Dat denk ik zelf ook. Ze is volgens mij nog maar weinig thuis in Utrecht.
Die indruk kreeg ik door je emoticongebruik.
Begrijp ik, maar nogmaals niet zo bedoeld.
Haha die range rover heeft ze zelf gekocht
Denk eerlijk gezegd dat zij meer loaded is dan Gio maar zij dweept er niet zo mee
Kan me niet voorstellen dat geld hier het probleem is hoor. Ze doen het financieel allebei erg goed, hebben vergelijkbare volgersaantallen. Ik zet volledig in op leeftijd en een omgeving die te dom is om dat in te zien
Ik denk dat het bij hun soieso ten eerste de leeftijd is. Maar misschien dat ze het ook niet inziet omdat ze kritische berichten omtrend hun relatie ook zien als “haat comments”
Maar haar volgers zijn wel enorm gestegen sinds zij met Gio is. Ze zegt ook vaak dat ze dat aan hem te danken heeft. Dus zij kijkt gewoon al vanaf 14-jarige leeftijd tegen hem op. Eerst als fan en nu ook als vriendin zijnde. Voor haar voelt dit leven met hem waarschijnlijk als een droom die werkelijkheid wordt.
Oh brb even planten spon fixen
Ja je hebt helemaal gelijk. Het is gewoon volledig ongezond wat hij gedaan heeft/doet. En eng.
Overigens zat hij toen bij Robbert Rodenburg te janken dat mensen hem pedo noemen en dat hij dat echt belachelijk gedrag vind maar ondertussen maakt hij nog steeds zelf grappen over “nou, nu ben je oud genoeg he Jade” als ze uitgaan of “die pedopas kan ik weer inleveren”. Hij weet zelf heel goed wat zijn plan was en is, creep.
Lotte gaat inderdaad samenwonen
Leuk voor d’r! Vind t wel tof om te zien hoe ze helemaal ‘tot leven’ is gekomen sinds ze weg is bij d’r ex.
Wat betreft omgeving, haar moeder komt wel eens langs in de vlogs, dan worden er ook regelmatig grappen gemaakt over leeftijdsverschil etc en dat lijkt ze helemaal oké te vinden en eerder te stimuleren dan haar te laten zien in wat voor relatie ze zich bevindt. Datzelfde geldt voor de ouders van Gio. Beide moeders hebben zich op instagram ook wel eens uitgesproken, toen er gedoe was over die relatie.
Zijn natuurlijk maar momentopnames, weet ook niet wat je er het beste mee kunt doen als je kind in zo’n relatie zit. Maar ik hoop dat ze gaat zien dat dit niet oké is. Net als de grappen die over/met haar gemaakt worden, een vriend van Gio die een tatoeage zet met haar naam etc.
Disappointed but not suprised
Ja die moeders zijn compleet ignorant. Die moeder van Gio (lieve vrouw lijkt me overigens) maakt er ook vaak een punt van dat je als vrouw voor je man moet koken, die stond ook laatst te janken toen haar dochter zelf hapjes ging bereiden voor haar eigen verjaardag omdat ze het meestal zelf deed, dat vond ze een hele emotionele stap…dat haar dochter haar eigen feestje moest gaan regelen. Dus dat Gio opgevoed is met het idee dat een vrouw voor hem moet zorgen is er gewoon ingegoten.
Hoop voor Jade dat ze snel inziet dat ze niet leeft om voor Gio te zorgen en dat er leukere en zelfstandigere mannen bestaan.
Dat is precies wat ik bedoel. Vind ook niet dat je als ouder een relatie moet verbieden, maar jolig doen om zo’n leeftijdsverschil vind ik ook vrij bijzonder
Ohhhhhhh
Ik zie een story hij Sanny waarin ze iemand anders story repost. Deze persoon is een stap-budget aan het aanvragen.
Wrs is het een stille hint dat je het stap budget ook voor hun cursus kan aanvragen.
Soms (nee, regelmatig) vraag ik me echt af waar die mensen in Den Haag mee bezig zijn. Het is toch allemaal te gek voor woorden.
Edit; ik heb de story nog eens bekeken. Het lijkt er op dat de originele plaatser na de cursus van Sanny tot inzichten kwam en zich nu verder gaat ontwikkelen, wrs gefinancierd door het Stap-budget
Huh, kan dit? Kan toch alleen als ze in een scholingsregister staan? Daarvoor heb je als opleider allerlei keurmerken voor nodig
Je kan het stapbudget kennelijk ook inzetten bij Crypto coaches (daar uitte Sander Schimmelpenninck kritiek over - heb het zelf niet gecontroleer)
Radar heeft hier toevallig net een item over gemaakt, het werkt heel scheef: