Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Dit is toch een trend-huis? Geen woonhuis? Ik moet echt een beetje huilen van hoe doods het huis aandoet. Echt Zoeter-chic :sob:.

En die vent van haar voegt precies niks toe aan de videos. Waarom moet hij steeds een niet nuttig verhaal tussendoor houden?

Edit: en leuk dat bed zonder poten van hun dochter met scherpe punten. Maar laten we eerlijk zijn, er zou in de kamer niet eens een hoger bed passen. Dus is puur noodzaak.

8 likes

Yes the outdoor shower, we use after padellen and then we watch JOE-f-sieeeeeeee. Hoeveel keer kon hij vermelden dat ze UFC kijken.

14 likes

Hahaha nobody cares dat je gaat douchen met je frendz. En dat je bank super-soft is. En dat je 20 euro korting geeft op je eigen merk. Schaamteloze zelfpromotie.

6 likes

Wie heeft hun huis ontworpen of hebben ze dit allemaal zelf gedaan?

4 likes

Vlg mij heeft Negin heel veel kunst en unieke meubelstukken verzameld (gekocht)

@Daelyss “we have this light in the kitchen. It is called “LED”! Led in the Netherlands. This way you don’t see the light directly, only if you stand under the light you look through the source, of the lamp, but not directly because Its Led!” 

@Missflipgloss dat plaatje wat hierboven wordt gepost is de extra slaapkamer vlg mij. Edit nee hun eigen slaapkamer is ook vrij smal zie ik nu

4 likes

Die slaapkamer ziet eruit alsof je net een nieuw huis bent en je net alle muren gaat verfen. Wat een deprimerende ellende.

5 likes

Ik heb nooit eerder een vlog gezien van die twee maar is Laurens altijd zo irritant, echt heel vermakelijk! “We call it a veranda in the Netherlands” hahaha

3 likes

In de fitness of de veranda.

15 likes

Ja haha in die mini kamer past geen normaal bed. De schoenen en tassen hebben meer ruimte dan de kids :smiling_face_with_tear:

In de zomer is het heerlijk met zoveel buitenruimte, maar in de winter is het huilen in een beige binnen. Gezien de schuine daken is er denk ik geen zolder.

En als ze dan de wc laten zien, zie je alleen die nek van die man want de camera past er niet langs.

5 likes

Maar dat moet toch wel ook? Dat huis ziet er enorm uit, en dan hebben ze maar 2 kleine slaapkamers boven en 1 mini kamer?

8 likes

Ik snap ook niets van de indeling en de kleine kamers
 en bless you als je op de logeerkamer zonder raam mag slapen.

6 likes

Ik zal je blessing doorgeven aan mijn logés

3 likes

Ik vind Liesbeth Rasker best tof om te volgen. Ik houd van de disco & vader content. Ze is met momenten relatable. Bv als het aankomt op haar afwezige kinderwens. Overigens ook enorm niet relatable op verschillende fronten hoor.

Maar anyways, zij heeft nu het concept van de kroegpraat. Ik ben hier eigenlijk sowieso al niet echt fan van (iets teveel hi-ha-ho lekker slettenbakken), maar nu heeft ze dus het concept “fooienpot” in het leven geroepen. Naar eigen zeggen om wat leuke dingen voor de kroeg op te zetten. Ik ben hier een beetje sceptisch over en ben benieuwd hoe ze dit wil gaan gebruiken tbv de kroegpraat

7 likes

Sceptisch omdat ze een tikkie aanbiedt bedoel je?

4 likes

Ja! Sorry dat van die tikkie kwam niet helemaal duidelijk naar voren. Wat wil ze met dat tikkie gaan doen?

3 likes

Ik vraag me ook altijd af wat voor soort mensen met het idee komen om zoiets op te zetten. Kan me daar zo weinig bij voorstellen. Dat je dan een influencer een bericht stuurt om te vragen of je geld kan bijdragen.

Maar ze zijn er blijkbaar wel want het idee kwam van haar volgers zegt ze.

4 likes

Ja dĂĄt begrijp ik dus ook niet zo goed. Ik zie vooral iemand die overduidelijk financieel gezien het beter voor elkaar heeft dan ikzelf en het komt nog geen seconde in me op om haar op wat voor manier dan ook te sponseren

9 likes

Waarschijnlijk wordt de ‘ fooienpot’ gebruikt om haar tweede huis in Italie te spekken of om op reis te gaan. Ben benieuwd.

4 likes

Maar dat hĂłeft toch ook niet? Dat is het hele idee van een fooi: je geeft het om iemand te bedanken voor de service. Niet blij met de service, prima: je betaalt niet.

Wederom (net als zo vaak in dit topic): dit is gewoon deels haar werk hĂš. Ze heeft geen vaste baan. Content maken op instagram verdient zij een deel van haar geld mee. Dus als zij dan elke maandagavond 3 uur werkt in die kroegpraat, en mensen willen daar een euro voor geven, prima toch?

20 likes

Is daar iets mis mee?

8 likes