Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Wow prachtig, wat een mooie dierbare foto’s. Ben erg benieuwd naar haar jurk van de voorkant. En wat voor schoenen ze er uiteindelijk onder heeft gedragen haha.

8 likes

Jelle poste een foto van de voorkant! Vriendje van Bram op insta (weet niet of ik daar hier zomaar een screenshot van mag plaatsen)

10 likes

Ik was nieuwsgierig dus ik ging naar Jelle via Bram en in zijn stories zie je dat Titia ook mocht langskomen. Was daar niet zo’n gedoe over omdat zij op een wachtlijst zou zijn geplaatst of zo?

4 likes

Een wachtlijst? Voor een bruiloft? :no_mouth: Hoeveel mensen wilden naar die bruiloft dat gewoon een extra stoel aanschuiven niet voldoet? :sweat_smile:

3 likes

Please niet weer precies dit gesprek :smiling_face_with_tear:

45 likes

Ik heb al lang niet gelezen hier. Discussie hoeft niet opnieuw maar wil iemand dan even samenvatten hoe en wat? :sweat_smile:

4 likes

We hebben een zoekfunctie

6 likes

Bonnie had een beperkt aantal gasten die op de locatie pasten. Ging na de uitnodigingen van de bruiloft ineens closer met Titia om, wilde haar ook uitnodigen maar het zat al “vol”, dus Titia kon komen als er andere genodigden zouden afzeggen. Dat is gebeurt dus Tiets was er ook bij.

En doorrrrrrr. :wink:

15 likes

Ten tijde van uitnodigen waren ze nog niet close/bevriend. Een stoel aanschuiven kan niet zo maar, moet verzekeringstechnisch mogen (maximaal aantal mensen per locatie) en/of in het budget passen van het bruidspaar.

Dus de wachtlijst was meer dat ze haar zouden uitnodigen als er ruimte zou ontstaan in de gastenlijst. Wat de exacte reden was dat er geen stoel bij kon weet ik niet, ik volg Bonnie niet.

Net wel de foto’s even bekeken en wat zagen ze er prachtig uit!

7 likes

@Druppels maar je hoeft niet te reageren he? Ik vroeg jullie niks, dus super irritant om nietszeggende reacties te plaatsen om maar iets te zeggen.

‘Wachtlijst’, ‘wachtlijst Bonnie’ en ‘wachtlijst Titia’ leverde ook niks op in de zoekresultaten :+1:

@anon4775214 @Douwe @chiren thanks! Had helemaal niet gedacht aan verzekeringen. Fijn dat ze er toch bij kon zijn!

25 likes

Vind het best heftig dat jelle en bram zoveel al posten (jurk/taart) over die bruiloft, dat Bonnie dan niet zelf als eerste kan posten?

8 likes

Jaa ik vraag me ook af of bram zijn vlog hierover nu eerder online komt dan die van bonnie.
Aangezien bonnie nu een paar weken niks gaat posten.

7 likes

Hahaha de taart?? Alleen die onderste laag? Dat is toch totaal niet boeiend? Is bij elke bruidstaart hetzelfde

8 likes

Misschien hebben ze dat wel aan haar gevraagd en dat ze dat prima vond?

1 like

Meestal wordt dat toch vooraf duidelijk gecommuniceerd? Kan me haast niet voorstellen dat Bonnie en Nick hier niets over hebben laten weten.

6 likes

@alle reacties. Geloof heus wel dat bonnie & nick dat goed vonden. Vinden het zelf gewoon best intens, dat een prive/intiem evenement zo snel (door anderen) online gezet wordt. Verder geen oordeel, gewoon een andere wereld. Heb mn eigen bruiloft niet eens gedeeld, laat staan “zoveel” van een ander haha

6 likes

Ze deelt zelf de taart toch al in haar video

5 likes

Ik zou er echt geen moeite mee hebben als anderen iets zouden delen van mijn bruiloft.
Het is toch juist hartstikke leuk als zij er ook enthousiast over zijn.
Vind dat echt een beetje moeilijk doen om niets…

4 likes

Misschien moeten we alvast concluderen dat iedereen een andere voorkeur heeft voordat er weer een hele discussie over bruiloften ontstaat :sweat_smile:

39 likes

Hoe vaak wassen jullie een bruidstaart?

46 likes