Misschien omdat ze dan dezelfde achternaam heeft als haar kinderen?
Ze had toch een nieuwe vlam?
Ik ging googelen: ze is verified en dan mag je je username niet meer aanpassen.
Jeetje wat kut.
Ja, maar ik snap de regels wel. Als ik haar was zou ik dan gewoon de badge laten verwijderen en alsnog mijn username veranderen
Eventjes voor de duidelijkheid deze mensen noemen Rijk en Indigo?
Ja rijk is het broertje van tim hofman, die ken je misschien wel. Van BOOS, die hadden toen een aflevering gemaakt over de misstanden bij the voice. En Indigo heeft meegedaan aan de bachelor
Nee ze heten rijk en indigo
Ja Boos ken ik wel en Tim daardoor ook. Vreemde naamkeuzes. Wel ideaal als je beroemd wilt worden.
Ja dit helpt wel met āmanifesterenā ook
Rijk is juist een hele ouderwetse naam. Rijk de gooier ofzo? Ik ga effe googlen. Zie hieronder.
Die film. Iemand ooit gezien?
Rijk is niet zon gekke naam. In het engels is het Richie ook best wel een veel voorkomende naam.
Mss komt het doordat ik uit Vlaanderen kom. Had de naam Rijk nog nooit gehoord. Net als Indigo.
Maar hoe meer ik het hoor kan ik er wel iets in vinden.
Wat mij āopvielā in die bruiloft video van Bonnie is hoeveel trots ze lijkt te halen uit de bevestigende reacties van mensen op de meest kleine dingen. āIedereen lag heeeelemaal in een deuk om de grap die ik maakteā. Vond t soms echt cringy.
Rijk is inderdaad een relatief ouderwetse naam, ken er wel een paar. Indigo ken ik ook niet als voornaam.
Zou dit niet zijn omdat zij helemaal geen directe collegaās heeft die een keer om je kunnen lachen of je een compliment geven? Dit is de enige feedback die ze krijgt, snap ergens wel dat het dan goed voelt.
Iets heel anders, ik kijk af en toe een vlog van Gio (ook weer zoān vraagstuk waarom ik dat doe, geen idee) maar die jongen is echt zoān rare. Hij ging Jade pranken door te doen alsof hij zo agressief was nadat hij een potje Fifa had verloren, dat hij voor haar gezicht in woede uitbarstte en zān controller kapot smeet op de grond. Echt een goeie grap om haar op zoān manier te laten schrikken zeg tjee. De aanleiding van deze hilarische prank was tevens dat hij kortgeleden echt een keer zoān uitbarsting had en Jade tegen hem had uitgesproken dat ze dat heel kut vond.
Hij ramt ook de hele tijd op haar toeter als ze aan het rijden is op drukke wegen (ze heeft net haar rijbewijs) terwijl ze hem constant vraagt daar mee te stoppen.
Jade als je hier meeleest. Run girl
Van een rijke jongen? Denk niet dat ze dat doet.
Denk dat ze zelf ook niet verlegen zit om geld met haar volgersaantal
Ze kan prima voor haarzelf zorgen volgens mij. Hij heeft haar gewoon gegroomd maar waar zij volwassen wordt blijft hij hangen op standje puber.