Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oh ja dat wel. Maar ik heb daar nooit over nagedacht als optie. Dat is nog duurzamer natuurlijk

5 likes

Ik heb al verschillende van die apparaten geprobeerd, maar tot nu toe nooit helemaal glad meegekregen , op mn benen vaak toch nog met een scheemes eroverheen

6 likes

@Shaaar ik weet nog dat mn moeder daarmee aan kwam zetten toen ik begon met benen scheren 15 jaar geleden

ging een plaatje zoeken en het was volgens mij zelfs deze
image

hij staat op ebay als
VINTAGE RETRO PHILIPS LADYSHAVE : (

overigens was het een kutding waar je 200% stoppels aan overhield en 0 zachte benen
edit: en het was 21 jaar geleden geen 15 :+1:

30 likes

Ik heb nog steeds zon ding voor mn punani. Want ben altijd bang dat ik er een lip vanaf scheer en dit ding doet prima zn best.

13 likes

Ik gebruik voor mijn benen al jaren een ladyshave van de Action maar die laadt steeds minder goed op en is ook niet meer te koop, dus als iemand een aanrader heeft hoor ik het graag.

6 likes

Ahahaha ik ben 21 en gebruik een ladyshave, vind het echt geweldig, heb 1 keer ooit een wegwerp scheermesje geprobeerd maar vond het echt niet chill

@Edin Philips Satinshave

7 likes

Ik heb nooit echt begrepen wat een ladyshave is en wat het voordeel is toch gewoon een scheermes

4 likes

Je hebt er geen water of scheerschuim voor nodig

5 likes

Ik vind het echt super chill voor de herfst-winter periode, als ik gewoon iets minder harig wil zijn zonder al het werk.

9 likes

Ik vind die Estrid mesjes eigenlijk veel te scherp :skull:. Ik heb me tot ik dat mesje kocht nog nooit opengehaald met scheren en nu al een keer of 5 in een paar maanden. Maar je benen worden er inderdaad mega glad van.

4 likes

ik vind lichaamshaar scheren echt overdreven veel gedoe voor wat je er voor terugkrijgt. zonde om je er druk over te maken als je ook gewoon haar kan hebben

32 likes

Ja, ik heb wat van haar weggestreept. Snap dat het niet heel duidelijk ie. Maar het is haar eigen ‘webshop-account’, waarmee ze reageert op haar ‘influencer-account’. Dus eigenlijk gewoon hartjes naar zichzelf en terug. En dat op heel veel posts.

5 likes

Geen idee? Wordt iniedergeval nog steeds verkocht en ik ben er tevreden mee, maar ik ben ook niet iemand die het belangrijk vindt dat alles superglad is. Viel me op dat hier dus niemand dat doet. Vind het zelf ook fijner dan scheermesjes omdat de kans op wondjes kleiner is (ooit een nare ontsteking gehad)

@Luzarl ligt aan het type. Maar je hebt ze voor alle delen.

8 likes

Ik vind dit echt een mooi beoordelingscriterium voor elektrische apparaten.

18 likes

Hou op hoor want dalijk flikker ik ook nog zo’n ladyshave in m’n mand.

33 likes

Ik weet niet wat ik verkeerd doe met mijn Estrid scheermes maar heb hem nu 2 keer gebruikt en ik heb het idee dat ik veel sneller weer stoppels krijg? En dat plaklaagje erom wordt super slijmerig (? :sweat_smile:) waardoor het ook minder goed werkt.

4 likes

Wow deze heeft mijn moeder ook!

4 likes

De mensen die dit zeggen hebben over het algemeen niet dezelfde hoeveelheid (zwarte) haargroei als ik :smiling_face_with_tear:

10 likes

Scheermesjes graag verder bespreken in het Ontharingstopic.

21 likes

Ik zit er praktisch iedere dag in, nog steeds zooo blij mee😆

6 likes