Nou ja, overal een camera op zetten en alles de wereld in slingeren voelt voor mij redelijk narcistisch
Ja in dat kader had mw Smulders een heel kek koloniaal pakje aan inderdaad.
Nee dat is nĂet narcistisch, dat kun je egocentrisch noemen of weet ik veel wat, maar narcistisch zijn is zo veel meer dan dat, we moeten echt stoppen met dat woord overal voor te gebruiken.
Hahaha tijdens corona ging de uitstoot met 6,4% naar beneden, significant maar niet genoeg dus boeiennnnn, aldus Sanny
Que.
Lekker Leco lookje Leontien.
Vind het wel hilar dat Sannie zegt âhet is ook helemaal niet toeristischâ over een luxe compound met zwembad naast een Maasai dorp/gerund door Maasai
Voor wie denk je dat ze dat specifiek hebben gebouwd?
Haha en ze zijn naar Tanzania gaan fietsen of wat? Heerlijk, een paar bomen planten en het is weer goed.
Eerlijk is eerlijk, zonnepanelen hebben, geen vlees eten en elektrisch rijden is hoe dan ook een betere keuze dan de vervuilende alternatieven hiervan. Maar dit zegt ook vooral hoe makkelijk het is om als stinkend rijke influencers âduurzame keuzes te makenâ (te kopen) en zich daarmee zo goed te voelen dat ze alle domme dingen die ze zeggen en doen al hebben afgekocht.
Burkina fokking Faso
Ja mooi gezegd. Rijke(re) mensen en landen zorgen voor de meeste uitstoot. Maar alsnog weegt de uitstoot van bijvoorbeeld geen vlees eten pas na heel lang op tegen een vliegreis. Dus je gaan verdedigen door te noemen dat je elektrisch rijdt etc. vind ik altijd een beetje naĂŻef.
Ik vind Indigo echt het ultieme voorbeeld van een pick me girl
Past goed bij rijk. Kan hem niet meer aanzien haha.
Hoezo dan?
Thanks voor deze irritainment. Ik snap nooit hoe deze gast zoveel abonnees kan hebben.
Ja dit. Dat ze er ook nog bij die resortfoto met een wijntje aan het zwembad zet; âik had het ook helemaal niet zo luxe verwacht!!â
Ik snap niet zo goed waarom half Nederland wegloopt met dit meisje
Knap, getint, blond en slank.
En in Friesland wonen alleen witte mensen?
Ik wil het niet voor Sanny opnemen maar ze heeft het over de wereldwijde vermindering van CO2-uitstoot en dat was inderdaad 6,4%. COVID curbed carbon emissions in 2020 â but not by much
Dat de term carbon footprint door vervuilende bedrijven bedacht is, klopt ook @Banananana. De mythe van de groene consument â De Groene Amsterdammer
Uiteraard is het wel enorm ergerlijk dat ze deze feitjes alleen inzet om haar eigen gedrag goed te praten en lachwekkend hoe ze zichzelf hier aan het verdedigen is. Het lijkt wel alsof ze deze reactie al van tevoren opgesteld had met al die feitjes en verwijzingen naar bronnen en ook al die volzinnen. (Dit heeft ze niet even snel tussen de dierenanimaties en het speerwerpen getypt zeg maar.) Own gewoon dat je een rijke influencer bent die niet zonder luxe kan en dat je die levensstijl kunt afkopen zonder het echt in je portemonnee te voelen.
Ja dat was het punt niet. Punt is dat ze zegt dat het significant was maar ja toch, niet genoeg dus hoeft ze niks te veranderen.