Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind Indigo echt het ultieme voorbeeld van een pick me girl

17 likes

Past goed bij rijk. Kan hem niet meer aanzien haha.

18 likes

Hoezo dan?

3 likes

Thanks voor deze irritainment. Ik snap nooit hoe deze gast zoveel abonnees kan hebben.

3 likes

Ja dit. Dat ze er ook nog bij die resortfoto met een wijntje aan het zwembad zet; ‘ik had het ook helemaal niet zo luxe verwacht!!’

:sob:

11 likes

Ik snap niet zo goed waarom half Nederland wegloopt met dit meisje

6 likes

Knap, getint, blond en slank.

8 likes

En in Friesland wonen alleen witte mensen?

33 likes

Ik wil het niet voor Sanny opnemen maar ze heeft het over de wereldwijde vermindering van CO2-uitstoot en dat was inderdaad 6,4%. COVID curbed carbon emissions in 2020 — but not by much

Dat de term carbon footprint door vervuilende bedrijven bedacht is, klopt ook @Banananana. De mythe van de groene consument – De Groene Amsterdammer

Uiteraard is het wel enorm ergerlijk dat ze deze feitjes alleen inzet om haar eigen gedrag goed te praten en lachwekkend hoe ze zichzelf hier aan het verdedigen is. Het lijkt wel alsof ze deze reactie al van tevoren opgesteld had met al die feitjes en verwijzingen naar bronnen en ook al die volzinnen. (Dit heeft ze niet even snel tussen de dierenanimaties en het speerwerpen getypt zeg maar.) Own gewoon dat je een rijke influencer bent die niet zonder luxe kan en dat je die levensstijl kunt afkopen zonder het echt in je portemonnee te voelen.

11 likes

Ja dat was het punt niet. Punt is dat ze zegt dat het significant was maar ja toch, niet genoeg dus hoeft ze niks te veranderen.

5 likes

Is dat zo?

11 likes

Ze had ook net gereisd door Bali dus zal ook vast hebben bijgedragen

6 likes

Het houdt ook echt niet op?

14 likes

Je vraagt je af voor wie ze die ‘reis’ maken? ZO veel instagram stories en posts? Wie zit daarop te wachten?

4 likes

Zijzelf

26 likes

In haar naam zit meer ‘indo’ dan de rest.

:melting_face:

13 likes

heb de eerste drie minuten gekeken maar ik volg het gesprek gewoon niet?? komt echt over als twee mensen die denken dat letterlijk alles wat ze zeggen interessant voor anderen is

8 likes

Je zegt dat alsof dat iets negatiefs is :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dit. Wegblijven van het punt dat het een Jesy Nelson achtig verhaal wordt

7 likes

Waarom draagt ze ook nog marcos naam. Of zijn zij nog samen…

6 likes