Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ze hadden laatst ook samen een Q&A en daarin werd de vraag gesteld wanneer Gio wist dat Jade de ware was. En zijn antwoord was… Sinds het moment dat zij zo lekker begon te zorgen voor hem. En dan denk je misschien komt daarna nog wat liefs en het besef dat het misschien een lullig antwoord is, maar nee. Hij gaat nog uitgebreid uitleggen dat hij het nodig heeft dat iemand voor hem kookt, boodschappen doet en ontbijtjes maakt :sweat_smile:

Overigens komt Jade over als een superlieve meid en Gio als een irritante puber. Ben blij dat ze nu haar rijbewijs heeft en lekker op pad kan, in plaats van alleen maar zijn huisvrouwtje uithangen.

18 likes

14?!?!? :open_mouth: kreeg zij toen een relatie met hem of zocht hij toen al contact met haar? Allebei kut trouwens maar toch.

6 likes

Omg gatverdamme, wtf is mis met hem. :angry:

4 likes

Het sneue is ook stel het gaat ooit uit ofzo dan staat het ook allemaal zo op youtube.
Eigenlijk netzoals met famke louise die met die vage jongens omging en steeds ook werd gezien als dat gekke meisje van die youtube pranks.

7 likes

Nou wat denken jullie, Lotte heeft vanmiddag groot nieuws. Wat kan het zijn?

Stiekem denk ik dat het misschien een mededeling is dat haar nieuwe vriend nu wel in beeld gaat komen terwijl ze iedereen wil laten denken dat ze gaat samenwonen of zwanger is of iets dergelijks.

4 likes

Ik weet niet of ze dat echt ‘groot nieuws’ zou noemen.

Denk zelf wel gewoon samenwonen, in Den Bosch. Gezien de Bossche bol en dat ze laatste tijd veel foto’s ook in Den Bosch plaatst.

4 likes

Lol, zo bedoelde ik het helemaal niet maar prima.

Goh, gek grapje.

7 likes

Ik zag laatst ook een video van Jade en Gio en ik moet zeggen zij was 100% leuker dan ik had gedacht en hij 100% kutter.

En niet dat ik positief over Gio dacht of per se negatief over Jade, maar hij was toen ook de hele tijd terwijl zij aan het rijden was haar aan het jennen omdat ze niet wilde bumperkleven en hij ging steeds toeteren terwijl zij veilig wilde rijden.

Ze verdient echt een betere vriend. Maar daar komt ze vanzelf wel achter hopelijk.

30 likes

Het was geen grap. Er zit een kern van waarheid in. Ik denk dat uit een toxic relatie stappen waar een bepaalde levensstijl je norm is geworden lastiger is. Ja ze kan zichzelf vast mega goed onderhouden met haar instagram maar niet het leventje dat ze nu leid waar je een range rover voor je verjaardag krijgt en in een bizar huis woont. Net zoals dat kinderen bijv een factor kunnen zijn waarom je minder snel een punt zou zetten achter een toxic relatie, evt schulden whatever. Ik denk persoonlijk dat dat de stap groter maakt. Hoop voor haat dat ze het wel in gaat zien en haar spullen pakt. :+1:t3:

5 likes

Dat denk ik zelf ook. Ze is volgens mij nog maar weinig thuis in Utrecht.

2 likes

Die indruk kreeg ik door je emoticongebruik.

2 likes

Begrijp ik, maar nogmaals niet zo bedoeld.

6 likes

Haha die range rover heeft ze zelf gekocht

Denk eerlijk gezegd dat zij meer loaded is dan Gio maar zij dweept er niet zo mee

5 likes

Kan me niet voorstellen dat geld hier het probleem is hoor. Ze doen het financieel allebei erg goed, hebben vergelijkbare volgersaantallen. Ik zet volledig in op leeftijd en een omgeving die te dom is om dat in te zien

9 likes

Ik denk dat het bij hun soieso ten eerste de leeftijd is. Maar misschien dat ze het ook niet inziet omdat ze kritische berichten omtrend hun relatie ook zien als “haat comments”

3 likes

Maar haar volgers zijn wel enorm gestegen sinds zij met Gio is. Ze zegt ook vaak dat ze dat aan hem te danken heeft. Dus zij kijkt gewoon al vanaf 14-jarige leeftijd tegen hem op. Eerst als fan en nu ook als vriendin zijnde. Voor haar voelt dit leven met hem waarschijnlijk als een droom die werkelijkheid wordt.

8 likes

Ja je hebt helemaal gelijk. Het is gewoon volledig ongezond wat hij gedaan heeft/doet. En eng.
Overigens zat hij toen bij Robbert Rodenburg te janken dat mensen hem pedo noemen en dat hij dat echt belachelijk gedrag vind maar ondertussen maakt hij nog steeds zelf grappen over “nou, nu ben je oud genoeg he Jade” als ze uitgaan of “die pedopas kan ik weer inleveren”. Hij weet zelf heel goed wat zijn plan was en is, creep.

16 likes

Okeetjes

32 likes

Lotte gaat inderdaad samenwonen

4 likes