Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Waar zeg ik dit dan?

3 likes

Niet letterlijk maar ik haalde dat eruit omdat je zegt dat je het prima vindt dat ze via ads/instagram geld verdient maar je de fooienpot niks vindt. Vroeg me meer af waarom je specifiek via die fooienpot geld verdienen niet ok vond.

3 likes

Ik heb het even getest en het werkt wel. De code haalt 50% van het bedrag af bij About You. Inderdaad wel shady manier van adverteren zo, maar het is dus legit. Nu ff dat nummer blokkeren want geen zin in reclame wel zin in korting.

11 likes

Wat een raar verhaal. Ik vraag me echt af hoe dat zit.
About you heeft die korting wel daadwerkelijk in hun eigen systeem staan/aangemaakt of beschikbaar neem ik aan. Njaa zullen we niet achter komen denk ik…

4 likes

Vind je dan dat ze soort van “dubbel” vangt? Als ze zowel die fooienpot introduceert (en geld krijgt) alsook hiermee content creëert (en via deals geld krijgt)?

4 likes

Ik ben een vlog van Gio aan het kijken dat hij in Toverland is. In het begin werd hij met een karretje rond gereden en dacht ik wat een onzin. Maar nu loopt hij in het park en heeft hij allemaal beveiligers mee omdat er alleen maar gillende fans achter hem aan lopen continu. Hoe kut als je niet eens meer normaal een dag naar een pretpark kan. Continu pushen voor een foto en zijn naam schreeuwen, lijkt mij echt verschrikkelijk zeg.

2 likes

Bizar he! Ik heb ze echt al bij 7 influencers gezien de afgelopen dagen

8 likes

Echt irritant
En kap met de abonnementisering van de samenleving

56 likes

Ze proberen dat abonnement op elke mogelijke manier aan je te slijten maar ‘particuliere’ gebruikers zoals ik krijgen maar 5 kortingscodes. Make it make sense, hahaha

5 likes

En auto’s, fietsen, matrassen, boodschappen, series, boeken, films, ondergoed, pantys, houd het dan nooit op :sob:

10 likes

Ik heb dus een abbo van Estrid en ik vind dit mega fijn. Scheermesjes zijn echt zoiets wat ik altijd te laat vervang of vergeet te halen.

Ja, ik ben echt een makkelijk influencer doelwit.

13 likes

Hahaha wat een schijt omschrijving. Maar ja, ik vind ze fijn!

9 likes

Ik heb ook een estrid mesje en vind het echt het fijnste mesje die ik ooit heb gehad eigenlijk, en heb best wel wat verschillende gehad. Normaal vind ik mesjes snel bot worden en ook dat zachte laagje wat een mesje achter laat vaak na een paar keer scheren al weg is. Deze estrid mesjes kan ik echt heeeel vaak gebruiken voor dat dat laagje ‘op’ is zeg maar haha (ok vage uitleg sorry weet niet hoe zoiets heet)

En abbonement… tsja. Je kan het stop zetten wanneer je wilt. Je kan ook een levering overslaan. Het is echt niet zo heftig als het klinkt, vind ik! En ik vind het tot nu toe juist wel fijn dat ik altijd mesjes in huis heb. En ik heb gewoon het abbonement gekozen waarmee je het minst vaak nieuwe mesjes krijgt. Dus volgens mij krijg ik maar 2x per jaar ofzo 4 nieuwe mesjes? En dat kost volgens mij maar een tientje? Ik vind het ideaal.

Daarnaast ben ik ook wel echt een sucker voor esthetisch mooie producten hoor hahah. En ik hou van kleurtjes. Dus ik vind het vet leuk staan in de douche. Als je dat niks boeit snap ik wel dat mensen het onnozel vinden.

10 likes

Ja ze blijven idd echt super lang scherp. Mijn volgende pakketje komt in januari maar volgens mij kan ik die nog wel uitstellen. Het jammere is wel dat er op mijn muren een coating zit waardoor hij niet blijft kleven. En zo’n tasje heb ik nooit gekregen. Maar verder, echt een fijn ding. De watermelon jelly douchecrème is ook heel fijn, de enige die ik nog gebruik.

3 likes

Ik heb uberhaupt het idee dat de hoge energierekeningen zich aan het uiten zijn in een super snel opgeschroefd tempo aan advertenties bij iedereen :rofl:

7 likes

Oké ik ben nu totaal geinfluenced door jullie, net besteld haha :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile:

13 likes

Ik ben ook Estrid fan ja, beste mesjes die ik ooit gehad heb. En heb een abo, maar je kunt hem zo instellen als je wilt en elk moment overslaan of stopzetten. Ideaal dus.

6 likes

Welke influencers hebben nu kortingscode dan? Ben ze nog niet tegengekomen en wel nieuwsgierig

8 likes

Fitmetlotte oa

4 likes

Jullie zijn de beste influencers. Altijd als mensen hier massaal enthousiast over iets zijn, heb ik het binnen een paar minuten besteld. Op insta vertrouw ik daarentegen niemand. Kom maar door met die scheermesjes.

100 likes