Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Dat begrijp ik dus ook niet. Dan heb je zoveel geld om een huis te laten bouwen. Het straalt totaal geen warmte en gezelligheid uit. Beetje vergelijkbaar met het huis van manon tilstra en in de stijl van kim k. Alles in een neutrale tint

14 likes

Ohja gezellig joh

Ook alles van dat leemstuc ofzo, zoals ze dat vroeger hadden toen ze nog huisjes moesten kleien.
En de inloopkast is groter dan de babykamer.:thinking:

31 likes

Het interieur doet mij denken aan het huis van Negin (haar bestie). Volgens mij hebben ze hetzelfde proberen te doen qua kleuren maar het is heel kaal/treurig?

Edit: linkje met foto’s van het huis https://www.tijd.be/sabato/homepage/binnenkijken-bij-beauty-powerwoman-negin-mirsalehi/10372021.html

3 likes

Negin’s huis vind ik wel heel mooi :heart_eyes:

8 likes

Vind ook zo zonde dat er zoveel kunstgras, tegels en grind in de tuin ligt. De enige levende plant zijn die 2/3 palmbomen in de tuin.

12 likes

Maar daarvan hebben ze ook gezegd dat dat nog de focus is. Groen aanbrengen in de tuin.

4 likes

Is een kamer beneden en het lijkt precies alsof die ruimte als berging/bijkeuken voorzien was (zonder raam) en ze er dan toch maar een bed in gepropt hebben.

5 likes

Ja klopt, maar die tuin is helemaal nieuw aangelegd. Denk niet dat er ineens veel groen bij komt, misschien een paar planten potten.

3 likes

Kunstgras ga ik echt nooit begrijpen. Whyyyy? Met zoveel geld konden ze makkelijk zo’n robotmaaiertje betalen.

19 likes

Ik vind het ook zo gek dat in hun ‘master bedroom’ er maar aan 1 zijde van het bed ruimte is. Je moet dus over elkaar kruipen om te gaan slapen. Wellicht tijdelijk door de cosleeper maar alsnog krap gemeten qua ruimte.

6 likes

Echt net een grot met van dat beige leem overal

6 likes

Is geen andere badkamer, is dezelfde haha

6 likes

Huh heb ik nou een deja vu of heb ik deze of een heel erg hierop lijkende post al eens eerder gezien (inclusief foto’s etc)?

9 likes

Neen nog niet want het huis was nog niet af.
@JustinBieber ja klopt, ik zie het nu aan de vloer, vraag me af waar die douche is want zag die niet in de tour en de andere badkamer is met dat honey marble Floor and wall, hmmm :thinking:

1 like

Ja of een tuinman inhuren iedere week, neem aan dat ze ook een poetshulp hebben dus een tuinman kan er ook nog wel bij. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nu ben ik helemaal in de war, heb amper geluisterd naar wat ze zei omdat ik altijd naar het resultaat skipte misschien dat ze van mening is veranderd.

2 likes

Ik denk dat je deze bedoelt:

Ik had hetzelfde deja vu. Overigens niemand die zoveel post over Niomi Smart als @Maurice :sweat_smile:

3 likes

Oh haha wist niet dat ik dit al had verteld, er gebeurt echt niks in youtubers land.

3 likes

Bij de eerste reacties dacht ik nog niet iedereen wil in een kleurrijk en wat drukker interieur wonen, maar toen zag ik de home tour en dit:

Wat is dit :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Inspired by kim k meets bunker?

20 likes

Krijg echt martelcontainer vibes van deze foto, alleen is het dan een logeerkamer

19 likes