuwe vriend heeft Jamie en heeft ze weer een liefdesfotoshoot mee en ze kondigt aan dat ze naar Bali gaat emigreren. Ik verbaas me er over hoe snel mensen verliefd kunnen worden en er zo comfortabel mee zijn om een liefdesshoot publiekelijk te maken. Bij haar heb ik echt het idee dat ze nog niet over haar ex-verloofde heen is die het heeft uitgemaakt nadat ze trouwjurken aan het passen was en iedereen maar wilt bewijzen dat ze door is gegaan.

In een youtubevideo kondigt ze vervolgens aan dat ze naar Bali gaat emigreren ik denk omdat die man er woont die ze twee maanden kent ofzo. Ze geeft ook aan dat ze niks met Londen heeft en haar gekochte huis een miskoop is omdat ze de druk voelde om voor haar dertigste een huis te hebben. En even later heeft ze een post dat ze toch in Londen blijft en dat ze Londen weer geweldig vindt (ik denk dat die man niet meer terug is gegaan naar Bali en zij denkt dan ga ik ook niet).

Vriend 1

Vriend 2

11 likes

Voel me echt oud. Sophia Grace is zwanger ( zij was jaren geleden regelmatig te gast in The Ellen Show samen met haar nichtje Rosie)

13 likes