Ah wist ik niet! Thanks.
Alsof het gaat om het compleet maken van een verzameling.
Nee die Amerikanen met Europees bloed weten juist altijd in procenten waar ze vandaan gekomen zijn.
Die zijn altijd anglo-scottish-Irish bijvoorbeeld.
Hahaha
Benieuwd hoe ons lachebekje Sannie zou grounden en shinen in de Centraal Afrikaanse Republiek, Somalië, Mali, Zuid Soedan of Burkina Faso
Ja en dat vertellen ze zodra ze horen dat je uit NL komt. Want zo dichtbij.
Nederland ligt ook tering dichtbij Engeland, tbf.
In veel Amerikaanse Staten ben je je eigen staat nog niet eens uit in de tijd dat wij in Parijs, Londen of Brussel zijn.
Hoorn van Afrika altijd lekker weer
Gewoon positief denken hoor
Ik vind dat altijd met Afrikaanse landen eigenlijk. Altijd op zoân kleinerende toon praten over de mensen die daar wonen.
Ik heb laatst trouwens die serie van Thomas StukTV in India gekeken en hoewel het concept leuk had kunnen zijn vond ik het ook allemaal vrij spottend en respectloos. Ookal is dat geen Afrikaans land.
Mijn vader heeft dit spel gekocht in Amerika en ik vond het wel toepasselijk hier
Wat zou het spannende nieuws van Lotte zijn? Samenwonen of zwanger of niets van dat alđ (ref naar wat ze zei over leuke video die eraan komt in dr laatste vlog)
Volgens mij woont ze al praktisch samen toch, inclusief gesponsorde post daarover
Haha oh echt? Ik heb al n tijdje niets meer van haar gekeken, viel me indd wel op dat ze in deze vlog een eigen kledingkast had staan bij dr vriend, dus dacht misschien zoiets!
Ah ik vind het zo stom hoe iedereen zit te haten dat Bonnie veel van haar bruiloft plaatst
Het is natuurlijk ook echt heel irritant als iemand een major life event heeft meegemaakt en vet gelukkig is en daar op haar eigen pagina iets over plaatst
Ohh nee, die video ook echt waar ze de bevolking uitzwaaien vanuit de bus. Super cringe
âIetsâ is in dit geval een understatement wel het is al 2 maanden lang alles wat ze plaatst. Ik vind dat irritant, anderen niet, nou prima toch. Vond het bij Annemerel toen ook echt too much.
En de âgestyldeâ kleding van Leontien, zogenaamd passend bij het land. Jenken
Het is echt weer net zo erg als toen ze gingen helpen op Curacao. Die vrouwen hebben echt geen schaamte. Je zou maar zoân plaat voor je kop hebben zeg, gewoon gĂȘnant
Je zou denken dat ze daar van geleerd hadden inderdaad maar nee hoor.
Ho ly shit what did I just watch