Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik gebruik ‘m ook nog!! :bathtub: topding af en toe echt lekker

3 likes

Ik moet even een random YT ergernis kwijt:

Shorts. Mag dit aub heel snel verdwijnen? Meest irritante ooit.

Zoveel YT’ers die ik volg gebruiken het om één “reel” op zowel insta, tiktok én youtube te delen. Gewoon alleen maar dezelfde content. En vaak heb ik het ook al gezien omdat het een outtake is van hun gewone video.

Het vervuilt mijn YT feed gewoon enorm en ik kijk er niet naar. Ik verberg ze nu steeds van mijn feed maar ik wou dat er een optie was om ze helemaal niet meer in mijn abonnementen overzicht te zien.

46 likes

Random feel good video van de dag :joy:

Ik zou willen dat ik in het dagelijks leven 10% van zijn toewijding had :sob: Wat een edit haha

16 likes

@oliverqueen dit! Vind het ook ZO irritant dat ze tussen de gewone video’s staan in mijn abonnementenoverzicht. Soms ben ik alleen maar voorbij shorts aan het scrollen voor er een gewone video komt. Maak dan 2 tapjes videos/shorts.

8 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ontharingstopic

Een van de hoogtepunten van Claire in New York was het stoep zitten. Bij die grote herenhuizen.
Lunchen op de trappen.

As dat echt een ding is in New York hè, vraag ik mij af. Woont daar dan niemand? Hoe irritant is het als een groep mensen voor je voordeur zitten te lunchen??

14 likes

Die zijn er denk ik aan gewend ofzo? Zou er zelf niet zo op zitten wachten. Of gewoon een grote blaffende hond in huis nemen dat ze niet eens op je trap durven gaan zitten. :grin:

7 likes

Of zo’n spotlight met bewegingssensor op hun giegel

8 likes

Ja wauw als ik 14 miljoen neertel voor een huis dan zou ik echt stroom op die trappen zetten, rot op van mijn trap.

46 likes

Die prijzen ook hè. :exploding_head:

5 likes

Nieuwe Glam&Gore! :partying_face:

4 likes

Het houdt echt niet op met al de bruiloft content van Bonnie my god! Naast die “Wedding wednesday” post ze dagelijks ook gewoon foto’s, reels en tiktoks. Die heeft een voorraad aan content gemaakt die dag voor 10 jaar😂

4 likes

Ohhh leuk! Ik keek haar video’s echt heel graag.

Ik hoop ook altijd dat Petrilude een comeback maakt.

Oeh of Sokolum79!

4 likes

Nu ook weer een first drink, last drink. Echt, who cares?

11 likes

Misschien omdat het samen met haar vriend is, maar ik vind deze video echt te irritant. Terwijl ik haar vroeger echt altijd keek

4 likes

Het houdt ook echt niet op met deze posts.

9 likes

Inderdaad zeg! Ik vind het echt zo’n raar verschijnsel.

Het toppunt van verbazing had ik vandaag bij Chelsea van The Financial Diet. Ze had voor 88 dollar per maand een 2e handkleding ‘huur’ abonnement :tired_face:
Ik vond het ook niets voor haar om zoiets te promoten eerlijk gezegd

3 likes

Dit vind ik eigenlijk wel anders want kleding is ook een goed dat je door kunt geven en kunt ‘hergebruiken’ zonder dat het onhygiënisch is (scheermesjes, tandenborstels), of die direct in waarde verminderen omdat je het op eet/drinkt, of een heel beperkte houdbaarheidsduur heeft (bloemen). Ik herken wel dat je uitgekeken kan zijn op bepaalde kleding terwijl het nog in prima staat is.

2 likes

Ik zag dat Shane Dawson volgende week weer met een nieuwe ‘documentaire’ komt over… Jeffree Starr lol. Kan niet wachten op die train wreck van volslagen idioten.

22 likes

Klopt, kleding is wel een ander product, naar ik vind 88 euro per maand best veel voor kleding die je weer inlevert (je kan daarna dingen nog kopen als je echt verknocht bent geraakt met soms wel 50% korting tov nieuwprijs (vind ik vrij weinig korting voor tweedehands spul))
De hele bestel economie staat me enorm tegen. Waarom is bijna iedereen te beroerd om gewoon de boodschappen-/shopronde te plannen en zelf te maken?
Ipv zit de weg vol met overspannen pakketbezorgers

5 likes