Niet alleen influencers, ik zie t bij vriendinnen ook gebeuren.
Hoeveel dagen en uren is ze al moeder?
Ik denk dat je beter gewoon kunt âaccepterenâ (bedoel het niet zo zwaar vandaar tussen aanhalingstekens) dat dat nou eenmaal gebeurt wanneer je net moeder bent, dus ook bij influencers en ja, ook bij influencers die dat helemaaaal niet van plan waren.
400 denk ik?
Ik bedoel het accepteren niet op die manier. Ik bedoel meer, weet gewoon datals iemand een kind krijgt het zo gaat zijn. Ipv dat je hoopt dat iemand niet zo wordt.
Dan mag je het toch nog wel jammer vinden. Ik heb dat ook naast heel veel vloggers die ik om die reden niet meer volg, ook met al mijn vriendinnen. En allemaal zeiden ze vooraf dat ze echt niet zo zouden worden.
Ik ben ook vaak mensen gaan ontvolgen indd sinds dat ze een kind hebben. Bij sommigen valt t wel mee, maar vaak toch gewoon baby kind spam hoor. Blijft serieus vrij weinig over
En ook de hoeveelheid van het delen, damn. Tuurlijk is Laura net moeder, maar telkens weer ben ik geshockeerd om de hoeveelheid van wat mensen dan delen over hun pasgeboren babyâtje en ook Laura doet dat. Dus los van dat ik dat niet meer interessant vind om te zien (gewoon ontvolgen en klaar), vind ik het gewoon ook heftig eigenlijk hoe makkelijk dat gaat. Maar das natuurlijk weer een heel ander gesprek
Tuurlijk mag dat.
En dat is precies wat ik bedoel: ook al zeggen mensen âik word niet zoâ, weet gewoon dat het die eerste maanden wel zo is. Als je dat gewoon alvast incalculeert hoef je ook niet teleurgesteld te zijn, toch?
Grappig dat je vindt dat Sarah niet veel over haar kind post, want ik vind juist van wel. Ze deelt gelukkig geen hele inhoudelijke dingen, maar ik vind toch dat moederschap zeker wel een grote rol speelt in de huidige content die ze post. Het is begrijpelijk, ze is net moeder, maar ik vind toch dat het heel duidelijk is bij influencerschap(?) dat de lijn tussen werk en prive heel vaag is (juist omdat het toch heel persoonlijk werk is). Haar âonderwerpâ is ook goed toepasbaar op het moederschap, dus ik snap het helemaal. Ik denk ook dat het meer over mij zegt dat ik het veel vind haha. Heel stom maar ik identificeer me direct veel minder met mensen die een kind krijgen
Nou ik heb geen kinderen en kan me me echt wel voorstellen dat die eerste maanden echt alleen ff om ouderschap en je kindje draait natuurlijk! Maar de hoeveelheid van het delen vind ik echt niet normaal en dat is bij influencers denk ik indd een heel dun lijntje, want ja je deelt heel je leven en blijkbaar dan dus ook dat en dat vind ik zorgelijk. En voor mij is dat dus het moment dat ik mensen ontvolg, 1) niet interessant en 2) alsof ik het hele hebben en houden van het kindje op de voet volg,vind ik maar een naar idee
Heeft het er niet ook gewoon mee te maken dat content over/met kinderen heel populair is, dus naast dat hun leven nu even volledig om de baby draait, dat het ook gewoon veel following en engagement met volgers oplevert?
Het is geen maanden, maar sowieso jaren. Vraag mij inmiddels af of het ooit nog over gaat. En dat is helaas niet hoe jammer vinden werkt.
Ik volg geen mannelijke influencers, ken alleen daddyhox en die was erg gefocust op vaderschap en laten zien dat ie nog steeds cool was enzo
Ik had het bij Laura ook niet verwacht. Alleen maar elke ochtend dat ze slecht geslapen heeft en ze weer gaan proberen de dag door te komen. Ik vind het prima als iemand over zân kind zegt: ja eerste weken waren zwaar, sliep zegt en wilde veel melk drinken. In het echt of op insta maar met een dagelijks verslag van hoeveel er geslapen is en om welke tijden kan ik gewoon echt niks haha. Ik volg toch vooral anderen om zelf vrolijk van te worden
Ik volg dus @her.atlas op Youtube omdat ze in Japan woont en daar over vlogt. Het was al wel wat stiller maar ze was dus zwanger en heeft dat allemaal pas bekend gemaakt nadat dat kind er al laaaaang uit was! Zo van verrassing, ik was zwanger! En vlogt er nog steeds niet over en maar heel mondjesmaat maakt ze er soms videoâs over. Vond dat heel verfrissend!
Zojuist de hometour van Romee Strijd bekeken en alles is beige van binnen. De buitenkant van het huis vond ik prachtig maar de binnenkant is echt sfeerloos. De babykamer is mega klein. Dan heb je zoveel geld en laat je zoân huis bouwen/inrichten. In de comments vindt bijna iedereen het mooi, ik snap het echt nietđ¤ˇââď¸
Je moet naar de renovatie van Amelia liana kijken. Echt het tegenovergestelde van beige, leuk en kleurrijk behang met die typische Britse touch. Haar badkamer is zo mooi.
Ik vond het boven ook heel klein aanvoelen.
Ik zie wel 1 reactie staan die gaat over âzou niet kunnen leven in een kleurloos huisâ en die is >300 keer geliked dus denk dat best veel het niet mooi vinden. Maarja zoiets reageeer je natuurlijk ook minder snel onder een vlog dan positieve reactie.
ik vind haar huis en stijl zooo mooi