Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja potver nu sta ik op het punt die estrid mesjes ook te bestellen :smiling_face_with_tear:.
Ik heb zoā€™n hekel aan scheermesjes kopen. Ik raak altijd overweldigd door de hoeveelheid keuze waardoor ik uiteindelijk alsnog zonder scheermesjes de winkel uitloop.

3 likes

Ben ik de enige die gewoon een jaar met een wegwerpmesje doet tot hij een keer kwijt raakt op vakantie en dan de volgende pakt uit dat pak gekocht in 2016?

159 likes

Haha same

6 likes

Dat is pas duurzaam!

4 likes

Over ā€œhet forumbadjeā€ gesproken, hoeveel van de hier aangekochte plastic badjes zouden intussen in de schuur of bij het grofvuil zijn beland?

21 likes

Ja ik herken het ā€˜probleemā€™ zonder scheer mesjes zitten ook totaal niet. Ik heb altijd wel ergens zoā€™n zak wegwerpmesjes van de action liggen voor mee op vakantie en een zakje met opzetstukken voor mā€™n gewone scheermesje.

Snap niet dat het minder mental load moet zijn om een abonnement te hebben zodat je ā€˜nooit zonderā€™ zit, ik zou zoals @grace zegt juist de mental load van het vergeten te cancellen hebben.

@EllaFitzgerald toevallig paste ik afgelopen zomer op een kat in een huis met zoā€™n badje en die mensen waren zelf ~1.60 en lyrisch. Ik met mā€™n 1.80 zat er met een pijnlijke knie en koude tieten in :pinched_fingers:t3:

29 likes

Het is ook voor de meeste mensen niet een echt probleem maar een probleem dat je wordt aangepraat zoals met 80% van dit soort nieuwe diensten. Dan wordt je leven pre dienst voorgesteld als het zwart-wit stukje van een tell sell reclame (oh NEE ik moet NU mijn benen scheren en kan anders absoluut nergens heen, oh hier vind ik nog een oud scheermesje AHHH BLOED!!). Terwijl ja hoe vaak heb je nou echt een urgent scheermesjesprobleem. Ga je niet dood aan toch

23 likes

still going strong.

9 likes

Zij was een van mijn lievelingsvloggers, maar ze had een tijd niet geĆ¼pload. Ik dacht: even kijken op insta. En helaas is ze echt totaal voor de standaard influencer life gegaan. Alles voor het algoritme, dus ook (niet zo subtiele) zelfpromotie.

7 likes

Ik snap je screenshot niet. Reageert ze op haar eigen of op andere accounts?

14 likes

Is dit een mesje met scheerzeep er al op, of moet je nog scheerschuim gebruiken?

2 likes

Sinds wanneer gebruikt niemand meer elektrische scheerappraten?

10 likes

Zit er al op

10 likes

Oh wat goed. Ik denk dat ik ze dan ook ga bestellen!

6 likes

Jaa of waxen of epilerenā€¦

Anyhow de fomo show is er weer. Kunnen we weer naar die zeikende tobi kijken.

9 likes

Ik gebruikte hem wel wekelijks! Maar de laatste keer dat ik hem gebruikt heb was in januari. Toen had ik schijnbaar in veel te warm water gezeten want bij het uit bad stappen ben ik flauw gevallen, voorover op mā€™n gezicht. Uit eindelijk de halve nacht in het ziekenhuis gezeten voor allerlei onderzoeken en scans. Sindsdien durfde ik er niet meer in :joy: maarrrr deze herfst ga ik hem eindelijk weer gebruiken hoor. Ik heb er weer helemaal zin in. Vriendinnen van mij hebben hem trouwens ook en gebruiken hem ook regelmatig!

4 likes

Sinds ik daar ingegroeide haren van krijg en dat mesje vervangen verdomme 30 euro kost. Dus nu epileer ik eigenlijk alleen mijn oksels en liezen. En al die zwarte haren op mā€™n kin en bovenlip :sob:

3 likes

Is dat een ding voor je oksels en benen? Ik heb dat nooit gebruikt/gezien/van gehoord. Alleen zoā€™n epileerding voor je bikinilijn

3 likes

Heb je nog nooit van een ladyshave gehoord?
Je gaat me niet weer oud laten voelen he.

13 likes

Ik vond het echt een leuke aflevering!!
Nu wil ik ook pasta met truffel

4 likes