Rijk is niet zon gekke naam. In het engels is het Richie ook best wel een veel voorkomende naam.
Mss komt het doordat ik uit Vlaanderen kom. Had de naam Rijk nog nooit gehoord. Net als Indigo.
Maar hoe meer ik het hoor kan ik er wel iets in vinden.
Wat mij “opviel” in die bruiloft video van Bonnie is hoeveel trots ze lijkt te halen uit de bevestigende reacties van mensen op de meest kleine dingen. “Iedereen lag heeeelemaal in een deuk om de grap die ik maakte”. Vond t soms echt cringy.
Rijk is inderdaad een relatief ouderwetse naam, ken er wel een paar. Indigo ken ik ook niet als voornaam.
Zou dit niet zijn omdat zij helemaal geen directe collega’s heeft die een keer om je kunnen lachen of je een compliment geven? Dit is de enige feedback die ze krijgt, snap ergens wel dat het dan goed voelt.
Iets heel anders, ik kijk af en toe een vlog van Gio (ook weer zo’n vraagstuk waarom ik dat doe, geen idee) maar die jongen is echt zo’n rare. Hij ging Jade pranken door te doen alsof hij zo agressief was nadat hij een potje Fifa had verloren, dat hij voor haar gezicht in woede uitbarstte en z’n controller kapot smeet op de grond. Echt een goeie grap om haar op zo’n manier te laten schrikken zeg tjee. De aanleiding van deze hilarische prank was tevens dat hij kortgeleden echt een keer zo’n uitbarsting had en Jade tegen hem had uitgesproken dat ze dat heel kut vond.
Hij ramt ook de hele tijd op haar toeter als ze aan het rijden is op drukke wegen (ze heeft net haar rijbewijs) terwijl ze hem constant vraagt daar mee te stoppen.
Jade als je hier meeleest. Run girl
Van een rijke jongen? Denk niet dat ze dat doet.
Denk dat ze zelf ook niet verlegen zit om geld met haar volgersaantal
Ze kan prima voor haarzelf zorgen volgens mij. Hij heeft haar gewoon gegroomd maar waar zij volwassen wordt blijft hij hangen op standje puber.
Ze hadden laatst ook samen een Q&A en daarin werd de vraag gesteld wanneer Gio wist dat Jade de ware was. En zijn antwoord was… Sinds het moment dat zij zo lekker begon te zorgen voor hem. En dan denk je misschien komt daarna nog wat liefs en het besef dat het misschien een lullig antwoord is, maar nee. Hij gaat nog uitgebreid uitleggen dat hij het nodig heeft dat iemand voor hem kookt, boodschappen doet en ontbijtjes maakt
Overigens komt Jade over als een superlieve meid en Gio als een irritante puber. Ben blij dat ze nu haar rijbewijs heeft en lekker op pad kan, in plaats van alleen maar zijn huisvrouwtje uithangen.
14?!?!? kreeg zij toen een relatie met hem of zocht hij toen al contact met haar? Allebei kut trouwens maar toch.
Omg gatverdamme, wtf is mis met hem.
Het sneue is ook stel het gaat ooit uit ofzo dan staat het ook allemaal zo op youtube.
Eigenlijk netzoals met famke louise die met die vage jongens omging en steeds ook werd gezien als dat gekke meisje van die youtube pranks.
Nou wat denken jullie, Lotte heeft vanmiddag groot nieuws. Wat kan het zijn?
Stiekem denk ik dat het misschien een mededeling is dat haar nieuwe vriend nu wel in beeld gaat komen terwijl ze iedereen wil laten denken dat ze gaat samenwonen of zwanger is of iets dergelijks.
Ik weet niet of ze dat echt ‘groot nieuws’ zou noemen.
Denk zelf wel gewoon samenwonen, in Den Bosch. Gezien de Bossche bol en dat ze laatste tijd veel foto’s ook in Den Bosch plaatst.
Lol, zo bedoelde ik het helemaal niet maar prima.
Goh, gek grapje.
Ik zag laatst ook een video van Jade en Gio en ik moet zeggen zij was 100% leuker dan ik had gedacht en hij 100% kutter.
En niet dat ik positief over Gio dacht of per se negatief over Jade, maar hij was toen ook de hele tijd terwijl zij aan het rijden was haar aan het jennen omdat ze niet wilde bumperkleven en hij ging steeds toeteren terwijl zij veilig wilde rijden.
Ze verdient echt een betere vriend. Maar daar komt ze vanzelf wel achter hopelijk.
Het was geen grap. Er zit een kern van waarheid in. Ik denk dat uit een toxic relatie stappen waar een bepaalde levensstijl je norm is geworden lastiger is. Ja ze kan zichzelf vast mega goed onderhouden met haar instagram maar niet het leventje dat ze nu leid waar je een range rover voor je verjaardag krijgt en in een bizar huis woont. Net zoals dat kinderen bijv een factor kunnen zijn waarom je minder snel een punt zou zetten achter een toxic relatie, evt schulden whatever. Ik denk persoonlijk dat dat de stap groter maakt. Hoop voor haat dat ze het wel in gaat zien en haar spullen pakt.