Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Huh?

Heb ik Thierry B per ongeluk gequote of schaar jij een ieder die zich kritisch uitlaat over wat er gebeurt in NL per definitie in het kamp van Thierry? In geval van het tweede; heel raar.

40 likes

Je hoeft geen Thierry-sympatisant te zijn om kritisch te zijn op de overheid. Ze zijn erg goed in het zelf vernaggelen van hun imago, helaas.

41 likes

Wat een rare comment. Jij vind het verder wel allemaal lekker gaan in onze overheid?

10 likes

Rustagh. Ik vind het gewoon een rare overdreven opmerking in deze context

4 likes

:roll_eyes: want ik stond als een viswijf tegen je aan te schreeuwen.

20 likes

Als je aanslaat op het rare en overdrevene had je me ook Emile Ratelband kunnen noemen :upside_down_face:

6 likes

Ja want die staat bekend als een groot criticaster van de overheid

Nienke Plas die een soort psychologische draai probeert te geven aan Kanye’s gedrag en een soort mediator aan het spelen is ofzo? Ze blijft telkens hetzelfde zeggen, dat je niet zomaar mensen moet cancellen want hun mentale staat (Of zoals ze het zelf noemt, ‘Geestesziek’ :zipper_mouth_face:).

11 likes

Zij is ook vriendinnen met Glennis Grace, ik denk dat de cancelcultuur een gevoelig onderwerpje is nu

4 likes

Lijkt me vooral ook heel onpraktisch?

8 likes

Harteloos

21 likes

Genieten weer.

9 likes

Je vat het te serieus op.

8 likes

Zaterdag!!! Zo’n zin in, vond de vorige delen echt 5 sterren.

30 likes

Ik vind dat concept van Daelorian wel leuk (ze praat over de mentale gevolgen van reality tv), maar ik vind haar voice over- en interviewskills echt niet goed. Ze praat zo onduidelijk, ik hoop dat ze daar nog in groeit.

5 likes

Die reels van Elise met al die jurken van MW.
Ik vind die pasvormen van de eerste 3 jurkje heel raar, niet echt goede reclame voor die jurken.
Overigens vind ik die rode heel mooi bij haar staan!

5 likes

Is het niet omdat ze zwanger is en de jurken daar niet helemaal op aangepast zijn?

2 likes

Ze lijken eerlijk gezegd gewoon 3 maten te groot.

17 likes

Ja ik dacht ook al dit is echt geen reclame zo. Ze is natuurlijk zwanger dus past haar gebruikelijke maat niet maar het is voor dit soort jurken niet de oplossing om dan maar twee maten te groot te kopen zodat je buik erin past maar je er verder in zwemt. Eigenlijk alleen die laatste drie jurkjes zien er goed uit zo. Snap ook niet dat Most Wanted blij is met dit soort reclame, als iemand zwanger is en je verkoopt geen zwangerschapskleding kan iemand toch gewoon even niet of beperkter influencer?

6 likes

Aaha Leonie van gewoon wat een studentje ‘s avonds eet is zwanger! Kan me herinneren dat het niet echt vanzelf ging en dat ze daar toen wel wat over deelde. Maar nu is een terugplaatsting toch gelukt. Zo fijn voor ze!

73 likes