Poeh. Ik snap dat ze er zelf nog helemaal vol van is, maar op een gegeven moment lijkt het me wel mooi geweest.
Naja haar volgers vragen er zelf om. Ik zag ook weer iemand die weer helemaal jubelend en ‘met tranen in dr ogen’ naar de eerste foto’s keek. Dus ja ze vindt het waarschijnlijk heel leuk om te delen, maar de fans vragen er ook wel actief om dus dan snap ik wel dat je het deelt.
Ze kan toch ook gewoon die foto’s posten als ze wil ipv er gelijk een heel thema aan vast te binden met Wedding Wednesday. Echt hou op hoor haha
En die stans zullen altijd wel blijven reageren
Ik denk niet dat ze het (alleen) doet omdat ze het zelf leuk vindt, maar voornamelijk omdat mensen meer willen willen zien. Geloof dat ze op insta vertelde dat 1 miljoen(!?) mensen haar reel van de trouwvideo hadden gezien, en ook op youtube was hij trending.
Als influencer is het slim om zulke dingen uit te melken, net als verhuizen, babys, scheidingen, trio’s. Blijkbaar is dat wat wij als kijkers willen.
De zure bonnie volgers van dit topic niet haha
Ik vind het niet erg dat Bonnie op Youtube veel over de bruiloft deelt, maar mis vooral andere content daarnaast. Een gewone huisvlog / recente dag in haar leven.
Ik volg haar trouwens niet meer op Insta want vond het daar wel echt irritant worden.
Ik volg Bonnie gewoon niet. Zie ik het ook niet.
Volgens mij ben ik 1 van de weinige Bonnie volgers hier die het niet erg vind, al die bruiloft spam Ik mis haar vlogs ook wel (de ‘normale’ huisvlogs etc) maar vind haar bruiloft gerelateerde video’s ook nog steeds leuk om te kijken. Maar Bonnie kan bij mij weinig fout doen
wat een gezwets
Ik probeerde uit nieuwsgierigheid eens te luisteren naar die podcast/aflevering, maar ze praat zooooooo langzaam en twijfelend… kan er niet naar luisteren (dit is denk ik een goed moment om die versnelfunctie eens te gebruiken haha)
Iemand heeft een (haakjes) fetish.
Ik snap helemaal niks van wat ze zegt maar ik vind haar wel echt teeeeeeering knap hee.
Ik weet niet wie dit is maar toen ik langs bovenstaande post scrolled dacht ik dat het Liza Sips was
Ik volg Laura Brijde nog uit de tijd dat het een ‘fitgirl’ was, later vanwege het leuke Spaanse sfeertje maar nu…… gaat het alleeeeeen maar… over de baby. En vooral dat hij slecht slaapt en veel huilt en allerlei borstvoedingsleed… Ik vind dat echt zo jammer.
Iets anders: ik probeer ( mede vanwege de huidige nederlandse influencers waar ik mega op uitgekeken ben) mijn Instagram / YouTube wat anders te vullen.
Wie heeft nog tips voor Engelssprekende leuke buitenlandse influencers. Thema stad / studie / interieur / het dagelijks leven. En jawel er mogen heus wel kinderen bij betrokken zijn maar niet alleeeeeeen maar daarover).Reizen, kleding / en food interesseren mij niet zo.
Haha die functie heb ik permanent aan staan en ik kan echt niet meer normaal naar podcasts luisteren. Dan praat iedereen echt langzaam
Ze is anderhalve maand geleden bevallen, niet zo raar dat het nu daar over gaat, want dat is letterlijk haar leven op dit moment. Zal over een tijdje waarschijnlijk wel weer anders zijn.
Ik vind de video’s van Hannah Ricketts tof, die heeft allerlei video’s over wandelingen door Londen maar vlogt ook vaak in de grote warenhuizen en supermarkten. Dat laatste moet je ding zijn, maar haar lockdown walks zijn denk ik erg leuk om te kijken.
Nouja als je naar Annemerel kijkt…