Sorry hoor maar wat is er mis met witte vrouwen? Die inner animal video? Praat met jullie medemensen hoor😂
Laat me raden, onder die video honderden comments van vergelijkbare vrouwen die dit “haha heerlijk, zo lekker gek!” vinden?
Ik moet een palate cleanser voordat ik de comments aankan
Ugh Sanny schrijft ook letterlijk in haar caption dat ze door daar te verblijven ze de Masai steunen in geld, educatie en werk. White saviorism much?
Mwah dat is ‘gewoon’ hoe toerisme daar werkt
Sanny vond ik een paar jaar geleden echt nog wel leuk om te volgen maar de laatste 2 jaar oid is ze echt totaal niet meer relatable.
Ja ok, ik snap dat het toerisme is. Maar daar verblijven zou toch voor je eigen educatie moeten zijn? Bij haar komt het over alsof zij daar zorgen voor meer werk en educatie voor de mensen zelf. Het doel van hun reis is niet gewoon toerisme
Wat een belachelijke wijven zijn dit. Dat ze dit überhaupt doen en op social media posten, maar vooral ook dat ze zelf niet doorhebben wat een stereotyperend beeld ze neerzetten.
Ik weet niet of iemand zich dit nog herrinert maar ze doen me zo denken aan toen Claire in de serie Gooische vrouwen naar Afrika was geweest en helemaal geïnspireerd terug kwam in traditionele kleding en cringy uitspraken deed als ‘in Nederland hebben we de klok, in Afrika hebben we de tijd’.
Alleen dat was geacteerd, en deze vrouwen zijn for real.
Sanny is fervent liefhebber van kritische comments verwijderen & mensen blokkeren ja
Ugh die Anouk Smulders is ook weer van de partij. Wat een vreselijke vrouw vind ik dat. Deze vrouwen zijn zo ontzettend vol van zichzelf dat het gewoon pijnlijk is om naar te kijken. Echt totaaaal geen realistisch zelfbeeld.
Het is ook allemaal zo nep. ‘Laten we vooral doen alsof we het zooo leuk hebben en zulke goede vriendinnen zijn’ En dan zodra ze thuis zijn elkaar lekker belullen.
Ik blijkbaar ook want ik dacht dat het er 3 waren .
Sanny zegt in de comments wel dst het doel vakantie is
Wat zegt hij dan om dit te verantwoorden?
Ongelofelijk dit, wat een narcistisch witte mensen gedrag
Dit heeft (wederom) echt niks met narcisme te maken. Verder zouden deze vrouwen zich echt de ogen uit de kop mogen schamen.