Leuk voor d’r! Vind t wel tof om te zien hoe ze helemaal ‘tot leven’ is gekomen sinds ze weg is bij d’r ex.
Wat betreft omgeving, haar moeder komt wel eens langs in de vlogs, dan worden er ook regelmatig grappen gemaakt over leeftijdsverschil etc en dat lijkt ze helemaal oké te vinden en eerder te stimuleren dan haar te laten zien in wat voor relatie ze zich bevindt. Datzelfde geldt voor de ouders van Gio. Beide moeders hebben zich op instagram ook wel eens uitgesproken, toen er gedoe was over die relatie.
Zijn natuurlijk maar momentopnames, weet ook niet wat je er het beste mee kunt doen als je kind in zo’n relatie zit. Maar ik hoop dat ze gaat zien dat dit niet oké is. Net als de grappen die over/met haar gemaakt worden, een vriend van Gio die een tatoeage zet met haar naam etc.
Disappointed but not suprised
Ja die moeders zijn compleet ignorant. Die moeder van Gio (lieve vrouw lijkt me overigens) maakt er ook vaak een punt van dat je als vrouw voor je man moet koken, die stond ook laatst te janken toen haar dochter zelf hapjes ging bereiden voor haar eigen verjaardag omdat ze het meestal zelf deed, dat vond ze een hele emotionele stap…dat haar dochter haar eigen feestje moest gaan regelen. Dus dat Gio opgevoed is met het idee dat een vrouw voor hem moet zorgen is er gewoon ingegoten.
Hoop voor Jade dat ze snel inziet dat ze niet leeft om voor Gio te zorgen en dat er leukere en zelfstandigere mannen bestaan.
Dat is precies wat ik bedoel. Vind ook niet dat je als ouder een relatie moet verbieden, maar jolig doen om zo’n leeftijdsverschil vind ik ook vrij bijzonder
Ohhhhhhh
Ik zie een story hij Sanny waarin ze iemand anders story repost. Deze persoon is een stap-budget aan het aanvragen.
Wrs is het een stille hint dat je het stap budget ook voor hun cursus kan aanvragen.
Soms (nee, regelmatig) vraag ik me echt af waar die mensen in Den Haag mee bezig zijn. Het is toch allemaal te gek voor woorden.
Edit; ik heb de story nog eens bekeken. Het lijkt er op dat de originele plaatser na de cursus van Sanny tot inzichten kwam en zich nu verder gaat ontwikkelen, wrs gefinancierd door het Stap-budget
Huh, kan dit? Kan toch alleen als ze in een scholingsregister staan? Daarvoor heb je als opleider allerlei keurmerken voor nodig
Je kan het stapbudget kennelijk ook inzetten bij Crypto coaches (daar uitte Sander Schimmelpenninck kritiek over - heb het zelf niet gecontroleer)
Radar heeft hier toevallig net een item over gemaakt, het werkt heel scheef:
Ging de story er niet over dat die vrouw sinds dat ze de cursus doet nieuwe inzichten heeft en nu weer gaat studeren?
Ja je zou gelijk kunnen hebben! Die tekst was me helemaal niet oogevallen toen ik de eerste keer keek.
Zoals mensen die wel naar een hoge school gaan, maar dat het voor hogescholen erg lastig in om in het register te komen en je dan dus geen stapbudget aan kan vragen. En door het fantastische stap budget, kun je het ook niet meer aftrekken van de belastingdienst.
Ik ben zo blij met het Stap-budget…
Ja vreeselik vind ik dit. Zoals die Madelon Vos pff.
Die TikToks van Bonnie over Nick en de verbouwing van Dirk van de Broek, vindt toch niemand boven de 12 leuk
Of nja de eerste was misschien grappig maar 7 delen had niet gehoeven
Maar dat is Bonnie, die gaat maar door en door met content plaatsen wat ook maar een paar keer leuk is.
Ik heb het idee dat Bonnie dat wel vaker doet, onderwerpen nét iets te lang ‘uitmelken’/terug laten keren. De verhuizing, haar boek, de bruiloft, deze filmpjes. Is ook best lastig inschatten wanneer mensen iets wel mooi vinden geweest, denk ik. En een groot deel van haar volgers wordt het volgens mij ook nooit zat
Love Bonnie maar ik vind het wel hilarisch dat ze in haar laatste video zegt dat Nick himself geen zin meer heeft om steeds over de bruiloft te praten.
Wil jij niet zon stuk vloer.
Ja en dan noem je haar Floorie
Oke Thierry