Nou sorry maar zij is 19… niet echt iets om je oud door te voelen.
Ohhh wow! Dacht dat ze al wel iets ouder was.
Is zij dat te blije kind dat echt te graag bekend wilde worden bij Ellen?
Ja! hahaha
Channah Koerten en haar vriendin Tjalina bieden een reis aan in Bali. Kosten: 1600 dollar voor 6 dagen in 4* hotel, eten en wat excursies. Dus geen vliegticket naar Indonesië.
Dit is toch echt een schandalige prijs als je weet wat dit lokaal zou kosten.
Misschien denk ik nu te praktisch maar geen douche lijkt me best onhandig. Snap niet zo goed waarom je geen douche zou plaatsen als je zo’n grote badkamer hebt?
Ze heeft een douche in de andere badkamer.
Wow ik heb echt zelden zo’n grauw sfeerloos huis gezien. Waar zijn ze accessoires? En persoonlijke details?! En die logeerkamer, lijkt wel in een bunker joh
Ja dit. Zo sfeerloos. En echt een ieniemienie babykamer, terwijl ze genoeg ruimte lijken te hebben.
Jij moet echt een juicekanaal voor d-listers gaan beginnen.
Ohja makes sense dat er meerdere badkamers in haar huis zijn.
Vind haar patio heel gezellig!
Dat begrijp ik dus ook niet. Dan heb je zoveel geld om een huis te laten bouwen. Het straalt totaal geen warmte en gezelligheid uit. Beetje vergelijkbaar met het huis van manon tilstra en in de stijl van kim k. Alles in een neutrale tint
Ohja gezellig joh
Ook alles van dat leemstuc ofzo, zoals ze dat vroeger hadden toen ze nog huisjes moesten kleien.
En de inloopkast is groter dan de babykamer.
Het interieur doet mij denken aan het huis van Negin (haar bestie). Volgens mij hebben ze hetzelfde proberen te doen qua kleuren maar het is heel kaal/treurig?
Edit: linkje met foto’s van het huis https://www.tijd.be/sabato/homepage/binnenkijken-bij-beauty-powerwoman-negin-mirsalehi/10372021.html
Negin’s huis vind ik wel heel mooi
Vind ook zo zonde dat er zoveel kunstgras, tegels en grind in de tuin ligt. De enige levende plant zijn die 2/3 palmbomen in de tuin.
Maar daarvan hebben ze ook gezegd dat dat nog de focus is. Groen aanbrengen in de tuin.
Is een kamer beneden en het lijkt precies alsof die ruimte als berging/bijkeuken voorzien was (zonder raam) en ze er dan toch maar een bed in gepropt hebben.
Ja klopt, maar die tuin is helemaal nieuw aangelegd. Denk niet dat er ineens veel groen bij komt, misschien een paar planten potten.
Kunstgras ga ik echt nooit begrijpen. Whyyyy? Met zoveel geld konden ze makkelijk zo’n robotmaaiertje betalen.