Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ben nu ook op zoek naar een :lemon: behangpapier. Echt prachtig, zit nu aan haar patio onthulling.

6 likes

De Britse influencers gaan meestal full on cottage core! (Behalve the Anna Edit :laughing:)

7 likes

Nu je over the anna edit begint, ik ben zo benieuwd wat de reden is dat ze niet meer met Lily Pebbles omgaat

5 likes

Newsflash: smaken verschillen.

7 likes

Dit heb ik helemaal gemist! Gaan ze niet meer met elkaar om? Ze waren echt zo :crossed_fingers:

8 likes

Er zijn nu veel events in London en ze zijn op events verschenen waar de ander niet was en hebben niets over elkaar gepost. Normaal meeten ze elkaar als Anna in Londen is maar nu hebben ze elkaar niet gezien alsof ze elkaar bewust ontlopen. En ze liken elkaars foto’s niet meer.

10 likes

Oooooh juicy.

Ergens in deze thread schijnt het te staan: Lily Pebbles #39 Always shoot ready, content pillars unsteady, shares every mundane thought in her head-y | Tattle Life

2 likes

Om even door te gaan over de Britse youtubers, Niomi Smart blijft mij fascineren. Met Valentijnsdag 2022 heeft ze haar relatie met Bradley bekend gemaakt met deze foto (met hem verdwaalde ze in de jungle). Vervolgens verhuist ze een paar maanden later ergens in juli naar Bali en zijn alle tekenen van Bradley verdwenen, dus ik dacht oh misschien is het snel uitgegaan. En ze geeft hints dat ze een nieuwe vriend heeft Jamie en heeft ze weer een liefdesfotoshoot mee en ze kondigt aan dat ze naar Bali gaat emigreren. Ik verbaas me er over hoe snel mensen verliefd kunnen worden en er zo comfortabel mee zijn om een liefdesshoot publiekelijk te maken. Bij haar heb ik echt het idee dat ze nog niet over haar ex-verloofde heen is die het heeft uitgemaakt nadat ze trouwjurken aan het passen was en iedereen maar wilt bewijzen dat ze door is gegaan.

In een youtubevideo kondigt ze vervolgens aan dat ze naar Bali gaat emigreren ik denk omdat die man er woont die ze twee maanden kent ofzo. Ze geeft ook aan dat ze niks met Londen heeft en haar gekochte huis een miskoop is omdat ze de druk voelde om voor haar dertigste een huis te hebben. En even later heeft ze een post dat ze toch in Londen blijft en dat ze Londen weer geweldig vindt (ik denk dat die man niet meer terug is gegaan naar Bali en zij denkt dan ga ik ook niet).

Vriend 1

Vriend 2

11 likes

Voel me echt oud. Sophia Grace is zwanger ( zij was jaren geleden regelmatig te gast in The Ellen Show samen met haar nichtje Rosie)

13 likes

Nou sorry maar zij is 19… niet echt iets om je oud door te voelen.

41 likes

Ohhh wow! Dacht dat ze al wel iets ouder was.

5 likes

Is zij dat te blije kind dat echt te graag bekend wilde worden bij Ellen?

5 likes

Ja! hahaha

4 likes

Channah Koerten en haar vriendin Tjalina bieden een reis aan in Bali. Kosten: 1600 dollar voor 6 dagen in 4* hotel, eten en wat excursies. Dus geen vliegticket naar Indonesië.
Dit is toch echt een schandalige prijs als je weet wat dit lokaal zou kosten.

6 likes

Misschien denk ik nu te praktisch maar geen douche lijkt me best onhandig. Snap niet zo goed waarom je geen douche zou plaatsen als je zo’n grote badkamer hebt?

6 likes

Ze heeft een douche in de andere badkamer.

4 likes

Wow ik heb echt zelden zo’n grauw sfeerloos huis gezien. Waar zijn ze accessoires? En persoonlijke details?! En die logeerkamer, lijkt wel in een bunker joh

8 likes

Ja dit. Zo sfeerloos. En echt een ieniemienie babykamer, terwijl ze genoeg ruimte lijken te hebben.

6 likes

Jij moet echt een juicekanaal voor d-listers gaan beginnen.

7 likes

Ohja makes sense dat er meerdere badkamers in haar huis zijn.
Vind haar patio heel gezellig!

3 likes