Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Over giften moet je ook belasting betalen

9 likes

Lijkt mij leuk als net5 hier nog een aflevering aan wijdt. De ondergang van

27 likes

“Ik vertrek, hoe is het nu met?”

11 likes

Ik had eigenlijk verwacht dat het heel succesvol zou zijn, alleen vanwege de naam van de Huismuts.

2 likes

Ik denk dat ze dat zelf ook hadden verwacht maar wonder boven wonder moet je toch ook kennis van zaken hebben om zo’n park uit te baten :woman_shrugging:

15 likes

Ik vond al dat ze het opvallend vaak op instagram had over huisjes die nog beschikbaar waren voor bepaalde weekenden. Het was zo vaak ‘een unieke kans op nog een beschikbaar huisje’, dat het voor mijn gevoel heel slecht liep. En met het slechte weer wil helemaal niemand daar een weekend in de middle of nowhere zitten lijkt me.

14 likes

De reviews waren/zijn vaak ook heel slecht. Behalve dan van degenen die ze goed kennen, goh.

11 likes

Ik had wel verwacht dat dit een succes zou worden omdat Rachel dat had gemanifesteerd. Wat is hier misgegaan? Beetje manifesteren en het leven en geluk lacht je toe toch, dan komt alles wat je wenst jouw kant op😜
Denk eigenlijk niet dat ze ooit gaan toegeven (als dat zo is) dat dit project niet gelukt is. Zal wel weer een draai aan worden gegeven als van dat het toch niets voor hen was of iets dergelijks

19 likes

Bonnie is getrouwd!! Prachtige foto’s :smiling_face_with_three_hearts:

https://www.instagram.com/p/CiVIiPMDPHD/?igshid=YmMyMTA2M2Y

edit: geen idee waarom ik nu geen preview krijg, maar foto’s staan dus op Instagram

91 likes

Ohhh wat een mooie foto’s en wat ziet ze er mooi uit!

13 likes

Waaaaauw prachtig :heart_eyes:

8 likes

ooooo :pleading_face:

5 likes

Ohh wat een mooie jurk😍

8 likes

Wow volgens mij echt een prrrrrachtige jurk

9 likes

Ze heeft wel eens in een vlog aangegeven dat hij zich erg ongemakkelijk voelt voor de camera, en dat hij daardoor ook nors/chagrijnig overkomt terwijl hij totaal niet zo is.

3 likes

Jaaa en vind het pak van Nick ook erg mooi! En leuke foto van het eerste moment haha

Edit- en wat ik ook echt heel leuk aan die eerste moment foto vind is dat hij haar aankijkt, ipv naar de jurk. Je zou maar zo’n prachtige foto van dat moment hebben!

23 likes

Aaah :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Vind het zo leuk voor Bonnie en Nick. Lief stel en leuke mensen met lieve vrienden :smiling_face_with_three_hearts:

Kijk al maanden geen vlogs meer op YT maar kijk echt uit naar de aftermovie van hun bruiloft, haha. Love bruiloften :grin::sparkles::champagne:

15 likes

Ooh wauw wat mooi! En inderdaad, wat een mooie foto van de first look :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Echt prachtig! Vind hun wel echt couple goals. Ze lijken het zo fijn te hebben samen.

8 likes