Ja volgensmij heeft Titia die allemaal gemaakt. Dat had Bonnie aan haar gevraagd.
Ah vandaar dat Titia zichzelf als enige nog een beetje nuchter heeft gefilmd
Ja iets intiems, m’n reet. De gemiddelde Nederlander nodigt ook minstens 6 collega’s uit die ze anders eecht niet buiten werk zien en die oom en tante die ze eens per 3 jaar zien. Nee echt vreselijk intiem allemaal
Ik snap dat het voor Bonnie en haar bonnies een hele happening was, maar soms is het ook wel mooi geweest. Ik heb iemand op FB die ook tot in de treure haar bruiloft van 10 jaar geleden nog wekelijks herpost, en dan heb ik wel iets van: poe poe, heb je der weer met die bruiloft.
Ja maar vrienden/familie/die ene vage kennis die je 1x per jaar spreekt uitnodigen vind ik toch wat anders dan je hele bruiloft op yt knallen
Nja volgens mij plaatsen veel mensen het op social media. Bij haar is haar leven haar werk dus ik vind het logisch dat ze dit ook groot filmt enzo. Dat ze er nu zo lang over doet vind ik ook overdreven. Ze haf het prima in een week kunnen doen.
Anouk Smulders, Sanny en Leontine Borsato zijn samen op vakantie en het is weer allemaal zo verschrikkelijk cringe/ongemakkelijk. Sanny zegt; we zijn zo geinspireerd door Afrika!!! (En nee, ze zijn niet in Zuid-Afrika), dan gaan ze het ineen hebben over hun inner animal en maken ze een mega cringe reel waar ze dierengeluiden maken
Ik wilde het net posten. Het is weer afschuwelijk, die foto’s!
Maar er zijn ook mensen die niet meer kijken omdat het juist alleen nog maar over de bruiloft gaat denk ik.
O ja dat was het haha!
Die foto met als caption “found my tribe”.
Zal het misschien wel te serieus nemen ofzoiets, maar vind het nogal respectloos.
Zeker als je de exacte betekenis van een stam weet;
Een stam is in de antropologie een gemeenschap van mensen die groot genoeg is om uit verschillende onderdelen te bestaan, maar waarin de economische situatie nog niet toelaat dat er een elite kan ontstaan.
Ik vond dit caption ook heel bizar
Ik vind alles aan die post en foto’s gewoon zó fout en walgelijk. Kan het niet goed onder woorden brengen, maar het is zo cringy, vooral omdat ze het zelf totaal niet doorheeft.
Ik vind het ook vreeselik, vooral de foto’s met de Maasai. Op de een of andere manier druipt white privilige er vanaf.
dit is helemaal niet de gangbare betekenis volgens mij?
Ja ik kan er echt niet bij met mijn hoofd. Dan ben je een witte vrouw met heel veel privileges, geboren in een welvarend land en van alle gemakken voorzien, wat gaat er dan in je hoofd om als je zoiets plaatst? “My tribe ”. Bah.
Vind dit altijd zo bizar. Als iemand post
“Ik ben in Frankrijk”
Dan is er toch niemand die zegt “oh cool, ik was ooit in Estland, Letland en Litouwen
“
ah ja denk dat een kort wikipedia artikel met 1 enkele bron ‘1. W. Blockmans & P. Hoppenbrouwers (2006): Eeuwen des onderscheids. Een geschiedenis van middeleeuws Europa , Bert Bakker, Amsterdam, blz. 42.’ vast precies correct en genuanceerd gaat uitleggen wat een stam is
Behalve ALLE AMERIKANEN DIE OOIT IN EUROPA ZIJN GEWEEST* dan
*of europese voorouders hebben natuurlijk