Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Haha ik heb ze ook net besteld, misschien beter voor in het opbiecht topic😅

4 likes

Zonde want wij hebben allemaal codes voor korting :money_with_wings:

8 likes

Ik vertrouw hier ook niet vaak oordelen :stuck_out_tongue: lees te vaak “echt mooie kwaliteit! [na 2x gebruiken]”

7 likes

Misschien een FF kortingscode vragen, want ik ga ze nu ook bestellen nav alle lyrische reacties hier

4 likes

Als iemand een eigen kortingscode heeft voor Estrid waardoor we beiden profiteren, hit me up want ik wil het al een tijdje proberen. Had het ook al een keer in het kortingscode topic gevraagd maar toen geen respons

3 likes

Heb jij de mesjes nu besteld omdat 5 forummers enthousiast zijn?

  • Ik was al een enthousiaste gebruiker
  • Jup
  • Nee ik heb wel een ruggengraat

0 stemmers

5 likes

Ik vertrouw forummers ook voor geen meter. Die kerstkoekjes waren ook helemaal niet zo geweldig.

36 likes

Een typische FF ontwikkeling wel, dat het erop uitdraait in een topic dat iedereen X koopt

10 likes

Hoe weten we hier zo zeker dat jullie niet stiekem bij het betreffende merk werken? :wink:

20 likes

In dat geval verdenk ik alvast @Gatenplant vanwege de zeer uitvoerige review

3 likes

Ja het begint met “ugh al die influencers lopen weer te dwepen met iets onnodigs”, vervolgens zeggen forummers “het is ook chill” en dan hoppa direct bestellen.

Ik vind dat eigenlijk best koopziek. Het is een ‘oplossing’ voor een ‘probleem’ dat eigenlijk bijna niemand heeft maar zichzelf aanpraat.

45 likes

Ik heb ze wel gesponsord gekregen, twee keer. En ging dan terug naar mijn oude mes omdat ik geen abbonoment wou. Maar geen enkel mesje haalde het bij die van Estrid en nu ben ik dus toch gezwicht voor de mesjes. Ze zijn oprecht geweldig. Ik heb dus mezelf geinfluenced :sob: tot zover mijn eerlijke review

Heb overigens nog nooit zulke gladde benen gehad :smirk:

4 likes

Nog niet maar ik heb zelf een abonnement gehad honderd jaar geleden op andere scheermesjes en die ben ik nog aan het wegwerken. Moet wel zeggen dat ik in de winkel nooit fijne en niet enorm dure scheermesjes heb gehad, dus als die op zijn zou ik het overwegen.

4 likes

Sowieso echt zonde om nog dit soort wegwerp shit te gebruiken denk ik. Die safety razors werken prima

20 likes

Haha nouja als je even mn profiel checkt dan heb je wel snel door dat ik hier niet ben gekomen speciaal om scheermesjes te promoten :upside_down_face:

5 likes

Jaa hier ben ik nou echt tevreden mee.

Maarja ik ben geen influencert

7 likes

Dit vind ik zo’n dooddoener. Ieder mag doen wat voor diegene werkt? Het is niet dat omdat ik dit scheermes gebruik ik schijt aan het milieu heb? Er zijn genoeg andere dingen die ik wel doe op gebied van duurzaamheid maar we hoeven niet bij elke aankoop een verantwoording af te leggen toch :wink:

17 likes

Even op je uitnodiging ingegaan en zie in je meest gelikete post staan dat je zo’n forum badje hebt gekocht en daarover zegt

Maar ik vind dit misschien nog wel fijner dan een normaal bad?! In een normaal bad kan ik soms niet echt een goede houding vinden, in dit bad kan je heerlijk gewoon zitten. Doordat het wat kleiner is zit je beter, omdat je aan alle kanten soort van steun hebt?

Als bad-ambassador van dit forum vind ik dit een hoogstverdachte tekst. Er is niets beter dan een gewoon bad.

17 likes

:joy::joy: ik denk dat ik misschien mezelf daarvan probeerde te overtuigen omdat ik weet dat ik de komende tig jaar nooit de middelen zal hebben om een Ă©cht ligbad te bezitten :’)

6 likes

En een echte feminist scheert zich niet!!

Nee maar ik moet er niet aan denken om zo’n abonnement te hebben en vind zo’n abonnement totaal niet ‘ideaal’ omdat je ‘altijd kunt pauzeren’ (zoals met hello fresh enzo altijd wordt geadverteerd). Dan moet je dus zo’n bedrijf zeggen ‘nee dit keer niet’ ipv dat je zelf soms iets bestelt/koopt omdat je het nodig hebt. Omgekeerde wereld en net zoveel werk alleen als je het vergeet zit je opgescheept met shit die je niet nodig had.

54 likes